Sunday, July 29, 2012

SEPHORA

Ahoj všem,

dnes jsem se byla mrknout v Sephoře a hádejte co. Jsem členem klubu, hrozný :) Za chvíli už nebudu mít v peněžence místo :)

No ale abych se dostala k jádru věci. Jsem ten typ člověka, který má rád vůně. Nejradši bych je nosila stále u sebe, ale jelikož si většinou kupuji 100ml balení a malé kabelky, tak bych si toho už víc vzít nemohla. Proto mě nadchl kamarádčin mini flakónek, který jí pořídil její táta, aby s sebou nemusela tahat ty velké. Zprvu to vypadalo jako rtěnka, ale po odejmutí víčka se objevil rozprašovač. Super! A když jsem se dozvěděla, že se flakónek může ještě doplňovat stále jinými vůněmi. Ještě větší super. Nadchla mě i vůně, kterou ve flakónku měla. Acqua di Gioia. Asi vám nemusím psát, že po výplatě bude moje, že :) Ale co víc. Šla jsem okolo Sephory v našem OC a hle. Zrovna mají akci na "Atomizer". Jedná se právě o ten mini rozprašovač do kabelky. Za 350,-Kč dostanete již zmíněný Atomizer a do něj vám dostříkají zdarma vůni, jakou si z jejich nabídky budete přát. No u mě to vyhrál Armani na plné čáře. Vřele doporučuji!

Navíc jsem k nákupu dostala mini vrozek nové vůně od Ralpha Laurena "4". Zprvu mi vůně vůbec nevoněla. Je šíleně sladká, ale něco mi od první chvíle připomínala. Až po třech stříknutích jsem to zjistila! DÝŇOVÉ AROMA!!! Takové, co se používá do dýňového kompotu. Docela sranda. EDT Ralph Lauren "4" za cca 1000,-Kč a dýňové aroma, které seženete za cca 30,-Kč v každém supermarketu :D Vyberte si sami :)

Jaké jsou v současnosti vaše oblíbené vůně?

Petra

4 comments

  1. na tenhle "flakonek" už jsem v Sephoře koukala několikrát.. :) a možná si ho pořídím, protože, stejně jako ty, mám skoro všechny vůně stovky.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je to fakt praktické. líbí se mi i to, že ti do toho nastříkají vůni jakou chceš :) A moc se líbí hlavně design :)

      Delete
  2. Tak tohle je asi nejhezci zahlavi blogu, co jsem kdy videla! Más to tu perfektni,,,urcite se necham tvym blogem moc inspirovat! Je to tu vazne senza! :-)

    Zvu te i ke mne na blog http://handbagforladies.blogspot.cz/, treba se ti tam taky zalibi...ale to si nebudu radsi moc fandit! :-D

    P.S Jsem tvoje nova sledovatelka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju, páni. Moc si mě potěšila tímhle komentářem, fakt děkuju :) Určitě k tobě také zavítám :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.