Sunday, August 31, 2014

MY WORK OUTFIT

Work-Outfit

Hezké nedělní ráno. Dnešní článek bude spíš takový oddechový. No prostě nedělní. Dneska bych vám chtěla ukázat, jak chodím oblečená a namalovaná do práce aneb můj work-outfit. Jelikož dělám celou pracovní dobu u jednoho stolu a za jedním počítače, můžu chodit do práce oblékaná, jak chci. No rozumnějte tomu, nechodím tam třeba v plavkách nebo dokonce ve spodním prádle. Chodím prostě oblékaná hodně ležérně. Po mém působení v bance, kde jsme museli nosit společenské oblečení i obutí, mi toto vyhovuje víc. 

Hodně jsem si v poslední době oblíbila tento outfit. Ležérní džíny, které mají pár ošoupaných míst. Svetr, díky kterému mi není zima. U nás se totiž děsně větrá. Plátěné botky, které budu muset teď v deštivých časech vyměnit za jiné voděodolné. Kabelka přes rameno, protože mě nebaví nosit kabelku v ruce. Fakt holky, nechápu, jak vám to muze vyhovovat. Hodinky jsou jasné, nechci chodit pozdě. A naušničky, protože nechci, aby mi zarostly dírky. Dá to ale fušku najít 5 naušnic, které se k sobě hodí.

Vůně je základ. Po hodně dlouhé době jsem zase vyndala svou Burberry Body, která voní naprosto božsky a jemně. Make-up moc nepřeháním. V práci na nikoho dojem dělat nemusím. Němci jsou daleko. Takže pokud už volím stíny, tak pouze nude. Ale většinou používám pouze výraznější linky a řasenku. O to víc se potom vyžívám ve rtěnkách. Postupně totiž přesedlávám na tmavší odstíny a už se těším, jak těmi nejtmavšími budu pohoršovat kolemjdoucí. Nevím proč, ale v Čechách na to asi není ještě nikdo zvyklý. Jakmile člověk trošku vybočuje, tak je pozér. A víte co? Mně se líbí být pozér :)


Co vy? Patříte taky mezi pozéry?

6 comments

  1. Tenhle (tvůj) styl je tak krásně nadčasový až je klasický. A klasiku mám ráda! A na Burberry také nedám dopustit..

    ReplyDelete
  2. takovéhle články mám ráda :). Outfit se mi líbí, nude barvičky a zlaté akcenty, to je moje :), já sice tmavé rtěnky ani tenisky nenosím, ale vybočování čímkoli beru jako plus, uniformita je nuda .)

    ReplyDelete
  3. Ta vůně burberry, musím mít! Já to mám s pracovím oblečením podobně, a ráda do práce chodím oblékaná v podobném stylu :-) Letos vedly u mě Kedsky :)

    ReplyDelete
  4. Rtěnky miluji a výrazné ještě více. :) Je to příjemná změna celkového vzhledu, pokud člověk zvolí něco fakt výrazného. :-)

    ReplyDelete
  5. je to vopruz mít v práci dress code :/ člověk nemá chuť být každý den navlečený ve společenském... takový outfit bych mohla nosit každý den :)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.