Sunday, April 13, 2014

MY SKINCARE ROUTINE / MOJE PÉČE O PLEŤ


Hlásím se vám opět po týdnu a to s článkem, který vám již delší dobu slibuji a o který si některé z vás psaly :) Dneska se podíváme na mou pěči o pleť, kterou jsem si vyšperkovala ku dokonalosti a ku obrazu svému. Celkově bych dny rozdělila na ty prasácké a na neprasácké. Když jsou neprasácké (ideální, méně časté), tak svou pleť hýčkám, a když jsou prasácké (realita, většina dní), tak se spokojím i s málem :)

1. Čištění ráno a večer = základ úspěchu
Ideál: Nasadím si čelenku a pustím se do balzamování. Naberu si kousek Balm Balm balzámu a dám se do poctivé masáže. Odlíčím s tím úplně všechno i včetně očí. Všechnu špínu z uplynulého dne potom stáhnu žínkou, kterou provedu i jemný peeling. Po balzámování přijde na řadu čištění číslo 2 a to s pomocí Alverde čistícího krému na problematickou pleť. Ten působí antibakteriálně a odstraní zbytky oleje z předchozího čištění. Pleť je po něm čistá a připravená k dalšímu kroku.


Realita: Většinou si čistím pleť ráno i večer a balzámovat se mi hodně často nechce, ač je to strašně příjemné. Ale lenost je lenost. Oči proto odlíčím nejlepším odličovačem na světě a to Mixou Bi-phase Cleanser. Potom vždycky prvotní špínu z celého obličeje stáhnu micelárkou (teď mám zrovna od Garnieru - recenze se chystá). Pleť očistím opět pomocí Alverve čistícího krému, který odstraním pomocí houbičky, o které jsem psala TADY. A  potom ještě se stejnou micelárkou dočistím, abych se ujistila, že mám pleť čistou.


2. Pleťová voda
Od Alverde pro normální a smíšenou pleť. Sice je alkoholová, resp. má bio alkohol na druhém místě, ale mně celkem vyhovuje. Navíc jí teď trošku předělali a voní ještě víc než voněla předtím. Prý by měla mít i lepší složení, ale já si toho rozdílu moc nevšimla.


3. Sprej a olej
Po každém čistění a odlíčení pleť přestříkám Serozincem, který by měl pleť uklidnit a připravit na následné olejování. Olejík A´kin Rosehip Oil je už prověřený a hodně příjemný. Nanáším ho na mokrou pleť, protože to pomáhá vstřebávíní. Kolikrát jsem se už setkala s tím, že holky olej nanáší na suchou pleť a díví se, že jsou umaštěné a že se olej nevstřebal. Proto ho ani nepoužívají ráno. A já jim potom vždycky říkám: "Olej vždy na VLHKOU nebo MOKROU pleť."


4. Hydratace číslo 1
Nyní používám světoborný Hydraluron, který obsahuje kyselinu hyaluronovou a pomáhá zlepšovat hydrataci pleti. Článek o něm je v procesu příprav a shromažďování informací. Vždycky si dám pár ťupiček na prsty a snažím se ho vklepat do celé pleti. Někdy ho i rozmazávám. Zatím jsem se ještě nedohrabala k nějakému střízlivému rozhodnutí zda ano či ne a proto samostatný článek musí počkat.


5. Oční okolí
To si také zaslouží hydrataci. Koncečně jsem přešla i zde na přírodní kosmetiku s prospěšným složením. O Just Eyes značky Herbfarmacy se na zahraničních blozích píše jako o malém zázraku (viz. zde). Má příjemnou konzistenci a navíc obsahuje třpytivé, perleťové, částečky (alespoň mně to tak přijde), které by měly prosvětlit oční okolí. Stačí mini pumpnutí a potom pomalé vklepání. Hydratace se zdá být v pořádku a krém je hodně příjemný.


6. Hydratace číslo 2
Poslední krok probíhá za pomoci Pai Skincare Avocado&Jojoba, což takový hezký univerzálek, který dodá hydrataci a pečuje o pleť. Hezky voní a nemám mu co vytknout. Čekejte recenzi. Už mám na cestě plné balení díky mé úžasné nej kamarádce Marťě, která mi ho přivezla až z Dublinu. Takže dvakrát jej :)


No a po celé této proceduře se buď namaluju (ráno) nebo sebou fláknu do připavené postele (večer) a těším se na následující chvíle :) Celkově mi to zabere cca 10-15 minut času, ale není to hrozné. Po všech těchto krocích se mi pleť o dost zlepšila. Nedělají se mi takové ty velké oteklé boláky, které jsou hodně bolestivé. To přičítám i tomu, že jsem teď začala pít i hodně vody, díky čemuž  se mi obličej hodně rozzářil a ještě ke všemu jsem teď v 6týdenní očistné kúře s detoxikačním čaje Lymfodren od Ryoru, který má údajně vliv na kvalitu pleti. Na to chystám samostatný článek hned jen co kúru dokončím :)

Jak jste na tom s očistou vy? Flákáte nebo máte zajeté koleje?

18 comments

  1. Aaach! Já věděla, že kdo si počká, ten se dočká! :-) Má milá, krásná shopping parťačko :-) Úžasný článek!
    Sakra balzámuj se tím dokonalým Balm Balm častěji, ať potom tu jeho koupi můžu svést na tebe, že ti strašně zlepšil pleť a že jsi ho pořád chválila. ;-)
    Na článek o Hydraluronu (hrozný slovo) se těším, vypadá dobře. :-)
    A sakra.. Tak on ten pitný režim nejspíš bude fakt důležitej a vliv na pleť mít bude, což? Měla bych s tím něco dělat!
    A na ten Lymfodren jsem taky zvědavá, už jsem něco načetla, ale recenze jsou rozporuplné, tak se těším na tvé dojmy, vzhledem k tomu že nám sedí stejné věci. :-) (Stejně si ho nakonec pořídím, protože ho přece budu muset zkusit na sobě, že jo.. Známe svoje lidi :-D).
    Takže chválím - Super článek!! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je to hnusný slovo :D Na Lymfodren se článek chystá jen, co ho dopiju :D

      Díky moc zlato :*

      Delete
  2. Takové články si ráda počtu :))) Vůbec žádnou značku krom Mixi neznám :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Pěkná procedura :) Mě toho ale přijde už nějak až moc.. Jinak já jsem se začala o pleť starat poslední dobou líp, používám hodně přírodních produktů a taky se mi to zlepšilo. Přičítám to hlavně oleji na večer - namíchala jsem si mix jojobového, šípkového a EO levandulového a je to super.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olejíčky na večer jsou něco úžasného. U mě zatím vítěží šípkový a arganový :)

      Delete
  4. Alverde mám moc ráda, podívám se po tom čisticím krému:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asi ho budou teďko nějak měnit, jelikož jsem ho v regálu už hodně dlouho nepotkala :( a nebo jen nedostatek zboží :)

      Delete
  5. Micka od Garnieru je fajn, zkoušela jsem téměř všechny lékárenské a tahle je krásně strká do koše.. :) Ale ten čistící krém od Alverde mi dobře nedělal.. Serozinc je taky fajn, ale nějaké zázraky se u mně nekonají :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak u mě úplný opak. Micelárka propadák a Alverde super :)

      Delete
  6. No jak kdy, občas to flákám -.- (stydím se) :-D

    ReplyDelete
  7. Kúru! :D
    Jinak Serozinc je v mojí péči už několik let, Hydraluron používám od května a už mám třetí balení, já se bez něj se svou dehydratovanou pletí neobejdu. A´kin jsem měla kdysi před Trilogy a byl hodně fajn, i BB balzám jsem zkusila a je skvělý (ale vzhledem k velikosti vyjde levněji i Emma Hardie). Vlastně i ten Pai vzorek Avocado&... mi sedl z celé sady nejvíc, takže bych asi měla v tom všem vidět znamení a zkusit snad jedinou věc, co jsem z tvé péče nezkoušela a to oční krém, už dlouho o něm přemýšlím. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky za opravu. Chybička se vloudí :D

      Krémík zkus, přijde mi naprosto ucházející :)

      Delete
  8. jsem zvědavá na recenzi Hydraluronu. zaujal mě i ten oční krém, já chci teď taky zkusit nějaký přírodní a jestli tenhle projasňuje, tak to je přesně pro mě... a jinak mám v čištění svoje zajeté koleje, které akorát lehce obměňuju podle toho, kde jsem a co mám k dispozici. zrovna dneska jsem si koukala na nos a potřebovala bych OCM jako sůl, dělají se mi tečky, ale bohužel jsem z dosahu všech svých olejíčků :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. OCM jsem ještě nezkoušela. Možná je na čase to napravit, pokud se tím dá zbavit černých teček :)

      Delete
  9. Ten čistič od Alverde je fakt super. Čistí, ale nevysušuje, používám ho večer i na odlíčení, když není čas balzámovat :-) pleťovku sem měla ráda od Alverde tu s růží, ale ten alkohol mi po čase začal vadit ...

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.