Thursday, August 09, 2012

NEW IN!

Ahoj všem,

dneska jsem byla po práci utrácet své těžce, ale opravdu těžce vydělané peníze. A co nakonec skončilo v tašce?


Tašky, které dávají v Sephoře miluju, ale co teda rozhodně nemiluju jsou paní prodavačky, které mi tu tašku vždycky dají. Tady v Plzni si asi myslí, že jsou hvězdy jasné. Přitom to neumí ani pozdravit, odpovědět na děkuji, rozloučit se. Ať žije heslo: "Náš zákazník, náš pán." Místo, aby byly rády, že jim tam někdo jde, protože tam nechodí skoro nikdo, tak jsou protivné jak ježibaby a div vám nevynadají, že je otravujete. Asi do té plzeňské Sephory nebudu chodit zas tak často.

A co že se v té zmiňované tašce vlastně nachází?


Got2b Guardian Angel Heat Protection - protože jsem zjistila, že se mi pomalu ničí vlasy vším tím každodenním foukáním a žehlením
Chilly Intima Fresh Formula - protože jen sprcháč prý nestačí
Swiss O-Par Frottee suchý šampon- protože mastná ofina :)
Sephora Rouge Shine - protože se mi líbí
Sephora Express Mr.Corrector - protože mě štvou vatové tyčinky
Essence Long-lasting Eye Pencil - protože mám jen černé
Max Factor 2000 calories - protože PROTO :)

Ozalin - snad nemusím ani představovat. Je prostě super :)

Můžete se těšit na podrobnější info, až odzkouším úplně všechno. Už se na to mooc těším

Petra

2 comments

  1. ...si člověk říká proč to teda dělají, když je to tolik nebaví, asi nemají jinou možnost...? V podstatě je mi těch prodavaček líto, já bych to dělala s větším zapálením, být tam. Mno...těším se na recenze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. já to taky nechápu. Byly jsme tam s kamarádkou dneska 2x. Pokaždé jiná prodavačka a pokaždé byla hnusná. Já nevím, já být jimi, tak se snažím, aby tam chodilo plno lidí. Beztak tam nikdo nechodí jen kvůli nim.

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.