Thursday, August 21, 2014

L´ORÉAL Super Liner Silkissime



V poslední době jsem se v líčení hodně omezila, ale o tom už jsem psala ZDE. Moje asi nejpoužívanější kosmetickou pomůckou jsou asi linky na oči plus řasenka. Na linky mám celkem vysoké nároky, jelikož má trochu povislá víčka, takže potřebuji linky, které se nebudou obtiskávat a nebudou se rozmazávat. Což jsem zjistila, že je skoro nemožné. Gelové linky se mi mažou. Dokonce to začaly dělat i ty od L´Oréalu (TADY) Tužka na oči je nemyslitelná. Tekuté linky rovnou zavrhuji. Proto jsem byla moc ráda, že jsem našla tuto tužku Super Liner Silkissime od L´Oréalu.




Mají hodně máslovou konzistenci. Jejich barva je černočerná. Výdrž je parádní, ne-li suprová. V pohodě to dají celý den.  Hlavně se neobtiskávají a to je podstatné. První aplikace nevyžaduje vůbec žádné zvláštní dovednosti. Prostě malujete a malujete. A ono to všechno vypadá strašně pěkně. Když přijdete domů  udyndaní, mrknete do zrcadla a linky jsou stále na stejném místě. Přesně tam, kde jste je ráno nechaly. Odlíčení jde také jedna báseň, stačí jakýkoli dvoufázovák. Ale tady asi ta pohádka končí.

Buď jsem já tak tupá, nebo je tupá ta tužka. Hned po prvním použití se tužka ztupí a neořežete jí ani chirurgickým skalpelem. Ořezávátkem to nejde, protože jakmile začnete otáčet tužkou, tak se vám místo hrotu udělá bambule. A s tou bambulí fakt nic neuděláte. Nožíkem to taky nejde, zas tak zručná nejsem. A jediné, co mě napadá, je soustruh.

Pokud máte tip, tak sem s ním. Mně jen leží ladem skladem v šuplíčku. Fňuk.

8 comments

  1. To je škoda, dobrou linku najdeš málokdy. Hmm, soustruh bude ideální, ne každý ho ovšem máme doma, že jo :D

    ReplyDelete
  2. Docela zklamání od té tužky, jsem čekala když bude od téhle značky, že bude malovat sama :D
    Já mám tužku od Oriflame a nemůžu si vynachválit .)

    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Já mam svoju linku/fixku od Miss Sporty a lepšiu som ani nenašla :)

    ReplyDelete
  4. Jej, tak to je škoda s tím ořezáváním. Já mám dvě černé tužky - jednu Sephora a druhou od Make Up Forever a obě jsou super, ikdyž ta od Sephory je ještě o něco lepší :).

    ReplyDelete
  5. To je škoda, zkoušela jsi ji před ořezáním dát na chvíli do mrazáku? A ořezávat nějakým superostrým ořezávátkem? :) Jinak už mě nic nenapadá, no... :)

    ReplyDelete
  6. Já bych to zkusila tenkým štětcem na linky. Nabrat z hrotu barvu, ale malovat štětcem. Případně ten mrazák, který už doporučila An

    ReplyDelete
  7. A ja zas nedám dopustiť na tekutú linku Oriflame Very Me. Tiež mám spadnuté viečka ale ceruzky a všetko ostatné obchádzam ďalekým oblúkom. :)

    ReplyDelete
  8. Mam presne taky isty problem ako Ty s linkami. A aj tu ceruzku mam a je fakt super, ale ta jej tupost, to je nieco neskutocne, nvm, ako to vyriesit. Davam ju len do vonkajsich kutikov. Ale linky, ktore by sa Ti nemali rozmazavat - Astor klasicka linka s hrotom, vodeodolna, dlhe roky ju pouzivam - je sice pravda, ze da sa akokeby potom odlupnut vecer, ale neotlaca sa, a to je zaklad, da sa naniest aj tenka hlavne, a potom este Manhattan, ku ktoremu sa je tazke dostat...

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.