Tuesday, September 18, 2012

BOOK TIPS #1

 

Ahoj všem,

abych nepsala stále jen o kosmetice, tak dnes tu mám pro vás malou ochutnávku toho, co mám za poklady ve svém Kindlu a co vám můžu vřele doporučit. Musím uznat, že od té doby, co ho mám (květen 2012), jsem přečetla už asi 4-5 knížek. Tolik knížek jsem nepřečetla za celou dobu mých studií na VŠ. Stydím se, ale je to tak :)

Christopher Paolini - Eragon, Eldest, Brisingr, Inheritance

Přiznám se bez mučení, první jsem viděla film a pak četla knížku. Vím, že vždycky se mají knížky číst první, ale ne a ne se poučit. Film se mi moc nelíbil, byl takový bez nápadu a bezduchý. Proto jsem asi neměla ani chuť přečíst si knihu, ale po tom co vyšla všemi očekávaná "čtyřka" Inheritance, jsem změnila názor a jala se číst. 

První díl (Eragon) jsem přečetla doslova jedním dechem. Celý děj se odehrává ve vymyšlené zemi zvané Alagaësie. Hlavní postavou je chudý rolnický chlapec jménem Eragon, který jednoho dne v horách najde modré vejce, ze kterého se záhy vylíhne drak, vlastně dračice. Celá tetralogie popisuje jejich cestu za svým osudem, a to být dračím jezdcem a drakem v pravém slova smyslu, přemoci zlého Galbatorixe a nastolit mír v celé Alagaësii. Možná to takhle nezní, ale je to opravdu zajímavé :)

Právě se nacházím v polovině třetího díku Brisingr a už se těším na Inheritance. Každý díl má v průměru 500-600 stránek. Knihy jsou hodně čtivé a ani vám to nepřijde a najednou máte celou knihu za sebou a těšíte se na další!

Valerie Freiová - Štěstí.cz aneb Jak je těžké najít chlapa

Tak tuhle knížku můžu doporučit všem ženám a dívkám. Je o asi čtyřicetileté učitelce Anetě, která se cítí sama a proto si založí profil na internetové seznamce. Postupně sleduje, jak se jí plní schránka a chodí na různé schůzky s různými individui. Nakonec se dozvíte, jak to vlastně s jejími vztahy dopadne :)

Text je čtivý, svěží a vtipný. Opravdu jsem se při čtení pobavila. Měly byste mě vidět, když jsem se chichotala v trolejbusu, vypadala jako blázen a všichni se na mě dívali :) Knížku jsem měla přečtenou běhěm několika dní, ale četla jsem jen během 20ti minutové jízdy trolejbusem a během 10ti minutové pauzy na oběd. Knížka má asi 200 stran a dá se stáhnout na internetu ZDARMA :)


Můžete mi doporučit nějaké dobré knížky z oblastí fantasy, humoristické povídky, apod?

Petra

2 comments

  1. Ve fantasy se zas tak nevyznám, tak ti můžu doporučit leda tak Zeměplochu, tam máš fantasy i humor najednou :-)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.