Wednesday, August 01, 2012

NEW OUT aneb Kosmetické přešlapy

Ahoj všem,

dnes bych se chtěla věnovat kosmetickým přešlapům aneb co už si nikdy, ale opravdu NIKDY, nekoupím! Uklízela jsem v naší koupelně a narazila na pár takových věcí, které jsem vyzkoušela v prodejně, byla nadšená a když jsem přišla domů, skončilo to ve spodním šuplíku, kde to "hnije a hnije" :)


1. AVON Simply Delicate (300ml)

Podle výrobce: "Avon Ultra jemný roztok pro intimní hygienu Simply Delicate zanechává pokožku svěží a přitom ji dopřává jemnou péči, kterou intimní místa potřebují. Roztok je šetrný a zároven efektivní, neobsahuje mýdlo a vhodný pro citlivou pokožku. Výtažky z heřmánku a rostlinných proteinů zaručí tu nejlepší péči pro intimní místa."

Podle mě: Nevím, žádný pozitivní ani negativní účinek jsem nepocítila. Vystačím si s obyč sprcháčem. Co mi ale vážně vadilo, byl smrad. Sice psali, že je to bez parfemace, ale stejně to smrdí. Alespoň mně.

Můj verdikt: 2/5 - neurazí ani nepotěší.

2. NIVEA Calm&Care - tuhý a sprejový antiperspirant (40ml a 150ml)

Podle výrobce: "Calm&Care s pantenolem a výtažky z hamamelis poskytuje ochranu proti pocení a současně podporuje regeneraci podpaží po holení."

Podle mě: Koupila jsem si to právě díky tomu, že zklidňuje pokožku po holení a samozřejmě je proti pocení.  A, ani nevím proč, koupila jsem si i tuhý antiperspirant, ačkoli ho nemám moc ráda. Asi nějaké erupce na slunci, nebo co :) Možná se mi líbil obal, fakt nevím. Antiperspirant jako takový docela dobrý, ale, alespoň mně, dost smrdí. Podle výrobce jde svěží květinovou vůní. No je to prostě fuj. Vždy, když jsem se s tím nastříkala, smrdělo to ze mě ještě docela dlouho, ale že by vydržel zas až tak moc, to říct nemůžu. Takže za slibovaných 48hodin bych ruku do ohně fakt nedala. Co se týče tuhého antiperspirantu, tak mně osobně nevyhovuje. Obal je velký a nepraktický, do kabelky už vůbec. Taky je takové vachrlaté, takže bych se bála, aby mi v kabelce nerozbil a nerozdrtil se. Tento antiperspirant by měl vydržet 24hodin, což absolutně neodpovídá, protože mně vydržel tak 2-3 hodiny a bylo po antiperspirantu. 

Můj verdikt: 2/5 - pro mě ne.

3. REXONA Shower Clean a Oxygen (150ml)

Podle výrobce: "Antiperspirant. Dlouhotrvající vůně nové Rexony Shower Clean ti poskytne pocit svěžesti po celý den, jako kdyby ses právě osprchovala." a "Antiperspirant působící v souladu s přirozenou reakcí pocení těla. Převratná inovace od Rexony Women. Nová patentovaná technologie MOTIONSENSE je před pocením vždy o jeden krok napřed a začíná účinkovat již na podnět pohybu. Proto tvé podpaží může zůstat suché a svěží po delší dobu."

Podle mě: Rexonu mám celkem ráda. Vždy jsem s ní byla spokojená. Vždy mi seděla i vůně, ale tohle? Oboje smrdí jak ... No hrůza. Je to takové dost pronikavé, takže po nastříkání smrdíte na hony daleko. Když se potom navoníte svým oblíbeným parfémem, tak se to potm divně smíchá a vznikne z toho puch. Funkčnost splňuje na jedničku, o tom žádná! Navíc, praktický je i obal. Hezky padne do ruky a nemá víčko, super do kabelky. Já radši mini balení ( můžete se na něj těšit v dalším článku).

Můj verdikt: 4/5 - Rexona ano, ale jiná vůně.

4. ORIFLAME Pure Nature (150ml)

Podle výrobce: "Gel 2v1 s olejem z bio čajovníku a rozmarýnu napěňte a vmasírujte do pleti. Poté opláchněte. Jemně odstraní nečistoty a přebytečný maz a zároveň pomůže přirozeně odstranit nedokonalosti.

Podle mě:  Používala jsem to ve sprše na navlhčenou pleť. Je dost hutný a lepkavý, takže jinde bych ho ani nepoužívala. Má to být čistící a tonizační gel. Mělo by to být i na problematickou pleť, protože je to s Tea Tree a Rosemary. Tea Tree mi obecně prostě nevoní. Vůbec to nefunguje tak, jak slibují. Navíc to šíleně smrdí. Je to fakt humus a utrpení čuchat to! Lepší práci odvedou i jakékoliv věci od Garnieru. Tohle už bych si vážně nikdy nekoupila. Když si vzpomenu, jak jsme byly se sestřenkou malé a patlaly si na obličej protizánětlivou tyčinku, která byla v té době super. A docela i pomáhala. Tak jsem chtěla něco, co bude fungovat, ale tohle byla ztráta peněz. Letí do koše, tohle ani nejhoršímu nepříteli.

Můj verdikt: 0/5 - nikdy více!

A co vy a vaše propadáky? Něco čemu se vyhnout velkým obloukem?

Petra

9 comments

  1. No, já, být tebou, nepoužívám na intimní hygienu obyčerjný sprcháč, zaděláváš si na problémy.. Kup si třeba lactacyd, ten nijak nevoní.
    A ten oriflame pure nature jsem si chtěla koupit.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok, mrknu po něm. Doufám, že jsem tě tím od jeho koupě odradila :) Mě víc posloužil třeba Garnier Pure, ale teď je mojí stálicí Bioderma Sébium, ne kterou nedám dopustit! :)

      Delete
    2. Jo, Lactacyd mam taky, ten zelenej a velká spokojenost :).

      Delete
  2. Já mám tu Rexonu a spíš ji použiju jako osvěžení, když třeba přijdu dom a nestíhám se osprchovat a okamžitě vyrážím ven nebo mi přijde hned návštěva. Ale spíš výjimečně. Zas až tak hrozná není, nesmrdí mi. Ale žádný zázrak to není. Dostala jsem jí, jinak bych po ní asi nešáhla. To je lepší Bioderma, ale tam je ta vůně moc silná. Jinak niveu používá mamča a já vždy (naštěstí u nich nejsem tak často) lapu po dechu a zdrhám z koupelny, když i použije. A je jedno jakou vůni, Niveu ve spreji prostě nemůžu ani cítit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. já si teď koupila miniaturu od Rexony Ultra Dry. Konečně antiperspirant podle mého gusta. Jinak jsem si celkem oblíbila i Garnier, ale Rexona vede :)

      Delete
  3. Ono to bohužel s jinou Niveou nebude asi jiné. Já jsem si teď koupila tu proti bílým skvrnám - v obalu voní pěkně, ale po chvíli na těle je to takový zvláštní odér.

    Pěkné recenze. Připojuji se :-)

    http://mojekosmetika.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozhodla jsem se, že Nivea už nikdy více. Ty antiperspiranty jsou šílené. Mamka vlastní takové ty s Pearls a ty jsou přímo příšerně páchnoucí :/ Škoda :)

      Delete
    2. Já jsem Niveu zkusila teď poprvé (možná jsem už jí měla, ale je to hodně dlouho) a také musím říct, že už žádnou raději zkoušet nebudu..

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.