Friday, December 21, 2012

Návštěva vizážitky

Ahoj všem,

píšu, dokud mám vše ještě v živé paměti. Někdy v listopadu, resp.v říjnu, jsem objednávala na slevovém portálu 2 poukazy na sezení s vizážistkou, na kterém se mělo mluvit o podzimních trendech. Proč dva? Jeden jsem dala své ženě k narozeninám a taky abych tam nešla sama :D Samozřejmě, jak je mým zvykem, jsem na voucher zapomněla a vzpomněla si na něj až minulý týden v úterý. Volala jsem slečně vizážistce, jestli by si na nás nenašla čas do konce platnosti těch voucherů, tj.do soboty. Slečna bohužel neměla čas, ale byla ochotná nás vzít další týden s tím, že můžeme využít ještě tu zakoupenou slevu. Wau, to jsem opravdu nečekala! Jednání s ní se mi velmi líbilo a slečna byla opravdu milá. 

Nastal den D a mně se ale vůbec niikam nechtělo. Nedokázala jsem si představit, co tam s námi bude dělat. Jen aby to proboha nebylo takové to povídání o ničem nad šálkem teplého čaje. Žena přišla k nám domů a pak jsme netrpělivě čekaly, kdy bude čas jít. Kde to je? Zazvonily jsme na zvonek nějakého nehtového studia myslíce si, že jdeme správně. Ouha, otevřel nám urostlý pán. Tak jsem mu vysvětlila celou situaci, načež nás vedl jakýmsi bytem a pustil nás na druhém konci ven. Jaké bylo překvapení, když na konci "tunel" se objevil nápi XY vizážistka. Heuréka! :)

Celý prostor byl opravdu maličkatý. U jedné stěny byl stolek s dvěma židlemi, zrcátky, kosmetikou a štětci. Uvítala nás mladá a milá slečna, která se opravdu chovala profesionálně. Nabídla nám čaj a usadila nás na stoličky. Zhrozila jsem se. Všude jsem viděla jen samou kosmetiku Mary Kay a doufala, že to nebude jakýsi druh těch jejich seancí, kdy vám nacpou vše, co můžou. 

Úplně na začátek jsme dostaly dotazníček, kde jsme vyplnily jména příjmení a mail. Nic ostatního jako telefon, adresu, atd. jsme dávat nechtěly. Pak následovala skupina několika otázek jako: Co používáte z dekorativní kosmetiky, Jak si čistíte pleť, Jakou si myslíte, že máte pleť a Jaké máte problémy s pletí. Jsem v šoku! Slečna mi sdělila, že opavdu nemám smíšenou až mastnou pleť, nýbrž suchou. Ano, slyšíte dobře. Já, která jsem se celý život matlala všemožnými patlátky na mastnou a problematickou pleť, jí mám SUCHOU. Vysvětlila mi, jak to vlastně je. Každý prý máme určitý typ pleti. Někdo má slabou kůži a někdo silnou. Já jí mám prý slabou, což se pozná podle toho, jestli se vám už dělají mimické vrásky v mladém věku. Že prý rozhodně smíšenou ani mastnou pleť nemám, protože tyto typy pleti se vyznačují širokými póry a pomerančovou kůží na obličeji. Mám prý póry jen na nose, ale to je prý jen kvůli špatnému čištění. Pozná se to i podle toho, zda vám šupinkovatí kůže. Já jí šupinkovatou mám hlavně na čele a nose, čehož si prý také ona sama všimla. Pleť je prý nadměrně přesušená a proto produkuje o to víc mazu, aby se stihla zregenrovat. Proto se mi tak leskne obličej. Nu dobrá, beru si to k srdci

Následovalo samotné sezení. Dostaly jsme vatové tamponky a měly jsme si odlíčit oči pomocí dvoufázového odličovače. Nevím, moc tyhle věci nemusím. Hlavní je, že jsem potom neměla mastná víčka. Poté nám nabídla hloubkově čistící gel a my se jím umyly. Pozor, umývat se krouživými pohyby od brady nahoru k čelu. Poté jsme dostaly tonikum na dočištění a hydratační krém pro suchou pleť. Jsem v ráji. Takhle jemnou a nenapnutou pleť jsem ještě nikdy neměla. Poté jsme začaly make-upem. My dva asi nikdy kámoši nebudeme. Nee. Rozetřely jsme ho štětcem, ale začaly nám šupinovatět některá místa, která obyčejně vidět nejsou, jelikož make-up nepoužívám. Zhrození na druhou, moje čelo je jak vyprahlá pustina. Následoval pudr, který se má nanášet od vrcholku čela směrem k bradě pro fixaci. Pak následovalo samotné líčení očních víček, kdy nám slečna pověděla, co je pro náš typ očí vhodné a co ne. Namalovala nám jedno oko, u toho vykládala co a jak dělat, klasika, a pak jsme si měli dotvořit druhé oko samy. Mně vybrala tělový odstín na celé víčko. Ten bych si vybrala taky. Pak ale zvolila odstín pro mě nemyslitelný. Fialový. No řekla jsem si, že když žena zkusila zelený stín, tak já do toho švestkového taky půjdu. Nebyla to zase taková katastrofa. Na oku nevypadal vůbec špatně. Nakonec jsme to spojily všechno jemně zlatavým odstínem. Použily řasenku a rtěnku a bylo vymalováno. Doslova a do písmene :D Výsledek super, celkem nezvyk. Nakonec přišlo překvapení v podobě nabídky práce, jestli bych nechtěla dělat taky kosmetickou poradkyni. Což o to, to by se mi líbilo, ale propagovat MK se mi nechce. S možná jsem de facto odmítla a vzala si katalog na prostudování, jelikož mě ta řada celkem zaujala. Katalogy mají fikané. Všude obrázky a popisky a ceny mazaně až na konci ve jmenném seznamu :)

Ze sezení si nesu opravdu ponaučení, že ne všechna pleť je mastná, když se leskne. Naběhla jsem hned pro hydratační krém s aloe vera a UV filtry od Ryoru. V Rossmannu za 119Kč. Takže zkouším a hodnotím a můžete se těšit na minirecenzi. Co se týče produktů MK, tak jsem byla spokojená, ale moc se mi nechce za ně dávat tak hříšné peníze. Stále uvažuji, nu uvidíme časem. Není snad všem dnům konec. Nebo snad ano, Mayové? :)


Co vy? Byly jste někdy u vizážistky? Jaké máte zážitky? A co kosmetika Mary Kay?

Petra

5 comments

  1. To ti docela závidím, já jsem nikdy tu možnost neměla :) ty rady a tipy od vizážistky se ti neztratí. Článek se ti moc povedl, zhltla jsem ho jak malinu

    ReplyDelete
  2. Super článek :). S tou pletí je to pravda, také jsem si roky myslela jak mám mastnou pleť, pak ji začala pořádně hydratovat a lesklé čelo se už neobjevilo :). Moc ráda bych k nějaké vizážistce zašla na pokec :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji :) Já jsem to sezení našla cca za 259Kč, takže to zase nebylo nic moc hroznýho :)

      Delete
  3. Moc hezky článek, resp opravdu s chuti jsem ho přečetla :-)


    Nicméně jestli správně dedukuju, tak slečna nebyla žádná vizazistka, ale "poradkyňka", jak ony si říkají, společnosti Mary kay.....
    Mám na ne od jistě doby znacnou alergii:D, stejně tak, v přeneseném slova smyslu, na produkty a vůbec:-)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.