Monday, December 24, 2012

Přání všeho dobrého

Ahoj všem,

dnes je pro mě celkem významný den. Prvně v životě nebudu na vánoce se svou rodinou, ale s rodinou mého přítele. Jiné zvyky, jiné tradice, jiná jídla. Poprvé v životě jsem jedla vánočního kubu a snad ochutnám i rybí polévku. Dokonce kvůli mně museli rozmrazovat kuřecí maso k večeři, jelikož já kapr nejsme žádní kámoši. Všude setu uklízí a připravuje na tu večerní slávu. Je to docela sranda se dvěma psy, osmi kočkami (4 domácí a 4 návštěvníci) a jednou želvou :D

Včera jsme s přítelem dobalovali dárky, vyráběli jmenovky a vázali mašličky. Letos jsem si vymyslela, balení dárků ve zlato červeném tónu a to byste nevěřily, jaký je problém sehnat na poslední chvíli matnou zlatou stuhu. A o celofánu ani nemluvím. Nikde ho neměli, tak jsem skočila u nás v práci k paní z prodejny čokoládiček, kde balí balíčky. Zeptala jsem se jí, jestli by mi neprodala pár těch celofánovým pytlíčků. Neprodala, ale dala, za což jsem opravdu vděčná. Zachránila nám vánoce :) Tak co, myslíte, že se budou líbit? Jedna sranda je v balíčku, jelikož můj muž zapomněl na slámu, kterou jsem si střádala právě na tyhle balíčky, tak musela nastoupit improvizace a já nastříhala papír :D Tam můžete vidět úlovky z Ladyboxu i Sezaboxu. (Na fotce ještě chybí dárek pro mě. Ten mi chce muž zabalit až se nebudu dívat :)


Taky jsem byla moc hodná a od muže dostala předvánoční dárek. Byli jsme nakupovat poslední dárky v knihkupectví a já tam našla tyhle dva "poklady". Romana Vaňka mám moc ráda. Myslím si, že by se jeho knihy měly dostat do každé restaurace v Česku akuchaři by podle nich měli vařit. Tedy jak co, třeba takovou smaženou telecí hlavu nebo vepřový mozeček na topince bych si nechala v klidu ujít. O knížkách Candace Buschnellové jsem četla na různých blozích, tak jsem si některou chtěla přečíst. Tuhle měli za příjemných 99Kč v Kanzelbergerovi.


Nakonec bych všem mým milým čtenářkám i těm, kteří sem občas zavítají, chtěla poděkovat za přízeň a popřát krásné a veselé vánoce. Především pohodu v kruhu blízkých a bezproblémové svátky s bohatým Ježíškem.

Petra

3 comments

  1. Určitě si to u přítele moc užiješ :). Také přeju krásné Vánoce :).

    ReplyDelete
  2. Hehehe :D To snad není možné, jak podobné jsi ty Vánoce měla! Také jsem poprvé byla u přítele, jako jediná jsem neměla rybu, ale kuřecí řízek. Jedla jsem poprvé kubu (ale protože nejím houby, tak mi moc nešmakoval) a rybí polévku jsem zvádla sníst jenom proto, že jsem si do ní nasypala asi pytel osmažených houstiček :D Všude je to jiné, i když to jsou ty samé Vánoce ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to je hezký :DMně houby chutnají jen ten náš kuba byl přemaštěný :( A rybí polévka mi nechutnala protože ryby :) Ale doufám, že se ti u přítele líbilo alespoň z části tak jako mně :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.