Sunday, August 12, 2012

MATRIX Vavoom

Ahoj všem,

dnes bych vám chtěla představit dva přípravky, které mi usnadňují práci s vlasy, pokud je potřeba. Jendá se o lak na vlasy a pěnové tužidlo. Dostala jsem se k nim díky mé kadeřnici, která mi jimi opečovala mé dávné mikádo.

MATRIX Vavoom Freezing Spray 500ml

Jedná se o extra silný lak na vlasy, respektive jde o tzv finishing spray. Používá se pro konečnou fixaci účesu. Dodá vlasům požadovaný lesk a strukturu. 

No nevím, moc mě to nenadchlo. Musela jsem si toho dát na hlavu tunu, aby to začalo alespoň trochu držet. Jediné, co bylo pozitivní, bylo rozčesávání, protože to docela šlo. Opakované nanášení po dobu dvou dnů už bych vám ale opravdu nedoporučovala, protože pak vypadáte jako ulízané. Vlasy nejsou po nanesení mastné, nemají vůbec mastný film. Ale jak říkám, maximálně na večer s následovným umytím hlavy. Koupila jsem ho na aukru za cca 250,-Kč za 400ml. Avšak mám radši klasický drogérkový Elnett od L´Oréalu!

Můj verdikt: 2/5 - hezky voní.

MATRIX Vavoom Take Me Higher 241ml

Dalším přípavkem je pěna na vlasy ve spreji. Je středně tužící, má UV ochranu a ochranu proti žáru z fénu. Nanáší se do vlhkých vlasů ke kořínkům. 

Pro mě je to takový malý zázrak, jelikož nesnáším klasickou pěnu. Mám to vždycky všude. Nikdy neodhadnu množství, takže pak to musím napatlat nebo spláchnout. Zbytečné plýtvání, však to možná znáte :) Tohle se nanáší lokálně. Prostě tu pěnu nastříkáte ke kořínkům a vlasy vyfoukáte přes kulatý kartáč. Pěna dodá hezký objem a vlasy natuží. Navíc krááásně voní. Hezky se rozčesává a vydrží ve vlasech hodně dlouho. Nenechává mastný film. Účes vypadá přirozeně. Moc se mi líbí, že si nemusíte hrabat ve vlasech a být ulepené. Celé balení také vydrží poměrně dlouho, jelikož si toho nemusíte na hlavu patlat tunu. Koukala jsem se, jestli jí ještě prodávají. Na některých internetových obchodech jí zcela jistě ještě naleznete, ale mám takový pocit, že už se asi dlouho vyrábět nebude. Já jí koupila za cca 270,-Kč na aukru.


Můj verdikt: 5/5 - fakt super věc!

Máte nějaký oblíbený přípravek na úpravu vlasů? 

Petra

2 comments

  1. Matrix je moc dobrá kosmetika, osobně ale používám spíš péči na vlasy než stylingové přípravky.

    WorldByBella

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já se bojím, že si u nich vyberu špatně. Hlavně ty šampony a kondíky. :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.