Wednesday, August 06, 2014

SUMMER BEST OF: Dekorativní kosmetika


Teď jsem asi někde ještě zahrabaná ve spacáku nebo na cestě někam na nejvyšší vrchol bavorské Šumavy, kde toho asi moc z tohoto výběru nepoužiju. Pro koho bych měla dělat parádu? Leda tak pro vlky nebo medvědy. A těm bude jedno, jak vypadám, až mě budou pojídat :D 

Léto obecně nepatří mezi mé nejoblíbenější roční období. Mnohem radši mám jaro nebo podzim. I tu zimu mám mnohem radši než léto. Takže by se dalo říct, že léto je moje nejneoblíbenější roční období. Nemám ráda ty pařáky, při kterých byste nejradši zalezli do ledničky a nechali se radši zamrazit než vylézt ven. Nemám ráda pocení na veřejnosti. Jediné pocení na veřejnosti, které jsem ochotná protrpět je někde ve fitku nebo na nějakém cvičení. Proto se, co se týče kosmetiky, omezuji na hodně malé minimum. Oční stíny vynechávám úplně, protože je neudrží hezky pohromadě snad ani vteřinové lepidlo. A jediné, co používám, můžete vidět na obrázku.

1. L´ORÉAL Super Liner Eye Intenza (ZDE)
2. L´ORÉAL False Lash Wings (ZDE)
3. EDM Minerální Make-Up  Multi-tasking Neutral (ZDE)
4. MAYBELLINE Colorama Blush 301 (ZDE)
5. MAYBELLINE Fit Me korektor (chystá se)
6. CATRICE Eye Brow pencil (chystá se)

Jediné, co tedy dělám je, že pravidelně pleť čistím. Na vyčištěnou a nakrémovanou pleť nanesu korektor, pokud je třeba a pokračuji make-upem. Někdy i make-up vynechávám, když mi přijde, že je pleť hezka jen tak. Potom vždy vybarvím obočí tužkou na obočí a přejdu na oči. Na nich vytvořím hezkou linku. Radoby hezkou, chápejte. Nejsem žádný profík. Řasy přejedu párkát řasenkou a nanesu rtěnku, kterou střídám. Toť vše, hezky rychle a bez zbytečností. Aspoň se ta vyhnu nepříjemným faux paux v podobě slitých stínů, apod.

Jak to máte v létě vy? Malujete se více nebo méně?

9 comments

  1. Také nemám ráda letní pařáky. V létě se tedy líčím pouze sjednocovacím krémem nebo lehkým makeupem, gelovými linkami, které drží i když se potím a řasenku. Na rty miluji mátové labello, které krásěn osvěží ;-) bára.kára blog

    ReplyDelete
  2. Já mám léto docela ráda, ikdyž jaro ještě radši :). A já se většinou líčím stejně, jen někdy místo stínů používám linku a makeup vyměním za nějaký lehký nebo použiju BB krém :).

    ReplyDelete
  3. Téměř se nemaluju, jen nanáším mineral.make- up a korektor. Letní minimalizmus....

    ReplyDelete
  4. používám BB nebo minerální makeup, pudr, korektor, řasenku, max. linku, žádné stíny, žádnou rtěnku

    ReplyDelete
  5. Já to mám asi tak stejně, jako ty, ale vždycky nosím rtěnku.

    ReplyDelete
  6. Taky se teď maluju míň, navíc mi nesedí žádný makeup a nechce se mi vybírat odstín, tak na to prdim a chodím bez něj

    ReplyDelete
  7. Já bych se v létě nejradši nemalovala vůbec, ale třeba teď mám tak špatnou pleť, že bez makeupu by to nešlo :/ Jinak máš hezký blog, přidávám se k pravidelným čtenářům! :)

    ReplyDelete
  8. Já se maluji pořád stejně bych řekla, ať je zima nebo léto. Samozřejmě v těch největších pařácích jsem si párkrát odpustila make-up, protože to nemá smysl, protože v tom největším vedru mi to pak stejně leze dolů. :D :-)

    ReplyDelete
  9. já to v létě hooodně zanedbávám :D make-up sice většinou nevynechávám, protože mám pleť plnou nedokonalostí, ale to je občas to jediný, na co se zmůžu :/ :D

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.