Wednesday, September 26, 2012

New out!

Ahoj všem,

dnes tu mám pro vás opět článek, ve kterém bych se chtěla věnovat věcem, které jsem vyzkoušela a už nikdy, ale opravdu NIKDY, si nekoupím znovu. Jsem z nich docela naštvaná, protože některé stály nemalý peníz. Nu což, jsem poučená a vyléčená, že ne všechno je zlato, co se třpytí.


Essence
Začněme s výrobky od Essence, a to konkrétně s tvářenkou Cherry blossom girl. V obchodě se mi všechny výrobky zdají skvělé, ale doma hezky rychle vystřízlivím. Hezké balení. Hezké barvičky. Hezký design. Ale že by jste ji mohly najít na tvářích? Kdeže! Doma jsem se na ní s radostí vrhla, ale čekalo mě zděšení. Tvářenku jsem nanášela blush brusherem od stejné značky. Nanášela jsem ji na lícní kosti a světe div se. Na tvářích jsem neměla vůbec nic, ale zato všude okolo jsem byla zprášená od růžového prachu. Na vlasech, na očích, no prostě všude. Dost mě to zklamalo. Tvářenka mě vyšla na necelých 100,-Kč, takže žádná velká ztráta.

Dalším produktem od značky Essence, který si už nikdy nekoupím, je rozjasňovač Cherry blossom girl. Měl by fungovat jako zvýrazňovač některých partií obličeje. No opravdu je zvýrazní, ale takovým způsobem, který byste nikdy nechtěly. Dělalo mi to po obličeji dost divné šmouhy a po zaschnutí byl dost vidět. Takže dopotřebuji, ale nanášet ho budu po malých částech. Tak to vidím tak ještě na rok až dva. No co byste taky chtěly za necelých 70,-Kč, že?


Třetím výrobkem je krakelovací lak na nehty Nail Art Cracking. Dost mi nevyhovuje štěteček. Je moc malý a úzký. Lak tudíž nanesete v úzkých proužcích. Rychle schne, takže při opakovaném nátěru se slévá dohromady a nevytváří tak dobrý efekt jako krakelovací lak od Miss Sporty.

Oriflame
Dostala jsem bílou tužku na oči VeryMe. Chtěla jsem ji používat do vnitřního koutku oka, abych své oči více zvýraznila. No, co k tomu říci. Tužka strašně žmolkuje a cuckuje se. Nedělá hezkou souvislou linku. Prostě k tomu nemám co víc říct. Je to hrůza. Stála asi 80,-Kč. No, radši šetřit peníze!


L´Occitane
Chtěla jsem poprosit o vzoreček slaměnkového krému, který je prý hodně žádaný. Milá l´occitaní slečna mi dala vzoreček krému Crème Divine, který je prý luxusnější než klasický slaměnkový krém a obsahuje výtažky ze slaměnky a myrty. No řeknu vám, že za 2.390,-Kč bych si ho v životě nekoupila. Možná, že funguje a je účinný, nevím. Vím jediné. Smrdí jako kýbl hnoje! Dokonce i můj přítel se ke mně moc nepřibližoval :D  I kdyby byl sebeúčinější, už bych si ho na obličej nedala. Pleť byla sice hezky jemná, ale to vám splní i jiné pleťové krémy, které jsou výrazně levnější a lépe voní!

Dalšími produkty, které za které už nikdy peníze nevyhodím, jsou údajně skvělý šampon a super kondicionér pro barvené vlasy. Po prvním použití jsem z nich byla nadšená. Vlasy jsem měla krásně hebké a voňavé. Byly hezky uhlazené i po foukání a žehlení. Potom jsem si ale uvědomila, že jsem si ten den barvila hlavu a použila závěrečnou péči. Ta zajistila, že mé vlasy byly krásné, apod. Potom jsem si je umyla znovu bez péče a byla to hrůza. Vlasy jsem měla krepaté a rozčepýřené. Nešlo s nimi nic dělat. Hodně se cuchaly a vypadaly hodně nezdravě. Musela jsem se vrátit opět ke svému milovanému Dove Repair Teraphy. Moje vlasy prostě milují silikony, a basta!

Yves Rocher
Včera jsem spala u své ženy a potřebovala jsem se odlíčit, protože už několik dní testuji gelové oční linky a navíc nechodím spát se šminkami na obličeji. Zapomněla jsem si doma svou milovanou a spolehlivou micelárku od Biodermy. Žena měla doma jen jakousi "micelární vodu" od Yves Rocher, která byla určená na odlíčení pleti. Podle slov výrobce: "Jedinečné složení 3 v 1 odlíčí veškeré stopy make-upu na obličeji, očích i rtech a je zcela šetrné k pleti." Kdybych to věděla už včera, že tato odličovací voda odlíčí veškeré stopy make-upu, apod., asi bych se musela válet po zemi smíchy. Protože, když jsem si chtěla odlíčit oči, tak se mi všechna líčidla slila do jedné velké šmouhy, která se, i po několika pokusech o čištění, nehla z místa. No nebudu vám lhát. Vypadala jsem jako hodně ošklivá pandí slečna :) Nakonec jsem se musela odlíčit tělovým krémem! Za tohle bych v životě peníze nevyhodila. Překvapilo mě, že za to chtějí kolem 300,-Kč. Můžete se na ní mrknout TADY. Utvrdila jsem se v tom, že tuhle značku nebudu vyhledávat i nadále!

Máte podobné zkušenosti s těmito výrobky? Nebo byste mohly vyvrátit má tvrzení?

Petra

3 comments

  1. Je super si také jednou přečíst jeden velký negativní článek :D. Já mám akorát zvýraznovač, ale není z téhle limitky, i tak s ním nejsem vůbec spokojená, nedávno jsem o něm i psala. Nevím jak tento, ale ten můj ze mě udělá diskokouli :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jsem ráda. Já mám tyhle články ráda. Už jen ztoho důvodu, že se můžu vyvarovat případné koupi :) Tvou recenzi jsem četla a přijde mi, že to vyjde na stejno. Tenhle stašně čmouhatí. Měla jsem ho rozmazaný nad lícní kostí a nakonec z toho vyšla třpytkatá šmouha :D

      Delete
  2. To je skvělá animace :)
    Aspoň vím, do čeho neinvestovat! :)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.