Monday, February 18, 2013

Rychlovka

Ahoj všem,

dneska jsem tu jen s rychlým přehledem toho, co právě dělám, když tu nejsem. Dneska se mi povedl husarský kousek a já si zajistila další rok na naší úžasné fakultě, což byl jeden důvod mé nepřítomnosti. Strategický management byl po dvou letech konečně zdolán!

Dalším důvodem byl hluboký zármutek, který mě a mojí rodinu minulý týden postihl. Když odejde někdo z rodiny je to vždycky smutné a člověk si začne uvědomovat pravou hodnotu všech věcí a začne trošku přemýšlet o svém životě. Zítra mě čeká můj druhý pohřeb v životě a mám strach, že to nezvládnu, ale chci vzdát hold významné osobě, která ovlivnila část mého dětství! Z toho důvodu mě ani moc můj úspěch ve škole netěší a nechce se mi ani moc oslavovat. Prostě chápete mě.

Ale abychom nebyly jen u smutku. V minulém týdnu jsem učinila několik nákupů, ze kterých mám docela i radost a intenzivně pracuji na jejich zkoušení a zkoumání, takže se máte na co těšit.
Snad něco stihnu ještě během tohoto týdne. A nemyslete si, že na vás nemyslím, protože myslím :)

Petra

5 comments

  1. Hmm, MAC, to vypadá dobře :).Nicméně upřímnou soustrast, musí to být velká bolest, ale ty to zvládneš...vždycky je dobré se rozloučit. Držím palce.

    ReplyDelete
  2. Snad to dnes dobře zvládneš, takové události jsou vždy hodně emočně vyčerpávající ;-)

    ReplyDelete
  3. To mě mrzí. :(
    S tou oslavou tomu rozumím. Ale zase by byla škoda, kdybys to za pár dní neoslavila.
    A na recenze se moc těším. Zvláště mě zajímá tvůj názor na 3 kroky od Clinique. :-)

    ReplyDelete
  4. Já na pohřbu ještě nikdy nebyla, když už se nějaký konal, rodiče mě nechali doma, protože jsem byla malá, nevím jak to jednou budu zvládat :(.

    ReplyDelete
  5. Upřímnou soustrast v sobotu nám umřel děda chápu co prožíváš ke skoušce gratuluju Zuzka

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.