Saturday, August 18, 2012

DOVE Repair Therapy

Ahoj všem,

dnes bych chtěla napsat kratičkou recenzi na šampon a kondicioner značky Dove. Značku Dove nemám moc ráda. Vždycky se mi líbí jejich reklamy na opravdové ženy a vždycky si říkám, že už by ty přípravky mohly začít fungovat. A ono nic. Sprcháče, krémy, deodoranty, apod. Prostě nic. Tak když jsem se procházela drogerií a narazila na tuto řadu Repair Therapy, tak jsem si říkala, že třeba mohla být dobrá. Avšak po mé předchozí zkušenosti jsem krapánek váhala. No, nakonec stejně ten šampon a kondicioner v tom košíku skončili. Byla jsem dosti skeptická, když jsem si měla mýt prvně vlasy tímto šamponem, ale žádná tragedie se nekonala.

Po umytí jsou vlasy hezky jemné a vláčné. Následně se i hezky foukají a žehlí. Stačí opravdu malé množství, hezky pění a nádherně voní. A co víc. Slibují, díky své technologii Fibre Actives a Micro Moisture Serum, i 5x méně roztřepených konečků. Mohu potvrdit, že na tom asi něco bude, jelikož chodím ke kadeřnici velice nepravidelně (cca 1-2x za rok) a moje konečky nejsou vůbec roztřepené. A to jsem na ně v "mládí" velice trpěla. To už je naštěstí minulostí, neboť tento šampon s kondicionerem už nikdy nedám z ruky. I když by se měly šampony pravidleně měnit, já nesouhlasím. Já jsem za svůj život vyzkoušela kvantum všerůzných šamponů a bylo mi to prd platné! Moje vlasy si žijí svým divokým životem a jedině tento je postaví do latě :) Všem vřele doporučuji. Už mám druhé balení :)

Můj verdikt: 5/5 - prostě nejlepší!

Máte s ním zkušenosti? Milé? Nemilé?

Petra

P.S.: Lepší vyhořet, než předělávat kuchyň :D

4 comments

  1. Já mám masku z této řady a je výborná. mám ji moc ráda. možná časem pořídím i šampón.

    ReplyDelete
  2. Na tento šampon slyším samé chvály.. já teď "jedu" v sšamponech bez silikonů, ale až mě to přejde, tento bude určitě první, který zkusím.. ;)

    Jinak jsem tě nominovala na Blog Awards ♥
    http://www.lore-madalena.blogspot.cz/2012/08/nominace-na-blog-awards-aneb-tipy-na.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já bych se bez silikonů asi už neobešla. A jaký používáš? :)

      Děkuji za nominaci, ještě jednou. Ohromně mě to potěšilo! :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.