Thursday, July 12, 2012

ELF kosmetika

Ahoj všem,

v úterý mi konečně dorazil očekávaný balíček s novou kosmetikou od ELFu. Docela jsem se objednávky obávala, ale nyní musím usoudit, že to není můj poslední nákup v tomto obchodu. Největší problém byl s výběrem, protože jsem strašně nerozhodný člověk. ELF kosmetika nabízí tři různé řady produktů, a to základní Essentials, minerální Minerals a profesionální Studio, což mi výběr tako neusnadnilo. Ale nakonec jsem se rozhodla:)

Balíček přišel suprově zabalený. Všechny výrobky byly taktéž dobře zabaleny a v krabičkách. Balení obsahovalo minerální pudr, oční stíny, balzám na rty a dvě podkladové báze pod stíny (nevím, jak jsem bez nich mohla doteď existovat!).

Začněme minerálním pudrem. Podle výrobce cituji: "Vynikající přípravek pro dosažení finálního, průsvitného foto efektu. Náš minerální pudr se vpije do pokožky, splyne s ní a zakryje veškeré nedostatky jako jemné linky, vrásky a viditelné póry. Obohacen vitamíny A, B a E k podpoře zdravější pleti, která je po použití nápadně jemnější a hladší. Zcela průhledný a ideální pro všechny tóny pleti, jemný sypký pudr pohlcuje přebytečný maz a zmatňuje pleť pro dokonalý výsledný efekt. Používejte samostatně nebo přes náš sypký minerální korektor nebo sypký minerální make-up pro maximální fixaci a dosažení profesionální a ohromujícího porcelánově matného výsledku, který vydrží celý den!"

Já osobně jsem si vybrala odstín "corrective yellow - 6605". Je z řady Minerals, cena 119,-Kč.
Docela jsem se bála té žluté barvy, ale dole v komentářích na něj pěly uživatelky ódu, tak jsem ho chtěla ozkoušet. Když dorazil, docela jsem se vyděsila jeho velikostí, ale myslím, že ho zas tak moc rychle nespotřebuji. Takže pro mě velikost OK. Nanášela jsem ho na problematickou T-zónu a můžu říct, že ze začátku byla žlutá, ale po pár minutách se pudr sjednotil s mou pletí a nebyla po něm ani zmínka. Pouze zmatněná T-zóna :) Takže za mě říkám ANO.


Dále bych se chtěla věnovat očním stínům ESSENTIALS Quatro tón v tónu za 75,-Kč. Jelikož mám moc ráda odstíny typu "smoky", byla jsem moc ráda, že je mezi nabízenými produkty i tahle paletka. Stíny drží dobře. Každá paletka má i název, takže lze podle nich udělat dobré líčení. Nedrolí se, jsou dobře namleté, dobře pigmentované a dobře se nanášejí a stínují. Nemám zkušenost s aplikátoren, který byl přiložen, takže nepovím, jak se s ním stíny nanášejí. Já je nanáším pomocí štětce. :)


Co se týče balzámu, tak je opravdu dobrý. Dobře hydratuje a nebarví, což oceňuji, protože nemám ráda ty umělé barvy v balzámech na rty. To si radši koupím rtěnku.
Balení má však jednu vadu. Pokud vysunete balzám příliš, dá se potom špatně zasunout zpátky. Takže opatrně. Tento balzám je odstínu "strawberry creme" a je za 39,-Kč, což není moc. :)
A vydrží opravdu hodně. Jedla jsem s ním meloun a pořád jsem měla hezky vyživené a hydratované rty. :)

A to nejlepší nakonec! Opravdu!
Jedná se o bázi pod oční stíny. Jedna (ta otevřená) je z řady Essentials (, odstín "nude", cena 39,-Kč) a druhá je z řad Minerals ( odstín "sheer", cena 95,-Kč). A co má báze vlastně dělat? Zabrání slití očních stínů do jedné linky v záhybu víčka. Báze se nanáší na oční víčko pomocí aplikátoru. Já to dělám tak, že si několikrát ťupnu bázi na oční víčko a pak jí rozetřu hezky prstem. Vydží opravdu celý den. Zatím mám vyzkoušenou bázi z řad Essentials a dám za ní ruku do ohně. Navíc, krásná je i cena! :)

A kde se tyhle úžasné věcičky dají koupit? TADY. Poštovné je pouhých 65,-Kč.

Jaké přípravky nadchly v poslední době vás? :)

Petra

Post a Comment

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.