Sunday, February 03, 2013

Manufaktura Dead Sea Tradition

Ahoj všem,

dnes tu mám pro vás recenzi na hydratační pleťový krém Dead Sea Tradition od Manufaktury. Koupila jsem si ho opět na doporučení pro boj s lupénkou. Tato řada má blahodárné účinky. Všechny výrobky označené jako Dead Sea Tradition obsahují sůl a bahno z Mrtvého moře. Mají regenerační, protizánětlivé a antistresové účinky. Zvyšují ochrannou činnost pokožky, odstraňují z ní škodliviny a odumřelé buňky. Napomáhají při léčbě kožních chorob jako akné, ekzémy, lupénka a jiné. Co se mi líbí na této kosmetice je, že není testovaná na zvířatech a je vyráběna s vysokým podílem ruční práce.

Pleťový krém obsahuje, jak již bylo řečeno, sůl a bahno z Mrtvého moře a bambucké máslo. Konzistence není zas až tak moc hutná, ale zase ne moc vodová. Prostě něco mezi. Nanáší se na čistou pleť buď ráno nebo večer. Já ho používám během dne na lokální aplikaci a pak večer ho střídám s noční maskou Praha od značky Holika Holika. Krém se vsakuje do pleti celkem rychle. Po aplikaci se cítite chvíli jako zvýkačka, ale do pěti minut ten pocit pomine a pleť je krásně hydratovaná. Hydratace vydrží celou noc a ráno máte pleť jako dětskou prdýlku. Parfemace je taková nijaká. Rozhodně to nevoní po fialkách, ale ani jako koza. Mně to voní prostě jako slané moře. Co se týče účinků na lupénku, tak ty zatím nepozoruji, ale nepolevím a budu mazat dál :) Cena je 159Kč za 75ml, což je za relativně přírodní kosmetiku docela slušná cena. Jediné, co mi vadí, je to, že tuba vypadá jako hliníková, ale není. Je to klasická plasťárna. Určitě by krém byl přitažlivější, kdyby měl kovový obal. Ale to je celkem fuk, protože obal si na obličej nemažeme, že? :)

Můj verdikt: 4/5 - čekala jsem lepší účinky.

Máte s touto řadou nějaké zkušenosti? Nebo s něčím jiným od Manufaktury?

Petra

3 comments

  1. Já mám zkušenost, ale bohužel nee teda pozitivní. Jednalo se o masku na vlasy z DEAD SEA kolekce.

    http://wwwwspot.blogspot.com/2012/09/manufaktura-dead-sea-tradition-hair-balm.html

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.