Tuesday, April 15, 2014

RIMMEL Oh, Mr. Darcy!


Musím se s vámi podělit o jednoho miláčka, kterého už asi nedám z ruky (nebo z nehtů?!). Musím se přiznat, že lakovací články mě obecně moc neberou. Moje experimentování v tomto oboru je rovno hezké kulaté nule. Miluju klasiku a největší výstřelek, který mě celkem baví, je jiná barva prsteníčku. To však nemění nic na tom, že toto umění obdivuji :)

Nejraději nosím tmavší, výrazné nehty, nejlépe rudé. Když jsem však viděla tuhle barvičku u Anny z VDM, tak jsem jí prostě musela mít. Kdo by nechtěl dupe Chanel Frenzy, když si originál zatím nemůže (nechce) dovolit. Stálo mě to cestu do dvou DM drogerií a do dvou Rossmannů. V tom druhém jsem jí konečně objevila, chvíli váhala s koupí, ale v košíku skončil. Oh, Mr. Darcy! Toť mého srdce šampion.


Tuhle rimmelovskou řadu Salon Pro mám opravdu ráda, protože stačí jen jedna vrstva a máte parádní krytí a dokonalou barvu v jednom. V tomto případě jsem však použila vrstvy dvě, abych podpořila ten pěkný odstín, který se mi tolik líbí. Na nehtech vypadá hodně nude, ale když se na ně zadíváte, má to prostě svoje kouzlo. Navíc díky obsahu Lycry se lak na nehtech tváří jako gelový. Výdrž má vskutku skvostnou. V pohodě vydrží 7 dní bez base a top coatu. Ano, na konci týdne budete mít sice konce nehtů jemně oprýskané (nejsme v utopii), ale není to žádné drama, které by bylo nějak viditelné. I po týdnu je lak hezky lesklý a vypadá k světu. Jediné, co mě na něm štve, je délka schnutí, která se prodlužuje každým dalším nátěrem (ať už samotného laku nebo top coatu). Na to mám však malou vychytávku, kterou teď testuji. Můžete se těšit na článek :) 

P.S.: Podobnost recenzovaného adepta s postavou pana Darcyho z románu Pýcha a předsudek je čistě náhodná. Ten romám mám hodně ráda a pana Darcyho taky :)

Jak se vám pan Darcy líbí? Taky "omdléváte" při pohledu na něj?

29 comments

  1. Já tedy "skutečného" Darcyho zrovna moc nemusím, ostatně jako celé to dílo (mám určitý problém s hlavní hrdinkou...), ale lak je tedy krásná nude! Takový neutrální odstín by se mi asi též hodil. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já ho mám ráda. I kvůli tomu herci, který ho ztvárnil v novém zpracování Pýchy a předsudku :)

      Delete
  2. Jééé, tak nude laky nemusím, ale tenhle bych chtěla ve sbírce. Neee, vůůůbec to není kvůli tomu názvu ;).

    ReplyDelete
  3. A sakra, on už má i svůj článek.. Já věděla že ho mám vzít hned! Dokonalá nude barva, přesně pro mě.. A osobně se mi strašně líbí i lahvička :-)

    ReplyDelete
  4. Barvička je to krásná, ale mě bohužel tyhle laky z řady Salon Pro vůbec nevydrží :( ale kvůli té barvě to mužná nějak překousnu :D

    ReplyDelete
  5. Tuhle barvičku mám ve staré verzi těchto laků (LicraPro) a miluju ho :) Celkově tyhle Rimmel by Kate zbožňuji, jsou to povedené laky :)

    ReplyDelete
  6. Nenosim nude laky a ani tento by som asi nenosila, ale som v strasnom pokuseni si ho kupit uz len kvoli nazvu :D:D

    ReplyDelete
  7. Tak tahle nude barva se mi moc líbí! Určitě se na tento odstín v drogérii kouknu. A ta výdrž? Bomba!

    ReplyDelete
  8. tak ten vypadá krásně^^! taky se mi čím dál víc líbí takovéhle barvičky, ruce v tom vypadají krásně a upraveně a je to takové milé:3

    ReplyDelete
  9. Dobrej je! :) Nude laky nelakuju příliš často a mám všeho všudy asi dva nebo tři, ale občas se hoděj. A ten název... hmmm... předpokládám, že název má po hrdinovi z té knížky od Alexandry Potterové, ale jako pana Darcyho si vždycky představím buďto McVysněného Bridget Jonesové anebo Elizabethina McNedostupného z Pýchy a předsudku. V obou případech ho má na svědomí Colin Firth (v prvním případě v seriálu z roku 1995), takže o panu Darcym já mám celkem jasnou představu :) <3
    Verunka

    ReplyDelete
  10. sakra, ty máš tak krásné nehty! vidím je asi prvně... lak je pěkný, já ale radši takové ty růžové a červené odstíny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji :) Já miluju takové ty rudé až moc rudé barvičky :) Škoda, že ve většině případů barví :(

      Delete
  11. je to moc pěkná barvička! asi si taky udělám výlet, drogérií máme v Brně dost! :-D bára.kára

    ReplyDelete
  12. velmi pekna, elegantna farba! moze byt!


    Inak uz len dva dni do konca NIVEA giveaway, tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    ReplyDelete
  13. Wow, tak pro tenhle musím zaběhnout, takovou nude dlouho hledám. Sice to na mých srandovních malých nehtech nebude vypadat tak, jako na těch Tvých krásných, ale což, nedá se svítit:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale jdi ty ;) Myslím, že Mr. Darcy bude na každé vypadat dobře :)

      Delete
  14. Milujem laky Salon Pro a túto farbičku mám na svojim wishliste, ale bohužiaľ sa k nej neviem dostať lebo ju u nás nikde nemajú :(
    http://bynicka.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  15. Tieto Rimmel laky sa mi veľmi páčia, majú netradičné balenie a luxusne vyzerajúci obal, dobre sa nanášajú a fakt dokážu rýchlo zaschnúť. Tie odtiene sa mi ale páčia zo všetkého najviac, nie sú obyčajné, ale proste nakombinované a presne také som hľadala. Kúpila som si už dve jeden svetloružový a druhý červeno-ružový, avšak kryte laku v jednej vrstve je podľa mňa dosť slabé, takže vždy nanášam dve vrstvy a potom je ten výsledok taký, aký potrebujem.
    Bianka

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.