Friday, January 11, 2013

Parfémy

Ahoj všem,

dnes tu mám pro vás příspěvek, který se týká parfémů. Nedávno mne inspirovaly články u Stannah, která hledala svůj vysněný parfém. Já ten svůj nehledala, ale chtěla jsem nějakou změnu. Jelikož jsem blíženec, tak mám povahu nestálou a musím zkoušet pořád něco nového. Rozhodla jsem se pro prozkoumání několika odstřiků parfémů, které jsem sehnala TADY. Mezi můj užší záběr se dostaly následující vůně, které jsem vybírala hlavně podle složení a flakónu. Hlavními složkami parfémů byly většinou pižmo a santalové dřevo. A cože jsem si to nakonec vybrala?

Guess Seductive dámská EDT
Tuto vůni jsem dostala jako dárek zdarma k objednávce a také mi voněla nejméně. Vůně mi připomíná spíš nějakou unisexovou až pánskou vůni. Možná kolínskou mého dědy. Asi mi tam vadí úplně všechno, co je ve složení. Proto to asi není pro mě žádný favorit.

Hlava: Bergamot, černý rybíz, hruška
Srdce: Jasmín, pomerančové květy, kořen kosatce
Základ: Kadidlo, kašmírové dřevo, vanilka
Zdroj
Lanvin Jeanne Couture dámská EDP
Jako druhou nejméně voňavou jsem vyhodnotila vůni od značky Lanvin. Spíš mi připomíná těžkou aviváž do prádla. Při prvním přičichnutí vás do nosu praští silná vůně malin a fialek, což má za následek to, že je vůně na první přičichnutí velmi sladká. Po čase trošku vyprchá, ale stejně je přesladlá i přes ten klasický základ.

Hlava: Maliny, listy fialek, vodní tóny
Srdce: Pivoňka, magnólie
Základ: Pižmo, cedr


Zdroj

Christian Dior Addict dámská EDT
Druhá nejlepší vůně tohoto výběru je Dior Addict. Tuto vůni jsem si objednala, nevím proč, 2x. Zas tak dobrá zase není, ale vyloženě špatná taky ne. Spíš neurazí ani nenadchne. Voní květinově a celkem i svěže. Není moc intenzivní. Na první přičichnutí je hodně cítit ostružina. Polovině věcí ze složení nerozumím, ale byla celkem lákavá :)

Hlava: Ostružina, mandarinkový list
Srdce: Květ kaktusu Selenicereus grandiflorus, bulharská růže, pomerančový květ, jasmín
Základ: Čistá bourbonská vanilka, mysorský santal, tonka 

Zdroj

Christian Dior Miss Dior Chérie Blooming Bouquet dámská EDT
Tahle vůně se mi líbila ze všech nejvíce spolu s následující vůní. Parfemace je lehce nasládlá a místy se mísí s relativně unisexovou parfemací díky pižmu. Moc se mi líbí jednoduchost složení a to že základní složkou je pižmo. Sice je to k podivu, ale když se ve vůni nachází pižmo, je to pro mě záruka krásné vůně! :)

Hlava: Mandarinka, pomeranč
Srdce: Pivoňka
Základ: Pižmo
Zdroj
Burberry Body EDT dámská
Tohle můj další favorit na pomyslné vedoucí příčcce. Vůně je na počátku hodně cítit po jablkách a absinthu. Poté se vůně rozleží a je celkem cítit dřevitá vůně smíchaná s čajem. Později se vůně rozlyne do příjemné vanilkové parfemace spojené s ostrostí pižma. Mně to voní jako čestvě vyprané prádlo, které se suší na sluníčku! Je docela srandovní, že jsem si tuhle vůni objednala a tak trochu na ní pozapomněla. Pak jsem šla do Douglasu a očichávala vůně, která by se mi líbila a jakou bych si přála k vánocům. Narazila jsem tam právě na tuhle a okamžitě se do ní zamilovala. Pak, jak jistě víte, jsem jí dostala od milého Ježíška k vánocům. Teď tady koukám na ty vzorky a hle, která je mezi nimi? Burberry Body EDT :) Já si vlastně podvědomě vybrala právě tuhle vůni a musím říct, že jsem si vybrala to nejsprávnější, jelikož obsahuje i můj asi nejoblíbenjěší alkohol. Můžete hádat jaký ;)

Hlava: Zelené jablko, broskev, absinth
Srdce: Růže, santalové dřevo, čaj
Základ: Pižmo, kašmír, jantar, vanilka 
Zdroj
 
A jací jsou vaši favorité v oblasti parfémů?

Petra

8 comments

  1. tu od Guess miluje jedna moje kámoška :) já jsem naopak stále věrná svému parfému Versace Bright crystal :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta taky vypadá zajímavě a už jsem jí viděla i na tvém blogu :)

      Delete
  2. A nechceš Guess prodat za nějakou rozumnou cenu? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já bych klidně i darovala, ale to jen 1 ml odstřik a už ho tam moc nezbývá, takže by ti asi nebyl k ničemu :)

      Delete
  3. Já ještě opravdový parfém neměla, snad si jednou na nějaký našetřím :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. NO budu držet pěsti. Není to zádná procházka růžovou zahradou, když hledáš vhodnou vůni :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.