Monday, December 31, 2012

Happy New Year 2013

Ahoj všem,

tak jsme zdárně ten konec světa přežili a já tu mám pro vás mé historicky první ohlédnutí za rokem 2012. Připravila jsem si pro vás výběr toho nejlepšího, co jsem mohla za rok 2012 vyzkoušet a na co nedám dopustit. Blogovat jsem začala u v roce 2006. Konkrétně tento blog jsem si založila už v roce 2007. To jsem byla ve třeťáku na gymplu. Pak přišla vysoká a já neměla čas a ani chuť se nějak "vystavovat". Znovunalezení blogu přišlo letos v červenci 2012, po důkladném pročítání XY blogů o kosmetice. Moc mě toto téma zajímá a baví, proto jsem se rozhodla znovu s blogováním začít. Za tu dobu se stihlo udát plno věcí:

Už je nás tu 69! Z toho mám největší radost, protože mě strašně moc těší, že si mé články čtete!

Zatím bylo publikováno 121 článků, z nichž nejčtenější je nečekaně ten o mé KABELCE.

Nejčastěji sem zavítáte od Rendy a Levandule. Z vyhledávačů potom z Googlu :)

Nejvíce vás sem zavítalo z ČR a SK. Dále sem tady zastavili lidé z Ruska, Španělska, Německa, Velké Británie, Číny, Francie a Kanady :)

Vyhledáváte blog i pomoci těchto slov:
- ladybox
- americká doga
- curaprox
- bojová plemena psů
- 13 let holka
- sázka
- greatbox
- holka 12 let

To o těch mladých holkách mi vážně překvapilo :D

A teď mám pro vás shrnutí té nejlepší nejen tělové a pleťové, ale i dekorativní kosmetiky, které jsem měla možnost vyzkoušet a používám.

Pleťová a tělová kosmetika
Bioderma Sensibio micelární voda - je naprosto báječná. Krásně pleť vyčistí a je k ní šetrná.
Ryor balzám po depilaci - tohle je neocenitelný pomocník proti zarůstajícím chloupkům a pro zklidnění podrážděné pokožky po holení.
Biosilk Silk Therapy - nejlepší olejíček na vlasy, který jsem měla možnost vyzkoušet. Je to naprostý poklad pro zničené a poškozené vlasy.
NIP+FAB Coconut Latte - tělové máslo (resp. smoothie). Vypadá spíš jako puding. Nádherně voní a hlavně pokožku hydratuje. Objednám i velké balení, protože jsem se do něj zamilovala.
Oriflame Milk&Honey - další tělové máslo/mléko, které je skvělé. Už mám druhé balení a stále mě ten pocit nadšení nepustil :)
Vatové tamponky Ebelin - dají se sehnat za pár šupů v DMku. Jsou zatím nejlepší, co jsem si kdy koupila a že jsem si jich koupila :)

Dekorativní kosmetika

MUA Undressed - zatím nejuniverzálnější a nejlepší paletka, jakou jsem kdy měla.
Sephora Poudre illuminatrice compacte - skvělý rozjasňovač, který se dá použít i jako lehká tvářenka. Používám každý den :)
Astor SkinMatch Blush - univerzální tvářenka, kterou jsem sehnala v akci v Rossmannu a odvádí výbornou službu.
Dermacol Imperial Long Lashes - ano je to tak. Tahle řasenka sesadila z pomyslného trůnu MaxFactor 2000calories. Má skvělý kartáček. Plánuju mini recenzičku :)
Art Deco Eyeshadow Base - tuhle bázi mám už od července a dodnes je to moje každodenní kamarádka. Dá se sehnat i v Douglasu za 209Kč
Catrice Concealer - už mi dochází a asi koupím novou paletku. Zatím nejlepší set korektorů, který jsem kdy vyzkoušela. Na paty mu šlape už jen Giordani Gold od Oriflamu.
Essence Eyebrow Kit - konečně vypadá mé obočí dokonalé :)

Nakonec bych vám všem chtěla popřát krásný nový rok 2013 plný splněných přání a vydařených chvilek. Děkuji za vaši přízeň a budu se těšit v novém roce u dalších článků :)

Petra

2 comments

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.