Sunday, August 26, 2012

Tangle Teezer

Ahoj všem,

opět přináším malou recenzičku na mnou zatím nejoblíbenější pomůcku při česání vlasů jménem Tangle Teezer. Vím, že už ho má pomalu skoro každá česká bloggerka, ale myslela jsem, že i já bych mohla přispět k pochvalným ódám, které jsou všude možně na internetu a pomoci těm pár nerozhodným. 

Pořídila jsem si tento zázrak tak nějak z trucu. Jednou takhle v neděli jsem si česala vlasy mým starým kartáčem. Vždycky se snažím pomalu, aby mi nevypadalo a nevytrhalo se moc vlasů. V tomto případě však marně. Přes noc se mi na hlavě udělalo několik velkých "dredů" a ty nešly vůbec. Vytrhala jsem si tolik vlasů jako ještě v životě ne. A jelikož se mi ten den v práci docela dařilo, rozhodla jsem se, že se odměním a taky že jo. Sice jsem si mohla počkat na Tangle z netu, ale mně se nechtělo. Naběhla jsem ke stánku s vlasovou kosmetikou a doplňky u nás v obchoďáku a ještě, že jsem to udělala. Měli ho v "akci" a poslední kus v barvičce, kterou jsem chtěla. Nemohla jsem ho tam chudáčka nechat :) 

Hned po prvním rozčesání jsem se cítíla krásně. Nic mě netahalo, skoro nic mi nevypadlo a dokonce jsem si jemně promasírovala pokožku hlavy. Zdá se mi také, že po učesání se tímto "hřebeno-kartáčem" mi vydrží vlasy rozčesané déle než obyčejným kartáčem a nedělají se mi nové "dredy".

Jediné, co mi trochu vadí, je cena. Stál mě 369,-Kč. Jednalo se o akci, kdy původní cena byla 399,-Kč. Docela přemrštěná, zdá se mi. Technologie, jestli se to tak dá nazvat, je docela jednoduchá a myslím, že to napadlo už hezkou řádku lidí. Když se nad tím jen trošku zamyslíte, na jakém principu Tangle pracuje. Jediné, co dělá, je to, že díky pružným "štětinám" kartáčuje "dredy" pořád dokola, dokud není vše rozčesáno. Ale za značku a design se platit musí :)

 Můj verdikt: 5/5 - nedám ho z ruky!

Tak snad jsem vás o jeho koupi přesvědčila. Je to fakt paráda. Jaké jsou vaše zkušenosti?

Petra

PS: Kuchyň už pomalu, ale jistě, finišuje a vy se můžete těšit na další recenze :) Jo a jste první, kdo vidí naší novou kuchyňskou desku, na kterou jsem náležitě hrdá. Je totiž strašně krásná! :)

13 comments

  1. Díky za článek, taky už nějaký ten pátek uvažuju, že si ho pořídím :)

    A chtěla bych tě pozvat na svůj blog, kde teď probíhá Giveaway :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2012/08/1-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. Já si chci počkat na Vánoce aby mi ho někdo sehnal :D.

    ReplyDelete
  3. na parfums.cz ho mají

    ReplyDelete
  4. Já o něm uvažovala, ale potom jsem si řekla, že si pořídím štětec z kančích štětin, který doporučovala Petra z Lovelyhair ;) Pravda je ovšem taková, že nemám ani jeden a asi delší dobu mít nebudu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možná se ti časem zachce a budeš ho mít :) Já si ho nemůžu vynachválit :)

      Delete
  5. Taky jsem si ho nedávno pořídila. Je fakt, že není úplně na vyhození a nový kartáč jsem tak jako tak potřebovala, jsem spokojená. No, a mezi kamarády jsem vzbudila rozruch, že je to prý na psa a že nic roztomilejšího neviděli, tak nevím :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem s ním taky vzbudila rozruch, ale že je na psa mi teda ještě nikdo neřekl :D

      Delete
  6. už dlouho přemýšlím jestli ho koupit!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za mě rozhodně ano ;-) Oni ho už začali i docela zlevňovat ;-)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.