Wednesday, August 27, 2014

ESSENCE Express Dry Drops


A je tu středa. Půlka týdne. Můj nejoblíbenější den v týdnu. A při té středě si dáme jeden rychlotip pro ty, které nemají rády, když musí čekat na to, až jim zaschne čerstvě nalakovaný lak. Dnešní článek bude o Essence Express Dry Drops. Přišla jsem na ně naprostou náhodou, když jsem přemýšlela čím tu nudnou fázi schnutí nehtů urychlit. Dají se sehnat v jakékoli drogerii se stojanem Essence asi za 50 Kč. Přesnou cenu si už bohužel nepamatuji.

Vy, které víte, jaké je potřeba sebeovládání při schnutí laku, mi dáte jistě zapravdu, že je to skoro nadlidský úkol. Nesmíte na nic sáhnout, nesmíte do postele, aby se vám neotlačila peřina, nesmíte na záchod, protože použít toaletní papír s čerstvě nalakovanými nehty to jde hodně těžce. Nebo snad ne? :)


Kapičky jsou v klasické skleněné dózičce s kapátkem. Na jeden nehet vám stačí pouze 1-2 kapky. Můžete použít i na mezivrstvy laku, tzn. když použijete podlak, lak a nadlak. Kapičky nevoní nijak hezky, spíš trochu zavání chemií. Ale. Za to, co dokáží, se jim to dá odpustit. Po zakápnutí lak uschne cca do 30 sekund a můžete lakovat směle dál. Pokožku ani kůžičku okolo nehtu nijak nevysušuje ani nijak nedráždí. 

Nic není tak snové, jak by se mohlo zdát. Samozřejmě záleží na tom, jak silnou vrstvu laku potřebujete nebo zvolíte. Pokud se rozhodnete pro tlustší vrstvu, tak doporučuji počkat ještě chvíli než lak pořádně uschne. Může se stát, že se vám tu a tam obtiskne tkanina, ale není to na odlakování a přelakování celého nehtu. Za mě to rozhodně věc k vyzkoušení a za ty peníze je to parádní produkt pro všechny, které jsou netrpělivé a nedočkavé. 

Zkoušely jste? Nebo máte něco jiného zaručeného?

6 comments

  1. Zatím jsem ještě nic takového nezkoušela, ale určitě po něčem kouknu, protože to schnutí laku mě zabíjí :D
    chickflickcherry.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. mam, skusala som, nefunguje :-) teda ja som mala podozrenie uz pri kupe, ale tak som chcela skusit a za seba mozem povedat ze funguju len rychloschnuce top coaty. Inak nemam nejak velke nechty ale 1-2 kvapky mi nikdy nestacili, musela som dat stale tak 4 a potom to aj dost rychlo mizne... Skoda, vyzera to pekne a keby to aj fungovalo tak by to bolo paradne.

    ReplyDelete
  3. Kdyby aspoň byla záruka, že po 15 minutách schnutí laku se ta peřina neobtiskne. Ale prdlajz, ať čekám jak dlouho chci, věčně ji tam mám. Asi bych si bez ní už nedokázala představit své nehty :D

    ReplyDelete
  4. To víš že je doma mám a nemůžu si je vynachválit.. :))

    ReplyDelete
  5. Tak to vážně potřebuju! Mám se schutím laku problém, zrovna teď už se u toho nervuju a lakuju jeden nehet asi po čtvrté! :/

    ReplyDelete
  6. Co se týče schnutí laků, tak takových tipů není nikdy dost ;-) Koukala jsem na ně v krámu již několikrát, ale zatím jsem je vždy vrátila do regálu. No, dost možná je po tvé recenzi v košíku nechám a vyzkouším :-) Mimochodem, s nalakovanými nehty mi nedělá problém na záchodě toaleťák, ale pak se obléct :-D
    bára.kára blog

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.