Monday, April 28, 2014

GARNIER Micelární voda

 
Dneska to bude zase jeden z těch článků: "Přišla potopa a po ní já!" Konečně jsem se dostala k zrecenzování nové Micelární vody od Garnieru. Když jsem se rozhodovala, jakou micelárku vyzkoušet dál, narazila jsem na ní. Moc se mi líbil její obal. Garnier má obaly celkem vychytané a moc se mi líbí, ale ty obsahy hodně pokulhávají. A jak dopadl tento produkt?

Kupovala jsem jí v DMku, myslím, a vyšla mě na 169,-Kč. Obsahem má 400ml a měla by prý vydržet až 200 použití. Je určená pro citlivou pleť, odstraňuje make-up, čistí a zklidňuje. Micelárka je bez zápachu, bez parfemace a naprosto čirá.

Složení: Aqua, Hexylene Glycol Glycerin, Disodium Cocoamphodiacetate, Disodium Edta, Poloxamer 184, Polyaminopropyl Biguanide (B162919/4) 


Balení má hodně bytelné. Na vatový tamponek se nanáší celkem v pohodě, ale asi jsem nešikovná a občas mi to vyšlouchne i tam, kam nemá. Micelárka vydrží opravdu hodně dlouho. Nemůžu se jí prostě zbavit. Ještě jsem nepočítala těch 200 použití, ale možná bych tomu i věřila.

Ale mám s ní prostě problém. A to celkem závažný. Hodně mě dráždí v očích. Tudíž pro mě jako pomoc při odlíčení očí naprosto nevyhovující. Oční make-up neodlíčí skoro vůbec. Spíš se mi rozšmudlá okolo očí a nejde dolů. Také nestáhne z obličeje úplně všechen make-up. Vždycky ještě odličuji čistícím krémem a houbičkou. Když ale nepoužiju čistící krém, pak můžu použít kolik chci tampomků, ale stejně jsou na obličeji zbytky make-upu. I smrdutá micelárky od L´Oréalu je lepší, co se odlíčení týče.

Pro mě tedy rozhodně propadák. Teď jí používám pouze pro dočištění obličeje a snad se mi jí podaří vyplácat co nejdříve. Jinak dám buď dál, nebo jí prostě vyliju do výlevky :D

Co vy a tahle novinka nenovinka?

19 comments

  1. Já zkoušela z této řady ten fialový odličovač na posílení čas... a málem mi to vypálilo oči, takže Garnier na obličej už nikdy! To samé se mi stalo kdysi dávno z oranžovou řadou, kdy jsem byla rudá a podrážděná jako rak... :/ Jsem ráda, že v tomto světě nejsem sama, komu jejich výrobky zrovna nevyhovují. Ehem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. O tom mám v záloze taky peprný článek...Garnier never more!

      Delete
  2. Koukala jsem po ní v DM, taky mě tím balením skoro dostala, ale nakonec skončila zpátky v regálu. A koukám, že jsem udělala dobře. :) Já tady mám pořád zbytek "smrduté L´Oreálky" a už se jí snažim dodělat, ať jí konečně můžu vyhodit! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jj, nepořizuj si jí. Zbytečně vyhodzené peníze

      Delete
  3. Tak to mně naopak vyhovuje moc - oči odlíčí perfektně bez jakéhokoliv dráždění nebo pálení, jde to fakt krásně zlehka :) s odlíčením/vyčištěním obličeje taky není problém, jsem vážně spokojená :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tady se ukazuje rčení. Víc lidí, víc chutí...prostě každému sedne něco jiného :)

      Delete
  4. Tak mně vyhovuje hodně, odličuje dle mě lépe jak Bioderma a nedráždí mě.. Jen se mi zdá, že lepí.. ale jinak jsem hodně spokojená :)

    ReplyDelete
  5. Četla jsem na ní už celkem dost recenzí, a vesměs pozitivní. Ale teď si jí teda určitě nekoupím (ačkoliv já ji asi nechci ani tak), protože moje oči poslední dobou nesnesou vůbec nic. :/

    ReplyDelete
  6. Chtěla jsem ji vyzkoušet, ale ted asi ne :D
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nooo, třeba by ti mohla vyhovovat...ale zaleží na tobě, zda to chceš zkusit nebo ne :)

      Delete
  7. Už jsem o ní četla nespočet recenzí a vůbec nevím, jaký si na ní udělat názor. Nechce se mi jen tak koupit, vzhledem k objemu, ale asi mi nezbude nic jiného... bára.kára

    ReplyDelete
  8. no, já jsem na tom podobně - mám doma skoro půl litru micelárky, která je mi k prdu. používám ji jen na oči a asi i vodou bych je odlíčila líp :( a ani jsem nedřela, jen jsem přiložila a odmáčela a okamžitě jsem měla červené fleky okolo očí. sice neštípe, ale to je asi tak všechno... prý že je stejná jako můj milovaný L'Oréal, pche!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tos měla ještě horší průběh než já...Já to naštěstí odnesla jen pálením očí...Lepší L´Oréal! :)

      Delete
  9. Proti gustu...Asi se nemůže zavděčit všem :)

    ReplyDelete
  10. pfff! já ji miluju! :)) nemůžu si ji vynachválit...

    ReplyDelete
  11. Dámy,zlatej l'oreal! Od Garnieru jsem mela zkusenost jiz s bb kremem,kdy se mi udelala vyrazka kolem oci.Po nekolika letech jsem si rekla,ze dam Garnieru opet sanci,ale opravdu me zase jen zklamal.Odlicuje bravurne,plet presusuje,pak se hrozne mastí,kolem oci cervene pupinky.Rozhodne nemuze konkurovat l'orealu.Rozhodne nedoporučuji a zůstavam u lorealu.

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.