Friday, December 28, 2012

Beautyboxy v Čechách

Ahoj všem,

dnes jsem se rozhodla napsat již několikrát slibovaný článek o beautyboxech v ČR. Proč až teď? Protože jsem musela trošku vychladnout a nechat si vše projít hlavou.

Shrnutí Ladybox
Září 2012 - tento box byl úplně první na českém trhu. Obsahoval TYTO přípravky (na fotce chybí BB krém od Garnieru, tou dobou už věnovaný). Jediné, co bych si opravdu koupila znova bylo to nepražené kakao do jogurtu, protože to mi moc moc chutnalo. A dlouho jsem přemýšlela o tělovém másle od Pure Fiji.   
Celková bilance využitelnosti 2/6.
Listopad 2012 - měsíc říjen byl trošičku přeskočen a pokračovalo se hned listopadem. Tam jsme mohly najít TYTO produkty. Nejvíc se mi z tohoto balení líbila taštička od FdS. Nejvíc využitým produktem se stal NIP+FAB tělové smoothie. Značka Reniu a Pure Fiji je úplně jedno a to samé, tak nechápu proč prodávají stejné výrobky pod jiným názvem, když i balení jsou si dost podobná, ne-li totožná.
Celková bilance využitelnosti 2/8.
Prosinec 2012 - tento měsíc se "balíček" nesl v duchu Mikuláše. Na tento box jsem jaksi opomněla udělat recenzi, tak se k němu vracím teď. Nejvíce mě potěšil Daily Microfoliant od Dermalogici, který, žel bohu, stojí v plném balení hříšné peníze. Dalším překvapením byl stín od Inglotu, který mi přišel ve fialové barvě. Uvidíme, jestli s ním půjde něco vykouzlit. Podle mě to byl od Inglotu super marketingový tah, protože tím pádem nalákal spoustu z nás ke koupi Freedom Systému. Jílová maska od FdS potěšila, ale nenadchla. S mým obličejem nedělá naprosto nic. Lavera krém na  ruce fajn, ale parfemace příšerná. Od Saloosu jsem dostala růžový balzám. Ten je super na nošení v kabelce jako nouzovka na rty, lokty a de facto všechno vysušené. Jen bych přivítala jinou vůni. Růže k smrti nesnáším. Tělové máslo do NevO. Už zase nějaké máslo? No zprvu se mi zdálo super, ale bože ta parfemace. Panebože zač mě trestáš? Putovalo jako vánoční dárek a moc se líbilo. Alespoň někdo z toho měl radost. Nůž na kůžičku dobrý. Používám. Ladyboxí tým mi však opomněl zaslat v balíčku i vzorky Lavera pleťového krému. Zde mi mohla všímavá čtenářka oponovat, že jsem si jim klidně o ty vzorečky mohla napsat a že by mi přišly domů. Po laveřím krému na ruce? Ne, děkuji.
Celková bilance využitelnosti 2/7.

Shrnutí Senzabox 
Říjen 2012 - můj historicky první SB. Mohly jste tam najít TYTO produkty. No nebudeme to dlouze rozebírat. Spotřebovala jsem krémy od L´Occitane a tím to haslo. Tělový krém opět nic moc. Tužka Benecos poputuje jako vánoční dárek. Báze od Dermacolu taktéž. Voňavka naprosto k ničemu. Mně smrdí. Krém od Weledy úplně mimo mísu.Zubní pasta není moc dobrá na chuť a mám takový pocit, že zubní pasty jsou de facto k ničemu, protože se zuby čistí mechanickým čištěním kartáčkem. (Tím nechci říct, že bych zubní pasty nepoužívala :) Největší sranda byl údajně skvělý deodorant od Purity Vision. Prostě šutr, který nic, ale opravdu nic nedělá. To je podle sranda roku :D
Celková bilance využitelnosti 0/9.
Listopad 2012 - tento box byl podle mě sranda na entou. Obsahoval například balzám Figs&Rouge. Balení super, ale ta příchuť. Dostala jsem peppermint. Co jsem tak pročítala blogy, tak ani ta druhá příchuť nebyla fajnovka. Na lokty dobrý. Šampon od Label.m putoval příteli, protože mně z vlasů udělal cuchaninu. Korektor od Lavery poputuje jako vánoční dárek, pro mě naprosto nevyužitelné, protože moc dobře nekryje. Odličovač Green Line jsem raději ani nezkoušela po všech těch varovných komentářích, které jsem měla možnost si přečíst. Olejíček Chi Silk Infusion mě zezačátku nadchl, ale po jeho vyzkoušení jsem se zase opět pokorně vrátila k olejíčku Silk Therapy. Darovala jsem ho. A sůl do koupele? Nemám vanu, takže tím to hasne.
Celková bilance využitelnosti 0/6.
Prosinec 2012 - u vydání tohoto boxu se strhla velká komentářová lavina. Box obsahoval TYTO produkty. Ještě jsem neměla možnost vyzkoušet vše a asi ani nebudu. Vůně putovala jako dáreček. Rtěnka se mi skoro celá rozpadla. Dr.Hauschka krém mi ucpává obličej. Na lokty dobrý. K make-upu se nebudu už vůbec vyjadřovat. A jako dárek zase pasta a kartáček. To nám asi všem táhne z pusy. Olejíček na vlasy chci vyzkoušet, až budu doma a nebudu muset nikam chodit.
Celková bilance využitelnosti 1/6.

Když se to vezme kolem a kolem Ladyboxů jsem si objednala 3 a Senzaboxů 3. Sakum prdum cca 1800Kč. Využitelnost v poměru k počtu výrobků téměř nulová, jelikož jsem si oblíbila především miniaturky a taštičky. Hypoteticky by asi u mě vyhrál Ladybox, který mi je prostě sympatičtější, ať už svou vstřícnost nebo svou profesionalitou. Ale stejně. Krabička Ladybox je pomyslná královna tělových másel a všerůzných mazadel. Krabička Senzabox je zase královna zubních past. Já osobně už objendávat nebudu a budu si šetřit na kosmetiku, kterou sama chci. Vezměte si jen ten princip. My platíme za něco, co ani nevíme, jestli se nám bude hodit. Pak jsme zklamané, že jsme nedostali to či ono, ale vesele objednáváme dál a cpeme do toho peníze radši, než abychom si je ušetřily a koupily si něco, po čem toužíme. Za 1800Kč, co jsem do těchto boxů nacpala, jsem klíďo píďo mohla mít krásnou kabelku, nové boty nebo jít s mužem do kina a ještě by nám zbylo na fajn večeři. Podle mě je to pitomost a já se z ní právě vyléčila. Za tři stovky dostat 6-7 věcí, zo toho převážná část miniaturek. Důkazem toho byl poslední SB. Kdy z celého balení využiji jen miniaturku olejíčku na vlasy. Tato miniaturka 5ml balení mě de facto stála 300Kč a originál 100ml balení by stálo 359Kč. Každá si to musí rozmyslet. nehledě na to, že jsme ze začátku vyplňovaly dotazníčky, podle kterých se však nikdo neřídí a myslím, že se ani řídit nebude.  Taky si myslím, že je blbost, aby se výrobky provnávaly se skutečnou cenou v obchodě, protože ty, které to těch boxů nakupují, to za takovou cenu rozhodně nemají. To by se jim setsakramentsky nevyplatilo. Nevím, co víc k tomu říct. Tohle byly moje úplně poslední boxy, co jsem si objednala. Ráda si přečtu o dalších baleních, ale za mě je to jedno velké NE.

Těším se na Vaše komentáře. Co vy a beautyboxy?

Petra

14 comments

  1. Já, kdybych se měla rozhodnout, co si objednám, tak určitě SenzaBox .. zdá se mi lepší než LadyBox .. Ale víš co, každému sedí něco jiného :))
    Katelin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně tak. Každý jsme jiný a chceme něco jiného :)

      Delete
  2. Já jsem měla oba boxy jednou a stačilo mi to..i přesto, že má box vyšší hodnotu než je cena kterou jsme za něj daly, produkty, které z něj využiji mají strašně malou hodnotu..je to kupování zajíce v pytli, nikdy nemůže každému vyhovovat celý obsah...proto se ráda kouknu co v boxu bylo, přečtu si recenze a potom si raději jen jeden výrobek, který byl vychvalován koupím...uvidíme jako dlouho u nás boxy vydrží, třeba si za rok pro změnu jeden objednám...:-)
    Tereza♥

    ReplyDelete
  3. zajímavý článek na počtení... Prosincový LB byl můj první, takže nemůžu zas tolik posuzovat, těšila jse se na krabici, přišel pytel... Senzabox ještě nedorazil, pro změnu... Ale je to o lidech, o názorech, co se nelíbí mě, nebo tobě, z toho třeba mohou být jiní nadšení :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já byla taky ze začátku nadšená, ale pak jsem o tom začala uvažovat a tohle z toho vyplynulo. Je to přesně tak, jak říkáš. Sto lidí, sto chutí :)

      Delete
  4. Já jsem měla zatím jenom jeden senzabox tak teď jsem si ještě objednala ladybox na leden, ale jelikož jsem to objednala já, tak se toho docela bojím :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak uvidíš. Já si u tebe s chutí přečtu recenzi :)

      Delete
  5. Já možná teď někdy "prubnu" senzabox :-D

    Jinak u mě na blogu je takový dotazníček týkající se právě těchto krabiček :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mě bude taky :D Zkus, za zkoušku dáš jen 300Kč a třeba ti to bude vyhovovat :)

      Delete
  6. Asi máš naprostou pravdu, ale chtěla jsem taky zkusit svůj první boxík a tak jsem si objednala lednový senzabox.
    Většinou se mi líbí senzabox, ale někdy jsou hezčí věci v ladyboxu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přeju, aby se ti líbil a ty tvých peněz nelitovala :)

      Delete
  7. ahoj, máš moc hezký blog, přidala jsem se mezi tvoje pravidelné čtenářky :) já jsem mela listopadový a prosincový SB a moc se mi líbil :) další si objednám třeba v únoru :) ráda bych tě pozvala ke mě an blog kde probíhá giveaway a budu moc ráda když se přidáš mezi moje čtenářky :) onlygirlnn.blogspot.com :) měj se krásně :)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.