Wednesday, January 30, 2013

Bione kosmetika

Ahoj všem,

opět po delším čase. Prožívám teď dost těžké období. Ve škole se to čím dál tím rychleji schyluje k mému vyhazovu. V 5.ročníku? To zamrzí. Proto se teď poslední dobou zabývám učením a blogování odsouvám na druhou kolej, i když mi to chybí. Proto tu dneska mám pro vás recenzi na 2 produkty značky Bione Cosmetics, které jsem si pořídila na doporučení čtenářek pod TÍMTO článkem.
BC Pleťové tonikum Aloe Vera
Toto tonikum má být zklidňující, hydratační a s kolagenem. Obsahuje též aloe vera a voní strašně krásně, ale... Je tu to ale. Stačí kousek na vatový tampon a vyčistit s ním pleť. Na odlíčení bych ho rozhodně nedoporučila, byť je podle etikety odličovací. Neodlíčí skoro nic. Je to prostě jako obyčejná voda s vůní. Po dočistění se vám z pleti stane ulepená maska a musíte si ho z pleti stejně umýt obyčejnou vodou. Je to docela škoda, protože když jsem si ho kupovala byla jsem nadšená tou vůní. Za cenu 69Kč to byl ideální přípravek, ale teď nevím, co s ním. Asi poletí do koše.

BC Bio šampón Cannabis
Tak tohle je můj nově objevený oblíbenec, ačkoli smrad trávy nesnáším a všemu, co nese název Cannabis se vyhýbám. Tady jsem neodolala. Šampón je v bio kvalitě a neobsahuje SLS/SLES, což je složka, která údajně způsobuje větší výskyt nádorových onemocnění a nebo třeba aftů. Také mi bylo řečeno, že je lepší na pokožku s lupénkou používat ty šampóny, které SLS neobsahuje. Tak jsem si jeden koupila. Šampon voní a nevoní. Už se nemůžu dočkat, až mi odroste barva na vlasech (což je jedno z mých předsevzetích), protože po umytí mám pocit, že moje vlasy chemlonovatí. Proto je na barvené vlasy určitě ještě potřeba aplikovat nějaký balzám nebo kondicionér. Nevím, jak na tom budou vlasy, které nejsou barvené, tak mi kdyžtak napiště, pokud máte zkušenost :) Šampón má medovou konzistenci a krásně pění. Stačí ho opravdu málo. Na mé polodlouhé vlasy je potřeba asi množství o velikosti 2 lískových oříšků. Mám ho asi měsíc a používám ho každý týden minimálně 3x. Stále je v láhvi víc jak polovina, což je potěšující za 79Kč. :)

Máte s touto kosmetikou nějaké zkušenosti?

Petra

16 comments

  1. Kočko, doufám, že to s tím vyhozením ze školy nedopadne :(. Držím ti palce. A děkuju za recenzi, k téhle značce jsem se vždycky stavěla dost rezervovaně, protože se mi nelíbí jejich obaly...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky za podporu. Ani nevíš, jak to potěší! :) Mně se taky nelíbily ty obaly, ale řekla jsem si, že nedám na první dojem. Docela mile mě to překvapilo :)

      Delete
  2. Ten šampon vyzkouším taky, jsem zvědavá. Díky za recenzi.

    ReplyDelete
  3. Tenhle šampon mám taky a taky jsem asi v půlce lahvičky. A taky nechávám odrůst barvu :) Mám ho ráda, protože mi vlasy pěkně umyje, ale nevysuší (i když já používám při každém mytí na délky tak od uší dolů kondicionér) a mám po něm docela i objem. Navíc mě po něm nekouše hlava.
    Za sebe, i když jediným mým problémem je suchá a citlivá kůže, můžu doporučit i šampon s copem na obrázku (je z keratinové řady), moje jemné vlasy jsou po něm silnější, pevnější, ale zároveň pořád hladké.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asi jsem to v článku formulovala nešťastně, ale taky používám kondicionér na délky :D Na ten keratinový se podívám při další možné návštěvě drogérky :)

      Delete
  4. Tak držím palce, aby to všechno nakonec dopadlo dobře. :)
    Jinak se mi docela líbí šampon... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju, snad dopadne, ale už o tom vážně pochybuju!

      Delete
  5. tuhle značku si nemůžu vynachválit, používáme ji doma všechny, s mamkou i sestrou, už snad dva roky :) vyzkoušely jsme olivovou, medovou, aloe vera a řadu s cannabisem, jak tonika, odličovací mléka, oční odličovače, tak pleťové krémy :D moc nám všechny vyhovujou :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mně ta řada s Aloe moc nevyhovovala, ale ten šampon je skvělej! :)

      Delete
  6. Týjo, tak to jsem ráda, že jsi dala na moje doporučení!! Doufám, že ti s pokožkou hlavy pomůže a nebude ti ji dráždit jako obyč šampony! A držím pěsti, ať to se školou dopadne dobře!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji, zatím je to skvělé s tím šamponem. Se školou je to horší :/

      Delete
  7. Tyjo tak budu držet palce, zaber a vydrž to, v pátým ročníku by to byla šílená škoda!! Ale věřím, že to dobře dopadne!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky za podporu! Opravdu mě to drží nad vodou! :)

      Delete
  8. Od Bione používám kondicioner : http://www.slecnajahodova.blogspot.cz/search/label/Bione%20cosmetics

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na ten jsem taky koukala, ale vím, jak jsem na tom s bezoplachovou péčí. Proto jsem ho tam radši nechala :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.