Thursday, July 26, 2012

Oriflame OPTIMALS Oxygen BOOST

Ahoj všem,

dnes bych vám chtěla představit něco z katalogové kosmetiky, resp. z Oriflamu. Už jsem na několika blozích četla chválu i hanu na tuto kosmetiku. Já osobně proti ní nic nemám. Neobjednávám si jí zas tak často, ale nebráním se tomu. Víc preferuji Oriflame než Avon, ale záleží na druhu produktu. Objednávám většinou z Aukra, jelikož to vyjde sakra levněji! :)

Okysličující řadu Oriflame Optimals Oxygen Boost jsem dostala jako dárek k vánocům. Měla jsem radost, protože se jedná o řadu, která chrání pleť před důsledky znečištěného životního prostředí. Jelikož pracuji přes školní rok v baru, tak jsem tuto funkci ocenila :) 

Denní krém 

Podle výrobce se jedná o "okysličující krém, který podporuje dýchání buněk a redukuje stres způsobený znečištěným prostředím. Projasňuje pleť a dodává jí mladou svěžest a vitalitu. Složení vhodné pro denní i noční aplikaci hydratuje na 24 hodin." Krém má hutnější konzistenci, ale dobře se roztírá. Stačí opravdu jen troška a pleť je hezky hydratovaná, takže se zas tak rychle nespotřebuje. Krém krásně voní. Nevím, jak pro citlivou pleť, ale pro normální až smíšenou pleť je ucházející. Lze ho uchovávat v lednici, aby lépe osvěžil pleť. 

Já ho používala vždy na noc nebo před prací. Když jsem šla do práce, tak byla moje pleť po aplikaci svěží a hezky hydratovaná po celou noc. Když jsem ho, ale použila na noc na spaní, ráno jsem se probouzela s hrůzou. Mastná T-zóna, no děs běs. Na den jsem ho tudíž moc nepoužívala. V baru to přeci jenom není až tak moc vidět a povětšině konzumentů je to vcelku jedno :) Za mě mohu doporučit, pokud potřebujete pleť osvěžit, třeba po noční, apod. Balení obsahuje 50ml.


Oční krém

Podle výrobce máme "dopřát kyslíkovou lázeň jemné pleti v okolí očí! Lehké složení okysličujícího očního krému pomáhá pleť detoxikovat, zklidnit a ihned odstranit známky únavy. Receptura obohacená komplexem AquaBoost zajišťuje celodenní hydrataci a brání vzniku vrásek.

Moje poznatky. Ráno jsem se neprobouzela s tak velkými kruhy pod očima. Krém krásně ozvěží hlavně po probuzení. Není potřeba zas tak moc, protože je tekutější než klasický krém. Tudíž ho spotřebujete ještě míň než toho denního :) Doporučuji skladovat v ledničce, ať je osvěžující efekt co největší. Za mě mohu doporučit! Balení obsahuje 15ml.


Okysličující maska

Podle výrobce "hydratační a okysličující maska detoxikuje a regeneruje mdlou pleť poškozenou znečištěným prostředím. Vhodná pro všechny typy pleti." Měla by se nanášet na vyčištěnou pleť a měli byste se vyhnout okolí očí, nechat 10 minut působit a odstranit vatovým tampónkem. Jelikož jsem si o tom přečetla až teď, tak jsem jí celou dobu používala špatně :) Já jí používala ve sprše. Vždy po navlhčení obličeje. Výsledek, myslím si, byl stejný jako kdybych ji používala podle výrobce. Pleť byla hezky hydratovaná, vypnutá, hebká a pružná. Maska má tekutější konzisteci. Skvěle se roztírá po obličeji a krásně voní. Za mě je to nejlepší výrobek z řady. Už jí mám skoro dopotřebovanou. Takže až ji spotřebuji, objednávám novou. Hlavně až začne škola a má barmanská práce :) Balení obsahuje 75ml.


A co vaše péče o pleť? Co můžete doporučit?

Petra

4 comments

  1. Z této řady jsem vyzkoušela pouze makeup(ze vzorečku)a moc mi nevyhovoval. Ještě mě lákají k vyzkoušení ampulky z téže řady, ale vzhledem k mé zásobě krémů se k nim nějaký ten rok ještě nedostanu:-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já moc make-up nepoužívám, takže asi ani nevyzkouším. Mě láká zkusit tu chladící tyčinku na okolí očí. Ale když mám ten oční krém, který mám v lednici a taky chladí, tak nevidím důvod :)Jinak mám taky železné zásoby, které jsou bezedné :D

      Delete
  2. Vidím, že tak začínáš s blogem stejně jako já, takže se připojuji ke čtenářům :) Koukni ke mně :)

    http://michelleandherneverendingstory.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji. Už jsem koukala a přidala si tě. Těším se na nové články :-)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.