Friday, August 29, 2014

BOURJOIS Volume Glamour Max Definition

 

Nesnáším tenhle přechod mezi létem a podzimem. Vždycky na mě něco vleze a chlap to teda není. Zrovna teď mě bolí hlava jako kdybych v ní měla střepy, upíjím Coldrex a doufám, že víkend nebude ve znamení nemohoucnosti a posmrkaných kapesníků. A při této ponuřejší náladě zůstaneme. Nebudu vám mazat med kolem pusy a narovinu řeknu, že tato recenze nebude sluníčková. Recenze bude o řasence Volume Glamour Max Definition od Bourjois.


Koupila jsem si jí ze svého vlastního popudu. Poté, co jsem v Rossmannu našla stojan s Bourjois kosmetikou, musela jsem něco z toho mít. Los padl tady na tuto řasenku. Teď už vím, že jsem vsadila na nesprávného koně. A tenhle kůň mě přišel asi na 200 Kč. Ale když on ten obal byl tak pěkný. Takový elegantní a zaoblený. A růžový. No kdo by tomu odolal :)

 
O kartáčku jsem si myslela, že by mohl být dobrý. Štětinky jsou celkem pravidelné a je jich tam hodně. Takže jsem si myslela, že bude hezky rozčesávát řasy. Musím uznat, že to dělá, ale jelikož obsah je naprosto k ničemu, tak je to stejně jedno. První vrstva řasenky. Hele ono se to nějak lepí. Proč je to tak tuhý? A kde se berou všechny ty žmolky? Ježiši, ten kartáček je jako poleno! Vztek, obtisky a šmouhy všude kolem. Ale to ovšem můžete vidět na přiložených fotkách. Na řasách jsem jí ani nefotila, jelikož výsledek byl tak tristní, že to nestálo za řeč a ani za digitální fotku. Tahle věc už mi nesmí přes práh! A vám doporučuji jít velkým obloukem a plácnout se přes prsty, když vás budou svrbět a budete si jí chtít koupit.

Nebo máte jiné zkušenosti?

8 comments

  1. Taky na mě něco leze. No na první pohled bych řekla, že má řasenka kartáček přesně pro mě, ale jak píšeš tak stejnou zkušenost mám se všemi Bourjois řasenkami.. náplň není nic pro mě.. ;)

    ReplyDelete
  2. Jak mám značku Bourjois ráda, ta na opravdu dobrou řasenku jsem u nich zatím taky nekápla. Kdysi jsem měla tuším 1001 cils a kartáček byl taky celkem fajn, rozčesával, ale i tak cuckovala a štípaly mě z ní oči.
    Ať je ti brzy lépe! No, ono to taky v posledních dnech nevypadá na léto, ale na podzim v plném proudu:(

    ReplyDelete
  3. Já od Bourjois zkoušela jen micelárku a celkem jsem s ní byla spokojená. Jinak tyhle kartáčky mi vůbec nevyhovují.
    chickflickcherry.blogspot.cz

    ReplyDelete
  4. Měla jsem klasickou Volume glamour a Volume glamour Max (tu černou) a obě byly skvělé... A měly ale úplně jiný kartáček... :) Je zajímavé, že v jedné řadě (nebo co to Volume glamour je) se můžou tak lišit. :)

    ReplyDelete
  5. Bourjois je moje oblíbená značka, zatím mi všechno z téhle značky sedělo. Řasenku jsem měla tu Beauty Volume a byla fakt super, dělala mi moc pěkné řasy, neslepovala a hezky prodloužila i zahustila.

    Maru UltimateChic

    ReplyDelete
  6. S řasenkou od Bourjois zkušenosti nemám, od této značky mám jen lak na nehty a ten je fajn :)
    veru-life.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. Kartáček mi docela připomíná Le Volume de Chanel, která je super..... ale téhle se nejspíš vyhnu... :)

    ReplyDelete
  8. Já mám tohle období docela ráda :)
    A řasenka mě nijak nelákala ani předtím, neláká mě ani po tvé recenzi, na jednu stranu je to fajn :)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.