Tuesday, July 17, 2012

NEW IN!

Ahoj všem,

dnes mi konečně dorazil balíček z Jižní Koreje. V budoucnu se můžete těšit na recenzi BB creamů  Dream Girls a VIP Gold Collection Super + od společnosti SKIN79. BB creamy zažívají v dnešní době docela velký boom. Já vlastním jeden rádoby BB cream, který se dá koupit v ČR, a moc spokojená nejsem. Budu je tedy chvíli zkoušet a pak napíšu své poznatky o těchto produktech. :)


A další balíček, který mi přišel, byl ten s kosmetikou od Biodermy. Po pochvalných recenzích jsem se jala objednat tento zázrak kosmetiky, tak uvidíme. Mám po vysazení antikoncepčních prášků (ne, opravdu se nesnažíme o mimčo! :)  dost mastnou pleť se sklonem k akné. Není to nejhorší, ale ta mastná pleť mi docela vadí. Když už se Vás i Váš přítel zeptá, jestli místo čela nemáte na hlavě zrcadlo. Měly byste s tím, dámy,  něco dělat. :)

Máte se na co těšit :)

Petra

8 comments

  1. Na recenzi Dream Girls se docela těším. Taky jsem o něm přemýšlela, ale nepodařilo se mi sehnat vzoreček a celé balení bych si naslepo koupit netroufla. Já aktuálně testuji od Skin 79 Hot Pink a spokojená jsem moc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky si chci objednat Skin79 Hot Pink, už na něj pokukuji na ebay. :) Uvidíme, jak dopadne dlouhodobější zkoušení, ale zatím je to paráda. Úplně diametrálně odlišné od toho BB creamu od Garnier!

      Delete
  2. Tak na recenze "BB" jsem už hodně natěšená a zvědavá.
    Jinak přítel by při takový otázce dostal po hlavě lahvičkou Biodermy ;-). Ba ne, je upřímný a ty sis aspoň díky němu udělala radost novou kosmetikou. ;-) Já používám kombinaci pleťový vody Bioderma a krému Ideália od Vichy a pleť mám teď krásnou jako nikdy předtím. Po vysazení prášků jsem měla totiž velmi podobný problém..
    Vivi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak on to přítel myslel ze srandy, ale já si toho všímala taky. :) Doteď jsem používala kosmetiku L´Oréal, ale o tom až v nějakém srovnávacím článku :) Takže jsi se značkou Vichy spokojená? Já o ní četla docela nelichotivě ve srovnání s Biodermou :)

      Delete
  3. Moc se těším na recenzi BBkrému z Korey :) Už po nich totiž pokoukávám pěkně dlouho :) Můžu se zeptat, kupovala jsi na ebay? :) popř. u jakého prodejce :) Děkuji za odpověď.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koupil mi je přítel, protože nemám zatím zkušenost s PayPal :) Kupovala jsem je u prodejce ideaseller_kr. Určitě budu ještě objednávat Skin79 Hot Pink a pak napíšu srovnání :) Moc se mi také líbí Free Shipping do ČR! :)

      Delete
    2. Moc moc děkuji :) Já to mám také přes přítele :-D Protože s paypal se nekamarádím :D

      Delete
    3. :D Já si ho chci dnes zkusit zřídit, abych mohla nakupovat :) Tak jsem na to zvědavá :D

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.