Friday, July 20, 2012

Rtěnka Essence

Ahoj všem,

dnes bych se tu chtěla krátce rozpovídat o mé první rtěnce po X letech. Byla jsem v DMku a rozhodovala se, zda koupit či nekoupit. Nakonec koupila a tady je. 

Jedná se o odstín č.01 FROSTED. Jelikož nepoužívám rtěnky, resp. ani žádnou jinou nevlastním, tak jsem volila spíše neutrální až světlejší barvu. Tahle se mi zdála docela hezká i na bězné nošení. Nanáší se hezky a nedělá rýhy na rtech, zezačátku... 
Co se týče výdrže, tak tady to stojí za "prd". Nanesla jsem rtěnku před odchodem z domova, po hodině jsem se podívala do zrcátka a hle ... rtěnka nikde. Navíc se mi zbytky vměstnaly do rýh na rtech, takže to vypadalo jako bych měla seschlé staré rty. Radši jsem si jí setřela. Další problém je balení a velikost tyčinky. Když je rtěnka nová, tak trochu přečuhuje a může se stát, že, než jí alespoň trochu opotřebujete, si urazíte špičku. Za mě je to asi 5/10 a jedině, když jí budete mít stále při ruce. Znovu bych si jí už asi nekoupila. Radši koupím nějakou dražší, ale kvalitnější. :)
Cena 55,-Kč.


Máte nějaký typ na hezkou, ne příliš výraznou rtenku?

Petra

9 comments

  1. Mně rtěnka vyhovuje a do rýh mi moc nezalézá :) Ovšem ta výdrž, to je děs :( Jinak od Essence je taky krásná in the nude.. :) Ale výdrž naprosto totožná..

    ReplyDelete
    Replies
    1. No já bych právě potřebovala nějakou, která vydrží :D Zkusím se příště podívat na ten odstín, který doporučuješ. Třeba ho seženu i u jiné značky :)

      Delete
    2. Já také koukám po nějaké, která déle vydrží :) A asi sáhnu po Dermacolu :) A dobrá je i prý od Kate Moss ;)

      Delete
    3. Já právě na rtěnky moc nejsem, ale nějak mě zlákaly různé blogy :D A navíc prý rtěnky se zase dostávají na výsluní :)

      Delete
  2. Hodně oblíbená je Kate Moss od Rimmel. Já mám odstín 03 a ten je hodně světlý a nenápadný. dobře hydratuje, nezalézá do vrásek a výdrž průměrná.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok, díky. Po výplatě na ní mrknu. Já byla teď u nás v DMku a skoro všechny stojany měly prázdné :/ Asi doplňování zásob :)

      Delete
  3. Od Essence mám rtěnku All About Cupcake, a nemůžu si ji vynachválit :) nevydrží teda samozřejmě celý den, ale když ji nanesu ve dvou vrstvách, a tu první přepudruju přes papírový kapesník/ubrousek, tak se výdrž podstatně zlepší :) Ale moje úplně nejoblíbenější je Alverde 52 Primrose, má podobnou barvu jako moje rty, jen malinko výraznější, takovou jsem dlouho hledala :)

    ReplyDelete
  4. Ale pokud hledáš něco, co fakt vydrží, tak se podívej spíš po lipstainech, já mám dva lipstainy ve fixu od NYC, a nejsou vůbec marný :) (jen jsou na mě až moc výrazný, tak je moc často nepoužívám...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji za tipy! Zítra jdu do Rossmanna, tak se hned mrknu na ten NYX a mohla bych to vzíti přes DMko na to Alverde. :-)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.