Friday, December 07, 2012

Wishlist 2012

Ahoj všem,

dnešní post by se dal též nazvat: "Můj milý Ježíšku...". Mám pro vás totiž ukázku věcí, které bych si opravdu přála najít pod stromečkem. Ale jsem realista a tak počítám maximálně s jednou věcí, kterou si budu stejně muset koupit sama :)



1. Kabelka - tu si koupím, pokud nebude Ježíšek stíhat. Učarovala mi hned na první pohled. Je strašně pěkná a asi jí bude mít v  budoucnu každý, ale já jí chci :D Dá se sehnat na ebay.com
2. Štětce Zoeva - takhle sada mne zaujala u Lenky. Potřebuji už konečně nějakou tu dobrou výbavu. Navíc mají do 7.12.2012 do 24hod 10% slevu. Seženete ZDE.
3. Urban Decay Naked - je prostě nádherná. Barvy jsou přesně to pravé po moje oči. Zatím jsem spokojená s MUA paletkou, ale do budoucna bude tahkle kráska moje. Slibuji, že si koupím za svou první opravdovou výplatu! :)
4. Rain boots Hunter - protože Hunter a protože mi zatéká do bot. Holínky by můj problém vyřešily a tyhle jsou navíc děsně krásné a taky děsně drahé (ty moje rozhodně nebudou) :D
5. Nokia Lumia 800 - co víc dodat. Je to přesně můj styl. Jednoduchost a elegance. V PC mám i nové W8 a na metro styl si docela zvykám. Stojí opravdu za zkoušku a mě to vážně oslovilo.

Co vy a váš wishlist? Psaly jste Ježískovi? Byly jste vůbec hodné? :)

Petra

9 comments

  1. Mě u tebe nejvíc uchvátila ta taška. Naked paletku asi netřeba komentovat, možná, že jsou i levnější a stejně dobré varianty ale i u mě stejně jako u tebe patří na wishlist, prostě je to takový TOP každé blogerky :) Držím palce at si splníš všechny přání :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji, snad alespoň část bych dostat mohla. Byla jsem tůůůze hodná :)

      Delete
  2. Já si budu muset nakoupit sama. Za svojí první výplatu si plánuji takových objednávek, že budu muset vydělat opravdu těžký prachy :D!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já už mám taky plány na svou první výplatu... auto, byt, atd :D

      Delete
  3. Hezký Wish-list :) a ta kabelka je nádherná..

    ReplyDelete
  4. No tak to je pořádný lístek! :) lol

    Ty Hunterky mě lákají už asi druhý rok a pořád jsem se k nim nerozhoupala. Zara kabelku (jen jiný model) už mi Ježíšek pořídil, tak snad ji pod stromečkem najdu. :)

    Jsem tvá nová čteářka, těším se na nové články, konečně zas nějaký lákavý blog. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju :) Určitě jí tam najdeš, když ti jí koupil Ježíšek! :) Teď v pátek jsem Hunterky viděla na jedné slečně a prostě úžas. Vůbec na noze nevypadjá jako obyčejné gumáky. Prostě krása! Ach :)

      Delete
  5. NAked paletky miluju, obe:-)
    Tu od Mua mám si s taky, ale ještě jsem ji nezkousela

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.