Wednesday, December 12, 2012

RANDOM

Ahoj všem,

v poslední době nemám moc času přispívat, chodit nakupovat a tak podobně. Tak jsem vám chtěla ukázat, resp. se s vámi podělit o to, co v poslední době zabírá můj "drahocenný" čas. Jelikož jsem letos v posledním ročníku inženýrského studia, tak mám co dělat. Opakuji 2 nejtěžší předměty z prvního ročníku (Strategický management a Finanční řízení podniku) a do toho se nabalují další hovadiny typu seminárky, prezentace, zápočty, úkoly apod. S diplomkou jsem ještě nezačala, jelikož ani nevím, jestli se do letního semestru vůbec dostanu. Jedu na plný plyn, spím 4 hodiny denně. Taky podle toho tak vypadám. Kruhy pod očima, bílá jako stěna, klasické decentní líčení na mě vypadá jako bych zrovna vylezla z hrobu. No děs! Teď mě čeká v pátek zápočet z nejtěžšího předmětu a to ze SMA (strategický management), v pondělí zkouška ze Sociologie (nechápu na co ekonom potřebuje umět žvásty o sociologii) a pak další zápočet z PMA (doteď jsem nepřišla na to, jak se ten předmět jmenuje, ale si to bude něco jako Řízení podnikatelských subjektů). Pak den volno. Pak mám naplánováno sezení u kosmetičky, u které budeme rozebírat podzimní trendy, sice už je zima, ale neva. Třeba to pojme jako zimní líčení a budeme mít aktuální novinky v oblasti líčení :) Už se těším a určitě o tom napíšu samostatný článek! No a pak zase přijde - pátek, sobota, neděle = práce. Vánoce = učení a pak zase práce a učení a takhle dokolečka dokola. Fuj! Dárky samozřejmě ještě koupené nemám a budu je shánět na poslední chvíli u nás v Olympii. To zase bude sprostých slov, až propukne davové šílenství o poslední dárky v obchodech!

Učební materiály a moji pomocníčci (ještě chybí Zoe, která u mě vždy leží na židli, aby mě morálně podpořila:)

Strašně malá část jedné seminárky na SMA - regresní analýza.

Horizontální a vertikální analýza VZZ. Taky poměrně malá část.
Až tohle všechno budu dělat za peníze, tak mě to bude i bavit! :)

Jak prožíváte předvánoční čas vy? Už kupujete dárky? Nebo se věnujete škole?

Petra

8 comments

  1. Já se snažím dělat obojí a obojí mi vůbec nejde =/.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, rpto jsem se přeorientovala jen apouze na školu. Vánoce byly, jsou a budou, ale titul chci teď :D

      Delete
  2. To by som sa ja veru nemohla ucit :(( Ale klobuk dole. Vianocny cas zatial prezivam najma v skole :(
    Inak nezabudni sa zapojiť do mojej predvianočnej Ziaja giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. fuj tabulky Excel, toho mám za včerejšek plné zuby :D

    ReplyDelete
  4. :-) Ááá, SMA, noční můra, hádám, několika set lidí:) I ti, co mají FEK už dávno hotovou nostalgicky vzpomínají na noci ve společnosti několika set slajů, rozpočtů a fin. plánů:) Držím palce, aby Ti všechno dobře dopadlo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No právě, že ne. Letošní prváci se toho vůbec nebojí a my druháci jsme pokadění až za ušima. Děkuju, bude potřeba. Zápočet opět nezklamal a byl to pěknej smrťák...Teď jen čekáme na výslekdy :/

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.