Friday, September 21, 2012

LADYBOX

Ahoj všem,

dnes tu mám pro vám jen rychlou informaci. Novinku Ladybox si můžete už začít objednávat na internetových stránkách Ladyboxu. Psala jsem o něm už TADY. Byla jsem vybrána na recenzi tohoto balíčku, tak se máte na co těšit! Já už se těším :)


Petra

Aktualizace: Dnes jsem se dozvěděla o dalších takových službách u Stannah. Docela mne zaujala nabídka SenzaBoxu, kde můžete najít vzorečky a plná balení značek Yves Rocher, Dermacol, Dermalogica, Crabtree&Evelyn, Fleur de Santé za 289,-Kč. Doufám, že tam bude hodně Dermacolu, protože ty ostatní značky moc nemusím. Tak na to mrkněte, třeba to bude to pravé ořechové pro vás :)


10 comments

  1. Ahoj, taky jej mám dostat k recenzi, ale když se chci přihlásit, tak mi to píše, že můj email není zaregistrován, nevíš co s tím? Nechci to prošvihnout, když přihlašovací kód platí jen pár desítek hodin :/ :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, musíš se tam zaregistrovat a pak postupovat podle mailu. Prostě to objednáš a podle pokynů by ti měl přijít balíček na dobírku za 0,-Kč ;-)

      Delete
  2. Také mi dneska napsali, že jsem byla vybrána ke zrecenzování zářijového Lady Boxu, jsem zvědavá :) Ale trošku mi právě u LB vadí ta agresivní reklama, kterou dělali už někdy v srpnu a napínali budoucí zákaznice.. U Senza Boxu se mi zase moc nelíbí značky, Fleur de Santé a Yves Rocher zrovna dvakrát nemusím, tak nevím jestli to pro mě bude zrovna to pravé ořechové :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ono si nevybereš. Kdo nemá reklamu, o tom se neví. Je to prosté :) Já je naprosto chápu, ono když se okolo toho udělá haló, tak to potom jde lépe na odbyt. Což je docela vidět na tom, že o Ladyboxu ví skoro všichni a oproti tomu o Senzaboxu jsem se třeba já dozvěděla až dnes :) Mě taky moc ten Senzabox neláká. Yves Rocher jsem sledovala už od založení a nepřišla mi jejich kosmetika zas až tak moc suprová ;)

      Delete
    2. Omg, kdyby se o tom nepsalo, tak je to špatně, když si dělá reklamu, tzv. buzzmarketing, tak je to taky špatně. Já osobně bych v ČR podnikat s nějakou službou pro lidi nechtěla, prootže se nikdy české mentalitě nezavděčíš..to je pořád jen kritika...

      Delete
    3. Mně se nelíbí to, že to všichni odsuzují, aniž by to vyzkoušeli. Já si třeba objednám i ten Senzabox, až bude :) Ale souhlasím s Tebou. Dělat něco pro lidi je hrozné, protože jen málokdo to ocení :(

      Delete
  3. Já mám slíbený rájnový LadyBox a zítra by mi měl přijít SenzaBox, tak jsem zvědavá... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to musíš dát vědět :) Na LB se těším víc než na SB ;-)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.