Friday, February 22, 2013

Můj první MAC

Ahoj všem,

dneska tu mám pro vás ukázku mého prvního osobního setkání se značkou MAC. Ještě jsem nezavítala do pražské pobočky, ale už jsem jela okolo :) Tenhle nákup proběhl přes internet. Chtěla jsem si pořídit pár MAC stínů, které jsem viděla u holek od Pixiwoo. Hlavně se mi líbily odstíny Brule, Copperplate, Cranberry, Brun nebo Creme de Violet. Nejvíc mě chytly za srdce odstín Brule a Copperplate. Poohlížela jsem se na ofiko stránkách  a ebay, ale moc jsem nepochodila. Vyšlo by mě to o moc dráž, než kdybych si skočila do Phy. Tak jsem zapátrala na VotočVohoz.cz a tak jsem objevila tuhle paletku, která obsahuje odstíny Brule a Retrospeck.
Po vybalení z krabičky mě ihned zaujal obal, který je bytelný a kvalitní. Oba stíny jsou hodně máslové  a dostatečně pigmentované. Krásně se s ními pracuje. Klidně bych si je riskla nanést i prstem, ale byla by to vážně nouzovka :) Odstín Brule je téměř identický jako první stín horní řady z paletky MUA Undressed. Je hodně tělový, ale vytvoří pěkný přirozený efekt na víčku. Je to opravdu pěkná podkladovka pro smoky eyes a dá se krásně kombinovat s jakýmkoli jiným stínem. Odstín Retrospeck je shodný s posledním  stínem horní řady paletky Undressed, ale je více pigmentovýa jemnější. Oproti paletce MUA se s tímto lépe pracuje, lépe se nanáší a nedrolí se. Já jsem nadmíru spokojená a už se těším na první návštěvu kamenného obchodu na Chodově. :)

Co vy a MAC? Ano nebo ne?

Petra

12 comments

  1. Jsou krásné :) Já byla v MAC jen jednou, když jsem byla v Praze, ale bylo tam tak narváno cizincema, že se tam nedalo ani projít a tak nějak mě to odradilo, že jsem si ani nic nekoupila i když teď mě to mrzí... :D

    Jane´s colours

    ReplyDelete
    Replies
    1. To se nedivím, já bych asi taky odešla otrávená :)

      Delete
  2. Pro mě je MAC zatím příliš drahý :( Ale chtěla bych si něco pořídit, všude slyším samou chválu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já tohle duo koupila za 240Kč, což není tak moc na MAC :)

      Delete
  3. Do mac na Chodové osobne chodím jen když je tam ten chlapec, jméno mi vypadlo, jinak na flóru;-)
    K ulovku gratuluji:-)

    ReplyDelete
  4. Oční stíny mac mám moc ráda. Hlavně mají na výběr hafo odstínů a dlouho na víčku vydrží. Tvé barvy jsou moc pěkné.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To se mi právě taky líbí :) Drží jako přilepené :)

      Delete
  5. Já jsem se značkou na živo ještě nesetkala, ale doufám, že se mi to podaří :).

    ReplyDelete
  6. Já jsem si nedávno udělala radost paletkou od Lancome a minimálně u textury a pigmentace nejsvětlejších odstínů je to fakt megarozdíl po těch E.L.F. a Ruby Rose

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, o ne nadarmo se někdy vyplatí investovat do dražších věcí :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.