Monday, August 04, 2014

PAI Avocado&Jojoba Hydrating Day Cream


Je skleněný, voňavý, velký a dneska nadešel jeho čas. Na co? Na avokádovo-jojobový hydratační krém od londýnské značky Pai Skincare. Ještě předtím, než jsem si ho koupila ve velkém, tak jsem ho zkoušela v miniaturce, o které jsem psala ZDE. Doma už ho mám delší dobu a používám ho každý den, ale čas uzrál až teď. Těšíte se? Já jo.

Cesta byla trnitá. Nejdřív jsem se nemohla rozhoupat ke koupi a pak ho měli vyprodaný. No nebudu lhát, to mé rozhodnutí hodně uspíšilo a já tohohle drobka prostě musela mít. Pak přišla moje milá Martinka s tím, že jede do Irska. No, viděla jsem příležitost a chytla jí za pačesy. Chudák Marťa. Pověřila jsem jí, aby se mi po něm podívala a kdyžtak mi ho přivezla, pokud bude mít někde cestu. Martinka byla tak úžásná, že mi ho vážně přivezla. Takže mám krém a ještě ke všemu zakoupený v té nejlepší zemi :)


Jedná se o hydratační krém pro suchou a dehydratovanou pleť. Neobsahuje žádný alkohol, který může pleť vysušovat, a ani jiné chemikálie jako parfémy, parabeny, ropné složky, propylen, apod., které by mohly škodit pleti. Obsahuje výtažky z avokáda, které je bohaté na vitamíny A, D, E a jeho olej je výborný pro hydrataci a zjemnění pleti. Jojobový olej pomáhá pleť udržet jemnou a vláčnou ceý den.

Složení:
Distilled Water, Jojoba Oil*, Avocado oil*, Thistle oil*, Cetearyl Alcohol - Coconut-derived emulsifier, vegetable glycerine*, Borage Oil*, Shea butter*, Corn-derived emulsifier, Geranium Oil*, May Chang Oil*, Jasmine Oil*, Natural vitamin e, Sunfloer oil*, Corn Extract, Basil Extract, Glyceryl Stearate Citrate - From Sustainable palm Oil, Sodium Lauroyl Lactylate - From Coconut Oil, Lactic Acid - Derived from Sugar beet. Naturally occurring in essential oils: Citral*, citronellol*, geraniol*, limonene*, linalool*
* organická produkce (77% produktu)

Nebudem to protahovat. Zamilovala jsem se do něj na první pomaz. Má pěkné složení. Produkt se hezky dávkuje i aplikuje. Oproti malému vzorečku nedělá hrudky. Rychle se vstřebává a zanechává krásně jemnou a hebkou pleť. Také hezky voní. Nedokážu to popsat, ale je to taková svěží, zelená vůně. Svou funkci plní na 100%. Dvě jeho nevýhody jsou, že se po něm po několika hodinách začínám lesknout, ale není to nic dramatického a nic co by nezachránil pudr, a to že nemá SPF, takže je leší na sebe ráno ještě nějaký ten krém s SPF napatlat. Zse je výhoda, že ho můžete s klidným svědomím používat i na noc.

Nezkoušeli jste náhodou? Co vy a značka Pai?

6 comments

  1. O téhle značce jsem ještě neslyšela, ale vypadá dobře :)

    ReplyDelete
  2. O téhle značce jem již slyšela hodně,ale ja jsem takový lenoch na objednávání ze zahraničí. U nás mám taky ještě spousty nevyzkoušených značek, takže zatím si vystačím v našem rybníčku i když tenhle mazlík s avokádem vypadá moc dobře :)

    ReplyDelete
  3. Joo to se mi líbí, jen kdyby se to nemuselo objednávat ze zahraničí. Trošku mě mrzí to SPF, protože přes léto to bez něj nemá smysl. Ale až pojedu do zahraničí, tak se po něm mrknu (joo to si počkáme :D)

    ReplyDelete
  4. Měla jsem ho ve vzorečku a byl dobrý, akorát mi taky přišel mastnější, pro mě spíš až na zimu... nebo jako výživný noční.

    ReplyDelete
  5. Já taky neobjednávám ze zahraničí, radši nakupuju jen u nás v Čechách. Ale o Pai jsem už hodně slyšela a četla... takže třeba někdy v budoucnu... láká mě to. :-)

    ReplyDelete
  6. Ahoj Péťo,
    Dovolila jsem si Tebe a Tvůj blog nominovat na TAG Liebster Awards, který pomáhá odhalovat světu „nové“ blogerky.
    Budu ráda, když se zúčastníš:-)
    Pro podrobnosti mrkni sem:
    http://theclarkysworld.blogspot.cz/2014/08/liebster-award.html

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.