Friday, August 03, 2012

Beauty day

Ahoj všichni,



včerejšek se nesl ve znamení zkrášlování, hýčkání a výletnictví. Ráno jsem se chtěla udělat tak trochu krásnější a užít si to. Jelikož mám volno, tak proč ne :) Zhýčkat vlasy, zhýčkat pleť a zhýčkat unavené bolavé nožky. Plus... Krásný výlet po plzeňké zoo za krásného slunečného počasí. No neberte to :)




Vlasy

Už od vánoc mám doma trochu odlitku z všemi oblíbené a vychvalované regenerační masky Gestil Wonder. Oficiální popis: "Regenerační zábalový vlasový krém Wonder díky svému výjimečnému složení se doporučuje na vlasy s poškozeným vláknem vlivem trvalé, barvení, melírování, smogu a vlasy jemné se sklonem k padání. Výborný je také na výživu prodloužených vlasů..."

Maska se dá použít jako klasická při použití 3 - 5 minut nebo jako zábal na 30 - 60 minut. Má hutnější konzistenci, takovou mazlavou, plnou vzduchových bublinek. Já jsem jí měla na umyté hlavě půl hodiny, hezky vetřít do konečků vlasů a pak stáhnout hřebenem, aby se odstranily přebytečné nánosy. Asi bych jí nedávala moc na hlavu, respektive ke kořínkům, jelikož si myslím, že by se to potom dostávalo z vlasů těžko a rychleji by se mastily. Po 30 minutách jsem si hlavu opláchla pod vlažnou vodou a prosušila ručníkem. Vlasy už po umytí byly příjmně hebké a daly se krásně rozčesat. Po nějaké chvilce jsem je vzala přes kartáč fénem. A po dofoukání byly krásně hebké a dejmetomu uhlazené. Já, jako majitelka krepatějících se, vlnících se vlasů, si nedokážu představit den bez své stařičké remingtonky (čti "žehličky":). Po tomhle jsem ji, dle mého názoru, použít nemusela. Vlasy vypadaly hezky vzdušné a nadýchané. Prostě dokonalost, kdyby nebylo toho větru a pařáku. Jediné, co mi vadilo, byl ten příšerný puch, který přežil i fénování. Ale kvůli tomu efektu se to dá vydržet :)

Co mě dorazilo bylo zjištění, že to "výjimečné složení" je vlastně výtažek z býčích koulí. Ano, slyšíte dobře :)

Můj verdikt: 4/5 - ta "vůně" je příšerná :)

Obličej

Moc nejsem na ty masky, které se musejí nechat na obličeji několik desítek minut, protože vždycky, když jí mám na sobě, tak se něco stane a musím třeba někam narychlo odejít nebo někdo přijde. No znáte to :) 

Dostala jsem tuto masku jako dárek k nákupu z ebaye. Jedná se o masku, která je z "látko-papíru" a je napuštěná účinnými látkami. V mém případě se jednalo o okurkovou hydratační masku, která slibuje několikahodinovou hydrataci. Je korejského původu, ale vzadu je i anglický a podrobný návod, jak masku použít. Nanáší se na vlhký, čistý obličej. Sama maska je vlhká a mně šla celkem špatně rozbalit. Pak jsem jí aplikovala na obličej. Hezky se přicucla :) Bylo to celkem nepříjemné. Přítel říkal, že vypadám jak mumie :) Po sejmutí masky jsem si přebytečnou vlhkost vetřela do pleti a bylo. Po použití jsem měla super pocit hydratované pleti a opravdu tak vydržela dost dlouho. Asi by se dala sehnat na ebay.

Můj verdikt: 5/5 - ano, ano, ano.

Nohy

Nevím, jak vy, ale já přímo šílím, když vidím hezkou slečnu nebo paní, která kráčí vyfintěná s úžasnými high-end sandály po ulici nebo v obchoďáku a už z dálky se na mě šklebí rozpraskané a neupravené paty. Vždyť je to jen o tom koupit si obyčejný krém na nohy a pilník, proboha. Navíc je to super pocit, pečovat o sebe, nebo ne? Já taktéž trpím na ztvrdlé paty a plosky nohou, ale péči o nohy se věnuji docela ráda. 

Vždycky si připravím vodní lázeň s borovicovou solí a hezky louhuji :) Poté použiji škrabku na nejtvrdší místa a vše dopiluji pilníkem na chodidla. Nakonec celá chodidla ošetřím krémem na nohy. Jak jednoduché.  A ani to moc nestojí, když si vezmete, jakou parádu potom uděláte :) Koupelová sůl na nohy PEO mě vyšla na 35,-Kč, krém na nohy za 39,90,-Kč, pilníky na nohy asi 49,90,-Kč a cenu škrabky si už nepamatuji, ale jelikož jsem všechny tyto propriety kupovala v Rossmannu, tak si myslím, že to moc nestálo ;) Když jsem to všechno vyděla na fotce, tak jsem se musela pousmát, jelikož jsem, nezávisle na sobě, koupila všechny tyto věci od stejné značky :)

Můj verdikt: 5/5 - ano všema deseti! 

A jaký je váš beauty day? Co všechno používáte na zkrášlení?

Petra

 -----------
zdroj Gestil Wonder: clipin-vlasy.cz

3 comments

  1. S těmi maskami jsme na tom stejně :D Vždycky někdo zazvoní :D Proto si je také příliš nedávám.. :)

    Jinak, když si udělám "beauty day", musí být hnusně, musím trčet doma a nesmím mít alespoň na dvě hodiny nic v plánu :)

    A je to asi stejné, jako u tebe, pedikůra, manikůra, maska na obličej a hotovo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně, přesně - nejlíp když prší, to mám pak pocit, že po beauty dni je díky mě svět tak nějak hezčí :-) Ale souhlas - nohy, ruce, vlasy, obličej :-)

      Delete
    2. O ruce jsem se postarala dnes, to bylo pošušňáníčko :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.