Thursday, September 27, 2012

Už je tady LADYBOX

Ahoj všem,

dneska jenom krátká a stručná zpráva. Konečně jsem se dočkala všemi očekávaného LADYBOXu. Šla jsem na poštu s velkým očekáváním a moje očekávání se potvrdilo.


Balíček přišel řádně zabalen. Uvnitř na mě čekal Almanach Nobilis Tilia a krabička. V krabičce krabička s mašličkou. A v krabičce s mašličkou překvapení :)  Také mi přišel zapečetěný dopis, který obsahuje informace a nabídku výrobků ke koupi. V samotné krabičce jsem našla:

- Nobilis Tilia Balzamický krém Elizabeth 50ml
- Garnier BB krém pro světkou pleť 50ml
- Pure Fuji telové máslo 15ml
- Sebamed Mycí emulze s olivovým olejem na obličej a tělo 20ml
- Sebamed Balzám na ruce a nehty 10ml
- Color Club lak na nehty 7ml
- Iswari Snídaňová směs nepražené kakao - lucuma 33g

Takže, když to shrnu, přišla dvě plná balení a pár vzorečků. Jak se psalo na internetu, neměla jsem čekat malé 2ml baleníčka a to, že přišly vzorečky ve větším balení, rozhodně oceňuji. Protože z malého 2ml balení toho opravdu moc "nevyčtete".

Budu poctivě zkoušet a pak vám sem hodím recenzi toho, co jsem vyzkoumala :) 

Petra

6 comments

  1. Mco se těším na recenze, já si zatím boxík neobjednala.. :) ale třeba někdy vyzkouším ;)

    ReplyDelete
  2. Jsem zvědavá na ten enzymatický krém a krém na ruce a nehty, ty v mém LB nebyly.. ;)

    ReplyDelete
  3. Já už se tak těším na ten svůj:-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Těš se. Já už se těším na další balení a objednám i Snzabox, abych vyzkoušela, co český trh nabízí :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.