Sunday, December 09, 2012

Dermacol Matt Control Make-up Base

Ahoj všem,

dnes tu mám pro vás zase malý tip na super pomocníčka, pokud máte mastnější pleť.


Jedná se o matující bázi pod make-up od Dermacolu, která má lehkou texturu a  která je určená převážně pro mastnou pleť. Koupila jsem si jí kvůli tomu, že jsem chtěla zkusit, zda opravdu funguje. I když teda moc make-up jako takový nepoužívám. 
Co se množství týče, tubička není nijak veliká, cca 30ml za cenu 259,-Kč. Avšak pro aplikaci stačí pouze miniaturní množství produktu. Já jí aplikuji na T-zónu. Měla by fungovat jako "pudr", měla by vytáhnout z pleti přebytečný maz a zabránit lesku na 18 hodin. Poté aplikuji štětcem BB krém, též pro mastnou pleť, a nakonec pro jistotu přejedu fixačním transparentním pudrem. I když pudr není třeba, ale mastnější pleti bych to raději doporučila! 
Konzistence je báječná, taková sametová. Z pleti vám opravdu udělá samet! Vyplní, resp. vyrovná, nedokonalosti. Už při nanášení lehce pudrovatí. Má sice bílou barvu, ale nezanechává na obličeji žádné šmouhy a celá se přizpůsobí. Těch cca 18 hodin výdrže je reálných, cca po těch 18 hodinách se začne pleť lesknout, ale stačí akorát přepudrovat a je hotovo :)

Vím, že většina z vás má zkušenost s bází Satin Make-up Base, která byla v Senzaboxu. Já jí ani neotevřela. Bylo mi hned jasné, že pokud si ji na sebe napatlám, tak potom budu vypadat jako mastný papír od salámu. S bází Matt Control se tomu však dá zamezit ;) Sušší pleti bych ji ale rozhodně nedoporučila, protože pokožku vysušuje a tudíž by na tomto typu pleti mohly vznikat šupinky.

Můj verdikt: 5/5 - já jsem spokojená.

Co vy a báze pod make-up? Používáte? Máte s touto bází  přímo nějaké zkušenosti?

Petra

6 comments

  1. Zkušenosti s ní nemám, ale už jen to, že je matující je pro mě lákavé. Až před nedávnem jsem totiž zjistila, že moje pleť potřebuje právě matující přípravky, za což jsem šíleně vděčná. Už jsem byla zoufalá, jaké přípravky mám používat. Ze všeho jsem měla na pleti problémy.

    Kouknu na to v drogerii. Vypadá dobře.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě se podívej, mám dojem, že v Rossmannu na ní měli teď akci. Byla asi za 175Kč ;-)

      Delete
  2. děkuju za tip, sice je dražší, ale někdy se vyplatí trošku do sebe zainvestovat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mám pocit, že v Rossmannu na ní teď měli akci. Třeba ještě bude ;-)

      Delete
  3. Já jsem spokojená s tou ze senzaboxu, protože už mě mastná pleť tolik netrápí :).

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.