Thursday, August 30, 2012

DERMACOL Aroma Ritual

Ahoj všem,

dnes mám pro vás jednu malou recenzi na dva přípravky od Dermacolu. Jedná se o sprchový gel a tělové mléko z řady Aroma Ritual. Jelikož je léto a já miluji vůni melounů, koupila jsem si i tuto řadu v mé oblíbené melounové vůni. Řada slibuje zjemnění pokožky, kterou zanechá svěže provoněnou a navíc povzbudí mysl. Extrakt má potom pokožku hydratovat a podporovat její regeneraci.

Osvěžující sprchový gel Vodní meloun

Na rovinu, moc mě nenadchl. Mám ráda spíše krémové složení sprchových "gelů". V tomto případě se jedná o čirý barevný gel. Krásně voní, to jo, ale výdrž nic moc a hydratační schopnost také nic moc. Prostě neurazí ani nenadchne. Cena 59,90Kč/250ml, což je možná docela dost. Teď jsem ho dopotřebovala a koupila jsem si limitku od Baley Juicy Melon, která voní po melounu Cantaloupe, který mi moc chutná. Na pokožce vůně vydrží déle a je levnější, cena pouhých 29,90,-Kč v DMku. Myslím si, že je to lepší alternativa.

Můj verdikt: 3/5 - tenhle už asi nikdy.

Osvěžující tělové mléko Vodní meloun

Tady bych zase tento podukt chtěla docela pochválit. Krásně jemné tělové narůžovělé mléko. Hezky se vstřebává, dlouho voní, nemám po něm pocit, že jsem celá ulepená a upatlaná. Jsem ráda, že to není takové to gelo-mléko, které lepí. Prostě jednička. V kombinaci se sprchovým gelem od Baley, výborná kombinace. Cena 99,90Kč/200ml se mi zdá také docela dost, ale zase ta vůně :)

Můj verdikt: 5/5 - sním si ruce i nohy :)

Máte s touto řadou nějaké zkušenosti? Stojí něco za vyzkoušení? Jaká vůně vám z této řady voní nejvíce?

Petra

7 comments

  1. Já mám tělovou emulzi z DM, právě od Balea s vůní toho melounu, co sis koupila sprcháč a za mě naprostá dokonalost :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to se po něm podívám, třeba bude lepší a rozhodně za rozumnější cenu :) Díky za tip :)

      Delete
  2. Celkově miluji vůni melounů, od dermacolu žádnou tělovou kosmetiku nemám.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zkus vyzkoušet tu Baleu :) To je melounová vůně jak dělaná, mňam :)

      Delete
  3. Super recenze! žádný takový výrobek nemám, ale pouvažuju o tom :)

    Jinak máš pěkný blog. Nedávno jsme si sestrou taky jeden založily a doufáme, že se ti zalíbí a staneš se naším pravidelným čtenářem.

    http://r0s3s4rebl4ck.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. V drogerii jsem k tom tělovému mléku čuchala :D Zbožňuju melounovou vůni.

    ReplyDelete
  5. Mám teď nově obojí a moc se těším až vyzkouším =))

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.