Sunday, August 24, 2014

LIEBSTER AWARD TAG


Předem bych chtěla poděkovat milé Klárce, která mě nominovala :) Jeden Liebster Award Tag už jsem dělala ZDE, ale proč na sebe nenapráskat ještě víc věcí, že? Tak jdeme na to.

1. Neumím spořit. Nerada si něco odpírám a podle toho potom vypadá stav mého konta :D
2. Chci něco od Chanela. Minimálně Rouge Coco v odstínu Rouge Noir na podzim a zimu.


3. Nemám ráda, když jdu pod mostem, přes který jeden vlak. Nedělá mi to moc dobře.
4. Nikdy jsem nechtěla aktivně používat němčinu, kterou jsem se učila tak trochu s donucením. Teď mám práci, kde je němčina můj denní chléb!

5. Většinou se mi líbí ty nejdražší věci. Od elektrotechniky, přes auta až po kosmetiku. Proto jsem mistr kompromisů :)
6. Nejhezčí herec na světě? Jason Statham!


7. Zrovna ujíždím na gellacích. Je to všechno o moc pohodlnější a vypadá to lépe.
8. Miluju klasické akčňáky a komixové filmy. Terminártor, Rambo, Postradatelní, Iron Man, Batman, Thor. Miluju je všechny :)


9. Nádobí myju jedině v rukavicích. Dříve jsem nad tím ohrnovala nos, ale má to něco do sebe.
10. Mám problém s trpělivostí. Když mi něco nejde podle mých představ, vztekám se a nadávám jako dlaždič.
11. Nemám ráda Českou republiku. Nevím proč, ale patriot opravdu nejsem. Ireland forever <3


Otázky od Klárky: 
1. Co tě přivedlo k blogování? 
Ani nevím. Začala jsem v roce 2005 nebo 2006 a zatím se mě to drží :)
2. Jaké je tvoje oblíbené místo pro odpočinek? 
Hory a postel.
3. Káva nebo čaj?
Káva jedině s mlékem, černý čaj s citrónem a medem, zelený čaj všech druhů, brusinkový čaj. Jo jsem čajová.
4. Jaká je tvoje oblíbená barva (oblečení, laku, zdí v pokoji)? 
Rudá a námořnická modrá.
5. Jaké je tvé vysněné povolání? A proč? 
Když jsem byla mladší, tak jsem chtěla být policitska na koni. Teď je mým vysněným povoláním cestovatelka :)
6. Tvůj oblíbený blogger/bloggerka v ČR? 
Ač moc nepřispívám komentáři, tak poctivě čtu všechny články, které mi vyjedou v seznamu četby a moje oblíbené jsou všechny, které čtu! :)
7. Jak napíšeš nulu římskými číslicemi? :-) 
Strejda Google a teta Wiki říkají, že neexistuje :D
8. Dovedla by sis představit život bez elektroniky? Jaký by byl Tvůj den? 
Určitě pár dní jo, ale jen do té doby než by se mi vybil mobil :) Jinak bych ho strávila s dobrou knihou nebo na vrcholcích hor.
9. O čem bys nikdy v životě nenapsala článek na svůj blog? 
Asi bych nikdy nenapsala pomlouvačný článek o nějaké jiné blogerce. Každý máme svůj styl psaní a každému se líbí něco jiného, proto je potřeba trocha tolerance :)
10. Z čeho máš v životě největší strach? 
Svojí fóbii z pavouků se snažím eliminovat :)
11. Co v tobě vyvolá největší pocit štěstí?
Když vidím, že jsou šťastní všichni kolem mě, především však moje kočičky :)


Nominovat nikoho nebudu, už v minulém článku jsem psala proč. Od té doby se nic nezměnilo. Takže pokud se někomu bude chtít, tak může pokračovat a snad to Klárce nebude vadit a můžete odpovědět na ty její otázky :)

8 comments

  1. Člověk čeká, že se dozví něco novýho a ono nic :D Mám tě ráda! :**

    ReplyDelete
  2. Jo hory, to já taky můžu! Máš pravdu, ve spoustě věcech se najdu, příští sraz vyjde ;-)

    ReplyDelete
  3. moc hezké :). Němčina taky není můj favorit, i když ji používám aktivně, a bohužel, taky se mi neomylně líbí to nejdražší, ještě než se podívám na cenu :D.

    ReplyDelete
  4. Pekný článok! Veľa vecí máme podobných :)

    ReplyDelete
  5. Jsem ráda, že i přes tvůj google handikep, jsi Liebster tag nevynechala :)
    Co mě překvapilo, byl tvůj dětský sen :)

    Jo a taky se bojím pavouků ;-)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.