Sunday, September 02, 2012

Tipy na Dny Marianne

Ahoj všem,

Dny Marianne se nevyhnutelně blíží a proto bych vám dnes ráda dala nějaké tipy na nákup, resp. co si půjdu koupit určitě a co možná. Tak třeba někoho inspiruji :)

L´Occitane

Dnes jsem si byla zařídit věrnostní kartičku, jelikož mě zaujala možnost dostat uvítací balíček nejprodávanějších produktů zdarma při nákupu zboží za 595,-Kč. Taky se mi kosmetika L´Occitane začíná moc líbit. Neodolala jsem a zakoupila si mini balení všemi milovaného krému na ruce s vůní mandlí. Musím říci, že po prvním namazání jsem byla mile překvapena a do krému se zamilovala. A co že si to půjdu ještě koupit?

V mém košíčku určitě bude šampón na barvené vlasy a koncidionér na barvené vlasy. Přečetla jsem si skoro všechny možné recenze na všerůzných českých blozích (nejvíc mě zaujala a asi přesvědčila o koupi Bebe od Růžového chrousta) Jelikož jsem si teď nově obarvila vlasy na trvalo, tak potřebuji nějakou péči na přesušené vlasy, které jsem s novou barvou získala, ale o tom až někdy jindy. Proto jsem se rozhodla pro tuto řadu, i když jsem pěla ódu na slavný Dove repair Theraphy. Prostě barvené vlasy potřebují svou péči a já jim ji chci dopřát. Jelikož nevěřím na drogérkové šampony a kondicionéry pro barevné vlasy, chci zkusit toto. Uvidíme :)

Další položkou nejpíš bude sprchový olej. Taktéž jsem na něj slyšela jen samou chválu, takže za zkoušku nic nedám a alespoň se budu moci kochat z nádherné vůně mandlí :)

L´Occitane nabízí na Dny Marianne slevu 20% na veškeré zboží + dárek v hodnotě 100,-Kč ke každému nákupu.

Sephora

V Sephoře bych ráda zakoupila dezinfekci na štětce. Po mé poslední návštěvě si nepamatuji, kolik stála. Ale bude to asi něco kolem 100 - 200,-Kč. Moje štětce potřebují péči!

Pak chci omrknout make-upy od Make-up For Ever HD, který si vychvaluje Plum. Bude to možná můj první make-up, ale ještě nejsem rozhodnutá o koupi, jelikož mám dost pihatý obličej a nevím, mám pocit, že bych po nanesení makeupu mohla vypadat jako maska. Potom, co potkávám mladé, celkem pohledné slečny, které toho mají na sobě tunu a vypají opravdu jako obživlé masky, se mi do toho moc nechce. Jsem na vážkách :-/ Uvidíme, jestli se mi něco bude líbit pímo na místě.

Sephora nabízí 30% slevu na své zboží a 20% na všechny ostatní značky + dostanete ke každému nákupu pilník Sephora zdarma.

Curaprox

Do Curaproxu si skočím koupit kartáček sobě a snad i příteli. Tomu se však design jejich kartáčků moc nelíbí, ale tak však je to jen na zuby :) Mně se design moc líbí, je prostě takový retro. Vlastním už jeden a mám ho moc ráda. Zelený kartáček s růžovými štětinami :) Navíc si potřebuji koupit mezizubní kartáčky, se kterými chci začít. Jsem na ně zvědavá. Jednou jsem to zkoušela, ale moc mi to nešlo protáhnout mezi zubama. Takže bude docela sranda. A taky mě docela láká akce, kterou Curaprox chystá na Dny Marianne. Pokud si totiž u nich nakoupíte zboží za 299,-Kč, pak dostanete zubní kartáček zdarma :)

Rexona


Zdroj
Oblíbila jsem si řadu Linen Dry. Proto si chci dojít do Rossmanna pro zásobu těch antiperspirantů. Jsou úplně boží, nádherně voní a co víc, opravdu vydrží skoro celý den. Nemáte pocit, že jste upatlané, ale naopak, cítíte se naprosto svěží a voňavé. A to já moc ráda!

Rossmann nabízí 25% slevu na všechny výrobky Rexona. Tak si říkám, proč to nevyužít :)


A co vy a váš nákupní seznam na Dny Marianne? Vyzkoušely jste někdy někdy něco z výrobků, které se chystám pořídit? Můžete nějaké doporučit?

Těším se na vaše tipy!

Petra

2 comments

  1. Dny Marianne jsou super.. jen mě štve, že jsem se na ně dostala jenom jednou :( Přece jen, do Prahy to mám 120 km.. :( Ale určitě dej vědět, jeslti sis opravdu něco koupila :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale Dny Marianne nejsou jen v Pze. U nás v Plzni jsou taky ;-) Tak se mrkni na stránky Marianne, tam by měl být seznam obchodů, jsou po celé ČR ;-)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.