Sunday, July 15, 2012

Vůně

Ahoj všem,

dnes bych vám chtěla představit vůně, které vlastním. Patří zatím mezi moje nejoblíbenější a ráda je střídám. Předem podotýkám, že mám raději kořenité vůně než ty sladké. Takže většina z nich je kořenitá, ale najdou se mezi nimi i sladší výjimky :)

První, kterou jsem si pořídila, byla EDT Morgan Sweet Paradise. Mám ji ODTUD. Podle webu je to, cituji: "Dámská letní vůně Morgan Sweet Paradise je plná nápaditého a hravého šarmu, který ocení všechny mladé a moderní ženy. Tento parfém je inspirován bohémskou elegancí a sexy glamour stylem." Skládá se z hlavy (černý rybíz, liči, pepř), srdce (cyklamen, orchidej, ibišek) a základu (pižmo, plumérie, santalové dřevo). 

Tato EDT mi voní citrusově až sladce, ač tam žádné citrusy nejsou :) Vůně je svěží a vážně se hodí na léto. Evokuje ve mně pláž, slunce, zábavu a šumění moře. Vůně není vůbec vlezlá, vydrží skoro celý den, když si vůni nastříkáte na pokožku, a všichni mi jí chválí. Doporučila bych ji jak ženám, které mají rády sladké vůně, tak i těm, které mají rády citrusové vůně. Flakón je hezký, ale nepraktický. Mám 100ml balení a je opravdu velké. Špatný je i "nástavec" na rozprašovač (nevím, jak to nazvat). Je dlouhý, viklá se ze strany na stranu a chytá docela dost špíny (prachu). Mně se stávalo, že mi nástavec i kolikrát upadl.

Další vůní, nebo spíš "deodorant", je Mexx Black. Koupila jsem jí v drogerii, asi byla v akci. Voní celkem příjemně, ale byla to spíš taková nouzovka. Moc ji nepoužívám, protože mi na ní začalo po čase něco vadit. Skládá se z hlavy (květ zázvoru, liči, černý rybíz), srdce (pivoňka, meruňka, květ hrušky) a základu (santálové dřevo, tóny ambry, bílé cedrové dřevo). Balení je 75ml a je celkem skladné. Líbí se mi design a použití barev na flakónu. Ten je stejný jako ostatní deodoranty jiných značek. Nevím, ale mně by se hodila spíš pro starší než pro mladé. Ale to je každého vkus. :)

Třetí vůní, co vlastním, je EDT Moschino Funny. Koupila jsem si jí TADY a pořídila jsem si jí na popud recenzí na různých webech, protože jsem chtěla nějakou změnu. Podle webu cituji: "Moschino Funny! je vůně, která se nese ve znamení rošťácké hravosti a rozkoše. Okamžitě podlehnete pozitivním emocím, radosti a dobré náladě. Pro tento neutuchající optimismus osloví nejvíce mladé dívky, které se rády baví a užívají si bezstarostného rytmu života."  Skládá se z hlavy (pepř, pomeranč, rybíz), srdce (čaj, pivoňka, fialka, jasmín) a základu (ambra, pižmo, mech, cedr).

Vůně se mi moc líbí, jelikož je taková svěží. Objednávala jsem si ji na blind a nemůžu si stěžovat. Kolegyně v bývalé práci mi ji hodně záviděly a objednaly si ji také. Moc se mi líbí flakón. Sice je na něm infantilní srdíčko, ale co, je moc pěkný. Vůně samotná mi voní po zeleném čaji, pižmu a růžovém pepři. Není vůbec vlezlá, ani sladká, ale parádně kořeněná, což já můžu. :)

A teď moji tři nejoblíbenější favorité.

Vůni, kterou jsem si vybrala už, když mi bylo 16 let, ale nebyly finance, je EDT Armani Code od Giorgia Armaniho. Tu vůni přímo miluji! Mám ji z aukra a byl to dovoz z USA. Už mi dochází a příští nákup uskutečním už ZDE, protože mi přijde, že tato vůně není originál. Voní skoro stejně jako originál v parfumerkách, ale není to totožné. Co mě utvrzuje v přesvědčení, že se jedná o padělek, je  flakón EDTčka. Rozprašovač nesedí na lahvičce, takže se při naklonění parfém vylévá, tudíž do kabelky nevhodné, a po několika otevření mi popraskalo i víčko, které drží už jen silou boží vůle. No moje blbost, příště se už nachytat nedám.

Podel webu se jedná o, cituji: "Giorgio Armani Code Woman je elegantní, svůdná a velmi okouzlující vůně. Evokuje stejnou eleganci jako šaty od samotného a oblíbeného Armaniho. Vůně Code Woman je určena pro smyslné vášnivé ženy, které znají svoje přednosti a dokážou jich využít." Skládá se z hlavy (pomeranč, zázvor), srdce (květ pomerančovníku) a základu (med, santalové dřevo). Já nejvíc cítím asi to santalové dřevo a med. Používám ji, když jdu nějak večer ven nebo do práce.

Ačkoliv nemám ráda katalogové vůně od Avonu a Oriflamu, protože si myslím, že vůbec nevydrží, tak vlastním ve své sbírce 2 vůně od Oriflame a jsem s nimi spokojena zatím asi nejvíc!

První vůně je nová EDP Oriflame Paradise. Objednávala jsem jí z aukra, protože mě vyšla levněji. Podle webu Oriflame se jedná o, cituji: "Vychutnejte si atmosféru bohémského šarmu, který charakterizuje parfémovanou vodu Paradise. Křehká krása pivoněk se mísí s okvětními plátky jasmínu a kořenitého růžového pepře. Kompozice se rozvíjí smyslnou vůní cedrového dřeva a pižma, hebkou a vzdušnou jako hedvábí."

Vůně mě opravdu překvapila, vydrží hodně dlouho i na oděvu. Je příjemně kořeněná. Já jí používám každý den. Balení je 50ml, tak doufám, že mi nezmizí moc brzy. Hodně ve vůni cítím růžový pepř, cedrové dřevo a pižmo. Flakón nádherný, možná kýčovitý, ale luxusní. 

Poslední a nejoblíbenější je EDP Oriflame Love Potion. Podle webu Oriflame se jedná o, cituji: "Parfémovaná voda Love Potion je váš osobní lektvar lásky. Svůdná orientální vůně vás zahalí atmosférou vášnivých nocí, provoněných koktejlem kořenitého zázvoru, kakaových květů a lákavé čokolády.

Než jsem si jí odjednala, myslela jsem si, že se jedná o přeslazenou vůni. Opak je pravdou. Je fakt báječná. Mám jí taktéž z aukra díky levnější ceně. Používám jí do práce a pozor dámy: Voní skoro všem chlapům! Když jsem se ptala známých, zda není až moc pronikavá, jelikož jde cítít fakt hodně daleko, tak říkali, že vůbec a že je to strašně příjemná vůně. Kdo by nemiloval čokoládu, že? :) Moc se mi líbí i flakón EDP, i když je celkem nepraktický. Má víčko tvarované do dlouhé špičky, takže když si jí dáte do kabelky, udělá vám nejspíš díru do podšívky. Já se stříkám vždy při odchodu do práce a vydrží naplno celý den!

No, v rovnici všech těch hlav, srdcí a základů mi vychází, že moje nejideálnější vůně by se skládala ze santalového dřeva, růžového pepře, zázvoru a pižma. Docela by mě ta kombinace zajímala :)

A co vaše oblíbená vůně? 

Petra

4 comments

  1. Funny mam doma tiez, ale stale som ju nezacala pouzivat, myslim, ze je najvyssi cas:D

    ReplyDelete
  2. Zrovna Paradise od Oriflamu mám ráda, krásná jemná mošusová pepřovka, připomíná mi Le Parfum od Max Mary:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se značkou Max Mara nemám zatí zkušenosti, ale co není, může být :-) Já už bych tuhle vůni nedala z ruky! :-)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.