Tuesday, January 01, 2013

PF 2013

Ahoj všem,

dnes mám pro vás přehled uplynulého roku, co vše se událo v mém osobním i kosmetickém životě.

V osobním životě se událo hned několik věcí. V červenci  k nám přibyl další rarach v podobě poťouchlého zrzavého kocoura. V září to byly 3 roky, co jsme s mužem spolu. Po hodně, ale opravdu hodně dlouhé době jsem pouštěla draka :) Bylo hodně učení a moji dva kočičáci mi to rozhodně neusnadňovali. O prázdninách jsme si udělali doma degustační menu v podobě francouzských specialit. S mužem jsme byli také prvně na mini dovolené s přáteli v Rakousku. Také jsem se letos naučila dělat sushi a teď mezi svátky jsme měli parádní japonskou večeři :)

V kosmetickém životě se také udála spousta změn. Znovu jsem objevila kouzlo blogu díky objednávce u ELFu. Přišla na chuť MUA paletkám. Do mého života vstoupily též beautyboxy a mnoho dalšího. Znovu jsem také objevila kouzlo svíček.


Ještě jednou děkuji za vaši přízeň

Petra

2 comments

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.