Tuesday, August 07, 2012

SEBASTIAN Texturizer

Ahoj všem,

Jsou vaše vlasy bez objemu? Trápíte se se splihlými vlasy? Chtece mít krásnou a nadýchanou hřívu? Tak tento post je právě pro vás!

Dnes bych vám chtěla představit něco, co mě opravdu nadchlo, ale zas tak moc často ho nepoužívám. Ani nevím proč. Vlasy se mi tak nějak daly do pořádku samy a objem už nepotřebují. A taky jsem to ještě na žádném blogu, který sleduji, neviděla :)  Jedná se o tzv. Texturizer od značky SEBASTIAN, který má zaručit pružnost a objem.

Podle výrobce: "DODÁVÁ VLASŮM ENERGII A POSILUJE TEXTURU!! Aktivní lidé požadují od designérů módu s větší energií, jako jsou tkaniny reagující na tělesné pochody. Tato myšlenka vedla Sebastian k vyvinutí gelu, který dodává pružnost vlasové struktuře a posiluje ji pro lepší definici pramenů. Pšeničné a sojové proteiny posilují každý jednotlivý pramen rovných i vlnitých vlasů a pomocí nově získané pružnosti dodávají celému účesu objem a energii."
 
Nanáší se do vlhkých vlasů. Buď je můžete nechat volně uschnout anebo pro lepší efekt vyfoukat fénem. Pak vlasy dostanou požadovaný objem. Já jsem to vetřela do mokrých kořínků a pak přes kulatý kartáč vyfoukala. Není potřeba velké množství výrobku, stačí menší množství a je to :) Nevlastním originální balení. Objednala jsem si odlitek, abych si mohla výrobek vyzkoušet. Mám ho z Aukra a prodával se po 100ml. Byl levnější, protože jsem nemusela připlácet za originální balení výrobku s pumpičkou. Originál se prodává kolem 500-600 Kč v závislosti na tom, kde ho kupujete, a obsahuje 150ml. 

Co se týče konzistence, je taková tekutě gelová. Vůně celkem ujde. Z vlasů se dá dobře smýt nebo při nejhorším i vyčesat. Nezanechává mastný film ani takovou tu gelovou strukturu. Vlasy nejsou upatlané a vypadají jako umyté. Takže opravdu pro splihlé vlasy je to paráda. Jediné co se musíte naučit je, jak s ním zacházet. Nedat ani moc malé, ani moc velké množství, správně foukat, apod. Ale na to máte návod u BlaHo. Kdo nezná BlaHo? Jedná se o kadeřníky Blanku a Honzu, kteří dělali na Streamu takový "seriál" o vlasech. Má asi 160 dílů. Nové účesy, návody na péči o vlasy, barvení, žehlení, foukání, apod. Prostě mrkněte a inspirujte se jako já :)


A co vy? Máte nějaký spešl výrobek, který byste mohli doporučit?

Petra
--------
zdroj fotky Texturizeru: http://www.pro-vlasy.cz/p/sebastian-texturizer-tekuty-gel-pro-pruznost-a-objem

4 comments

  1. muj objem je docela dobrej, nebo jako já to vzdycky nejak nacechram ale i tak vypadam jako degent :-O

    ReplyDelete
    Replies
    1. To já právě měla splihlé období, ale teď se to nějakým záhadným způsobem zlepšilo :D Nechápu...

      Delete
  2. Ty jo tak tohle asi vyzkoušim :)

    http://therealbluefairy.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, je to strašně super. Jen se toho nesmí dát hodně :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.