Tuesday, February 05, 2013

NEW IN

Ahoj všem,

včera jsem byla na severu podívat se na svou zubařku (i rodinu samozřejmě) a abych se náležitě odměnila za to, že jsem tam vůbec došla, skočila jsem si něco pokoupit. A nechat se ostříhat samozřejmě :) A co že jsem si to koupila?


Bylinné tonikum Ryor - omylem jsem si vzala pleťové mléko a zjistila to až doma. Takže jsem se tam vrátila a zkusila si to vyměnit. Byla jsem opravdu potěšena, že to šlo. Takže jsem si spokojeně odneslatohle tonikum. Budu zkoušet a pak napíšu recenzi.

Maybelline Master Smoky - tohle mi zaujalo na jednom video tutorialu. S touhle tužkou se dá vytvořit opravdu krásné smoky líčení. Na jedné straně je tužka a na druhé pěnový aplikátor na rozblendění.

Naušnice - mám je z Takka a jsou k jisté příležitosti. Jelikož stárnu a moje okolí taky, tak se to  kolem mně začíná hemžit svatbami. A když se vám vdává vaše nejlepší kamarádka, tak to prostě musí být něco :)

Štětce IS´MINE - přijela jsem večer domů a čekal na mě obrovský balík z Číny :) Uvnitř byla krásná fialková tuba, která ukrývala to na co jsem se těšila posledních 14 dni :) Určitě bude recenze!

Co vy a vaše new in? Nakupujete nebo šetříte? 

Petra

21 comments

  1. ta tužka na oči vypadá dobře :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dneska jí použiju poprvé, tak jsem na ní zvědavá :)

      Delete
  2. Krásné náušnice! Jsem moc zvědavá na recenzi těch štětců. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji. Já už se nemůžu dočkat, až je začnu zkoušet :)

      Delete
  3. Těším se na recenzi štětců :)

    ReplyDelete
  4. Člověk se musí odměnit :) Na bližší info o štětcích se fakt těším :)

    ReplyDelete
  5. Já jenom utrácím od té doby co jsem našla blogy zaměřené na kosmetiku a chci všechno vyzkoušet.Dnes mi došel balík od Dermacolu.Prosím za kolik se prodává ta tužka na oči?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak přesně takhle jsem taky začala :) Ta tužka stála asi 150Kč v Rossmannu :)

      Delete
  6. Koncem měsíce se jdu taky podívat za zubařkou, takže šetřím. :o/ Ta minulá neodvedla zrovna pěknou ani dobrou práci, takže se bojím utrácet, když nevím, jaké budou výdaje za opravy.

    ReplyDelete
  7. tie štetce som videla na ebay a boli tam v rôznych farbách a boli naozaj krásne a páčili sa mi hlavne tie puzdierka. Nakoniec som si však zobrala iné, ale som tiež spokojná :)

    ReplyDelete
  8. moc pěkné nákupy, strašně moc se těším na recenzi štětců! :-)

    GIVEAWAY o Sleek paletku

    ReplyDelete
  9. moc se těším na recenzi štětců :) Jinak tužka je na kouřovky super :)

    ReplyDelete
  10. Ty štětce vypadají božsky :) Miluji fialovou ;) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem si je taky vybírala podle barvy. I když fialová nepatří mezi moje favority, tak pořád lepší než růžová :D

      Delete
  11. Jelikož mám za pár dní narozeniny, nejvíc se těším na mobil, který už je na cestě, výjimečně jsem nechtěla žádnou kosmetiku :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak gratuluji k narozeninám :) Já bych si asi tu kosmetiku neopustila. NIKDY :D

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.