Thursday, December 06, 2012

New in!

Ahoj všem,

včera po práci jsem zavítala do naší plzeňské Sephory. Slečny, resp. paní, prodavačky byly opět značně nevrlé a dost nafoukané. Už jsem si asi zvykla. Po tom, co jsem všem řekla, že nemám zájem o jech rady, že si poradím sama, jsem upadla v nemilost a zase už tam hodně dlouho znovu nepůjdu. Tečka.

Měla jsem při nákupu štěstí. Chtěla jsem nějaký štětec na make-up, resp. na nová BBčka.  Přijde mi, že když je nanáším prsty, tak se mi víc mastí obličej a když použiju štětec, tak ne. Uvidíme, jak dlouho mi moje teorie vydrží. Vybrala jsem si štětec Sephora Foundation č.47. Je moc příjemný na kůži a dobře se s ním BB krém nanáší. Je celkem velký, takže se s ním dá krém rychle zapracovat do pokožky. 
Pak jsem si dlouhou dobu dělala zálusk na rozjasňující pudr Poudre illuminatrice compacte v odstínu Pink. Nejdříve jsem se bála těch třpytek, ale nakonec třikrát sláva a hurá. Jsem z něj nadšená. Pleti dodá svěží růžový nádech. Jediné co mi na něm vadí, je otevírání :) K nákupu jsem přidala ještě 20% slevu, takže mě celá tahle sranda stála celkem 470,-Kč, kterých rozhodně nelituji :)

Máte nějakou zkušenost s nějakým poduktem? Můžete mi doporučit nějaký lepší?

Petra

11 comments

  1. ano, mam ten pudr a miluju ho! je uzasny!!

    ReplyDelete
  2. Pudr je super! Ještě miluju Sephorácký rozjasňovače a tužky na oči.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrknu se po nich až budu v Pze. V plzni to už asi vzdávám. Ty báby jsou fakt příšerný! A tužku na oči moc nepoužívám, mám jich doma hromadu a nevím co nimi. Tak ještě že budou vánoce :)

      Delete
  3. ahhh I love the snowflakes in this!! So cute!!

    ReplyDelete
  4. Já to kašlu, pořád ho někdo někde chválí, tak si ho musím taky koupit :D Hurá na rozjasňující pudr, jinak se štětce zkušenosti nemám, ale jiné od sephory jsem už měla, řekla bych že jsem byla tak průměrně někdy víc někdy mín spokojená, jsou fájn :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je fakt super a třeba u nás v Plzni i hodně nedostatkové zboží. Já si brala poslední ve stojanu ;-)

      Delete
  5. Juu, ten štětec si nedávno koupila kamarádka a já jsem jí ho pekelně záviděla. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak když si počkáš na víkend. Tak třeba u nás Plzni rozdávají po nákupáku slevové kuponky s 15% slevou (pokud nejsi zaregistrovaná) či 20% slevou (pokud u nic jsi). Štětec stál 270Kč, což zase není tak moc ;-)

      Delete
  6. Tenhle rozjasnovaci pudr mám taky rada, poměr cena výkon je bezkonkurenční.

    Z mych stalic, kterých se nevzdam jednoznačně guerlain meteority v cestovním balení, základní verze, a mac porcelain pink, což byla bohužel límitka

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.