Sunday, April 06, 2014

MŮJ KABELKOVÝ NECESÉR


Neděle je od slova učit se. Jak jsem si stěžovala, že už se v životě asi nebudu pořádně nikdy učit, tak chyba lávky. Učím se neustále a ještě budu psát test. A to hned několik. Z výpočtu německých mezd (hodně zhruba řečeno) a pak ještě ze systému, ve kterém budu pracovat. Může se stát, že některým z nás řeknou, že už nadále nemáme chodit a že na tu práci prostě nemáme. To doufám, že nebude můj problém, protože zatím ta práce vypadá hodně zajímavě a navíc jsem něco podobného dělala i v jedné nejmenované personální agentuře :)

Ale dost bylo mluvení. Dneska si dáme článek, jehož obsahem bude můj kabelkový necesér, který sebou tahám skoro všude a je nabušený nutnostmi, bez kterých bych se na svých cestách necestách neobešla. Všechny tyto nezbytnosti nosím nově v koženkové taštičce z H&M, která nese název LOVE aneb vyjádření mé lásky ke kosmetice. Jak poetické, že :) Je to pohodlnější, protože vždycky jen čapnu taštičku a umístím jí do náhradní kabelky. Dříve jsem to měla rozházené po kabelce a vždy na něco zapomínala, teď se mi to nestává :)

1. O.B. -musím se k tomu vyjadřovat?! Nic jiného nepouživám. Chvíli jsem přemýšlela o menstruačním kalíšku, ale pořád váhám a nevím. Někdo nějaké zkušenosti?

2. Revlon Lip Butter - objednávala jsem si ho z Boots a zatím jsem spokojená. Zastoupí i roli rtěnky, protože je jemně pigmentovaný. Na svou recenzi tenhle drahoušek ještě čeká, takže se na něj v dohledném nenakupovacím období dostane :)

3. NARS Matte Velvet Lip Pencil - můj první kousek od NARSu, který zbožňuju. Ještě bych chtěla jednu, ale tu tady v Plzni nejde sehnat, tak se pro ní budu muset vydat do Phy. Nosím jí s sebou po případ toho, kdybych šla někam večer s přáteli a už se nestihla přelíčit. Stačí jen vyměnit rtěnku a je to. Párty look je na světě, protože tahle rošťanda má opravdu pekelně rudou barvu :)

4. Maybelline Fit Me! korektor - asi zatím nejlepší korektor, který jsem kdy zkusila. Podotýkám, že jsem nebyla zasažena blogovlnou, která se zde prohnala a v drogérce jsem ho vzala po důkladném rozvážení a zkoumání.

5. Maybelline Afinitone pudr - dobrý pudr za dobrou cenu. Vyhovuje mi hlavně to, že má i zrcátko a je zaklapávací. Stále si stojím za svou recenzí, kterou jsem psala TADY. Ta houbička prostě stojí za prd. Používám vlastní a ta se tam moc nevejde, takže je pudr pořád v nastevřené pozici. Jediné, co bych přehodnotila, je ta výdrž. Teď s ním dávám tak 4-5 hodin. Přisuzuji to však své posedlosti s regeneračními olejíčky :)

6. Yves Rocher Repair Balm - asi jediná věc, kterou tam od nich mám. Jinak tu značku proště nemám ráda. Doteď mě nepřesvědčili o své kvalitě a to podotýkám, že jsem byla stálým členem jejich klubu už od jejich vzniku v ČR. To jsme měli ještě kartičky, na které nám psali datumy s nákupy a dávali razítka ;)

7. Balea vazelína - nosím jí v malém kalíšku od vzorečku, kterému se už smazal název. Byla výborná hlavně v mrazivém počasí, kdy se mi postarala o to, aby mi nepopraskaly rty zimou. A navíc mi udělala rty hezky šťavnaté. Sice nebyly nijak vyživené, ale chráněné to byly!

8. Skřipeček  nebo gumička - na záchranu při bad hair days. Prostě je hodím do culíků nebo sepnu přední prameny do skřipce a je to. Stydím se za své vlasy celý den, ale lepší takhle než hnusné a rozpuštěné :D

9. Skládací hřeben Oriflame - další moje záchrana, se kterou mám vlasy tak nějak pod kontrolou. Výborně se hodí hlavně na cesty, když s sebou nechci tahat svůj Tangle Teezer, protože je vcelku neskladný.

10. Orbit Spearmint - bezkonkurenčně nejlepší žvýkačky. Nikdy nekupuji jiné. A když už koupím, tak jen na zkoušku nebo když nemají zelené orbitky. Vždycky se k nim však s pokorou vrátím. Jsou totiž nejlepší! :)

+ 11. Dove krém na ruce - který jsem dostala od Domči. Narvala jsem ho tam, ale tady na té fotce bohužel chybí. Můžete se na něj podívat TADY.

Jestli chcete porovnat, co jsem v kabelce, nebo s sebou chcete-li, nosila  v uplynulých dvou letech, můžete mrknout SEM a SEM. Držím se celkem stejných věcí, takže mé stálice můžu prohlásit za léty prověřené:)


A co s sebou nosíte vy?

22 comments

  1. Já teda trpím fóbií z veřejných zrcadel, prostě se nemůžu na sebe do zrcadel dívat jinde než doma :D Je to divný.. takže se ani neupravuji a nic s sebou kromě rtěnky/balzámu, hřebenu netahám :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já bych bez zrdcadla asi nepřežila. Pořád se totiž musím kontrolovat, jelikož na mě pořád někdo čumí :D

      Delete
  2. ZELENÉ ORBITKY= nejlepší žvýkání na světě!!!!!!! (když nakupuji, rovnou troje)

    ReplyDelete
  3. nenosím s sebou kromě mintového Labella nic :-) bára.kára

    ReplyDelete
  4. Moc se mi líbí pojetí článku a úvodní fotka. :-)

    ReplyDelete
  5. kalíšek si rozhodně pořiď. Můžu jedině doporučit ! Skvělá věc, používám ho už rok a nic jiného už nepoužívám .

    ReplyDelete
  6. já mám z kosmetiky v kabelce jenom korektor, pudr, balzám a rtěnku a vždycky si to (až na balzám, těch mám asi tisíc) přehazuju, protože se většinou snažím mít co nejmenší tašku, takže bych tam takovou taštičku nevecpala - ale mimochodem je mooo krásná :)
    jinak o kalíšku chce myslím teď někdy psát Kristý z IYF, jsem docela zvědavá. já taky používám tampóny a kalíšku se docela bojím, ale přečtu si o tom ráda

    ReplyDelete
  7. Balzám na rty od YR mám taky - kokosový - a nádherně voní. Ale za tu cenu bych si ho podruhé už asi nepořídila. Dál jsem vyzkoušela sprchový gel, ten mě taky nějak moc neoslnil a mýdlo na ruce - to bylo celkem fajn - ale stálo myslím přes 100,- Kč, koupila jsem ho jen proto, že jsem měla velkou slevu. Kondicionér, který jsem od nich měla byl fajn - ale na můj vkus taky předražený. Mám pocit, že i levnější mi odvede službu, jako tenhle.

    By-Moni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cena je trošku přemrštěná, to jo. Ale i tak je dobrý :)

      Delete
  8. Kalíšek je jen o zvyku. Chvíli trvá, než se s ním sžiješ, ale pak si ho nebudeš moct vynachválit ;)

    ReplyDelete
  9. Holky, kalíšku se nebojte, je fakt super! Je to ekonomičtější, ekologičtější a hygieničtější varianta, než tampony či vložky, nemluvě o tom pohodlí! používám ho už cca 5 let a nemůžu si ho vynachválit. Vzhledem k tomu, že hodně cestuji, odpadá mi otravná povinnost s sebou nosit zásobu tamponů, které jsem musela často měnit a kolikrát to nebylo zrovna třikrát hygienické. Kdežto kalíšek můžete mít zavedený klidně několik dní (musíte mít však vysledované, jak silné máte krvácení, já to nemám tak hrozné). Teď už MK vyrábí spousta firem, ale pro začátečnice doporučuji úplně obyčejný MOONCUP. Jsou dvě velikosti, tuším, že to rozlišují pro ženy před a po porodu. Měla jsem menší a vyhovoval mi. Skvěle se zavádí i vytahuje. Nyní jsem si pořídila nový, LADYCUP- je z měkčího silikonu, než Mooncup a trochu hůře se s ním manipuluje. Tož tak :) PS: K tamponům už by mě nikdo zpět nedostal!!!

    ReplyDelete
  10. Zelené orbitky mám ráda i já. Jinak Yves Rocher razítka dává ještě pořád :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fakt? Ještě pořád? Já už tam moc nechodím, tak nevím :D

      Delete
  11. u mňa sa obsah priebežne mení, zvyčajne narýchlo zhrobnem rúž, zrkadielko, vreckovky a dezinfekčný gél:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No jetšě desinfekce, ale ta se mi většinou válí po kabele :D

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.