Tuesday, July 31, 2012

CRACK ME UP!

Ahoj všem,

dnes jsem přišla na chuť něčemu, co asi každý nadšenec do laků zcela jistě již dlouhou dobu zná. Já, jelikož se za znalce v oblasti nehtové "kosmetiky" rozhodně nepovažuji, jsem tuhle supr věc objevila celkem nedávno. 

Jedná se o lak na nehty, který doslova vytvoří popraskanou strukturu, tzv. krakelovací lak. Zpočátku se mi to zdálo takové divoké a řeknu to na rovinu, vůbec se mi to nelíbilo. Ale dneska se mi přehoupla výhybka a já ten lak prostě musela mít. Jelikož ale vlastním celkem asi 4 laky plus další 3, které jsem dostala jako dárek k časopisu a jsou dodnes netknuté a nijak se v tom nevyžívám, šla jsem ke stojanu Miss Sporty. Já vím, ale ... Prostě jsem to chtěla vyzkoušet. Chtěla jsem ozkoušet starou známou klasiku black&white. Mám doma bílý lak na francouzskou, ale můžu vám říct, nikdy ho nenanášejte jako podlakový lak. Strašně rychle schne a dělá ošklivé pruhy. Ono je to vcelku jedno, když se na to potom nanese ten krakelovací lak, myslela jsem si.  Ale jedno to vážně není. Nehty potom ve finále vypadaly docela odpudivě, opatlaně a nevzhledně. No skončilo to tak, že jsme ještě s přítelem zajeli do Rossmanna pro další obyč bílý lak od Gabrielly Salvete, protože, světe div se, v žádném jiném stojanu bílý obyčejný lak neměli. Doma jsem začala nanovo. Výsledek? 100x lepší než předtím. Jenže... Jelikož nemám doma služky ani "černochy", musela jsem jít umýt nádobí a obstarat naše zvířectvo. Pak se jít umýt a hezky vypeelingovat a vyčistit pleť (o tom až v jiném postu :)) Ale teď, tady už asi většina lakových maniaků ví o čem budu mluvit,  tak koukám na nehty a ... zítra začínám NANOVO :D Lak se začal loupat a nehty vypadají oprýskaně, i když jsem toho zase moc neudělala. Jedinou záchranu, kterou vidím, je již zmíněný Stronger od Rimmelu (už jsem o něm psala TADY) nebo kvalitnější laky. Nejdřív vyzkouším tu první variantu, protože se znám a vím, že mi lakování moc dlouho nevydrží :)


A co vy a laky? Nějací favorité? Oblíbené barvy?

Petra

pozn: Lak na fotkách je už po mytí nádobí. Jen tak pro představu :)

7 comments

  1. Moc pěkné! Ani bych nevěřila, že Miss Sporty vytvoří dobrý lak:o))
    Mimochodem, cracking - praskací, kde se bere to slovo krakelovací??? nechápu...
    Ale jinak pěkný blog:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji :) Krakolovací lak, je lak, který praská. Je to spíš výraz z výtvarky, ale dá se pod tímto názvem na googlu najít ;)

      Delete
  2. Black&White vypadá úžasně :). Já mam doma taky černý a pak ještě takový růžový krakelovací lak, ale lakovala jsem si s nima snad jen jednou :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To tě naprosto chápu, ale kdyby se mi to na nehtech nelíbilo, tak se na to vykváknu :-) Dnes jsem to celé předělávala a nakonec nanesla ten stronger od rimmelu a docela drží :) Už se těším na kombinaci bordó-černá :) Růžová ale také nezní špatně :)

      Delete
  3. Já tomu zatím nějak nepřišla na chuť :D
    jinak já mám ráda takové ty přírodní odstíny.. :) Když se mi totiž začne lak loupat, nevypadá to tak viditelně, jako třeba nějaký výrazný ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já taky, ale jak jsem říkala, prostě se přehodila výhybka :D Navíc to má docela výhodu, ptž když se ti tenhle lak oprýská, tak to vypadá, že to tak má být :D

      Delete
  4. Když to začlo, tak se mi to líbilo, ale te´d to vidím na mnoha slečnách a už mi to ani nepřijde nějak slušivé... Je to zajímvý nápad, ale podle mě nehtům mnohem víc sluší klasický lak

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.