Sunday, November 04, 2012

TAG: 11

Ahoj všem,

dneska jsem tu s jedním TAGem, který se teď rozmohl po české blogosféře :) Mám tyhle věci moc ráda, protože jsou celkem osobní, takže se o pisatelce (či pisateli) můžu dozvědět více. Tímto děkuji MissBB za nominaci a hurá na to :)

Nejdřív pravidla:
 
1) řekni o sobě 11 zajímavostí
2) zodpověz 11 otázek od blogerky, která tě nominovala
3) vymysli 11 otázek pro blogerky, které nominuješ ty
4) vyber 11 blogerek pro nominaci a informuj je o ní
5) neoznačuj tu, která označila tebe
 
1) Jsem posedlá botama! A to doslova. Doma mám asi 20 párů a u našich dalších 20. Skoro všechny na podpatku a skoro nenositelné, ale mně se prostě líbí :)

2) Jsem bývalá vegetariánka. Po dvou letech odmítání masa jsem prostě dostala chuť na vysočinu a s vegetaiánstvím byl ámen. Doteď je moje nejoblíbenější jídlo krvavý steak :) Moje sestra je vegetariánka už asi 4 nebo 5 let.

3) Mým snem je odstěhovat se do Irska a tam spokojeně žít :) Tak snad se to splní. Tfuj, tfuj, tfuj!

4) Mám sloní pamět na blbosti. Pamatuju si opravdu všechno, kdo co řekl, kdo co pil v danou situaci i kdo co měl na sobě. Ale zapamatovat si věci do školy? Zhola nemožné :D

5) Nemám skoro žádné kamarádky (jen 2 nejlepší), ale kamarády. Kluci, potažmo i chlapi, jsou mi blíž. Asi je to tím, že jsem napůl chlap. Nevím. Rozumím si s nimi, máme si co říct. Příjdou mi víc zábavnější. Možná je to tím, že na střední jsem chodila do třídy, kde nás bylo 24 holek. Větší slepičinec jste opravdu nezažily :)

6) Vždycky jsem chtěla psa a nakonec jsem skončila s dvěma kočkama :) Od té doby, co jsem popvé přišla k přítelovi domů a zjistila, že mají v baráku 4 kočky, jsem beznadějný kočkomil :)

Černobílá Zoe a rezavý Joel
 

7) Do 14 let jsem dělala závodně gymnastiku a od té doby mám problémy s koleny.

8) Chtěla jsem být módní návrhářkou. Chodila jsem do kurzů malování a kreslení. Dokonce jsem se přihlásila i na VŠUP, ale tam mě nechtěli. Tak jsem skončila v Plzni na ekonomce :) Ale ještě teď, pokud je čas a nálada, si ráda něco namaluju. Už asi 2 roky se chystám, že nám namaluju něco do bytu. Tak třeba až udělám státnice :)

Můj dárek pro mou ženu :)
 

9) Pocházím z Chomutova, ale už bych se tam asi nikdy nevrátila. Je to strašně smutné a divné město. Plzeň je Plzeň. Ani Praha se jí nevyrovná :)

10) Ráda si ze sebe dělám srandu a nemám ráda lidi, kteří si ze sebe srandu dělat neumí a nechtějí. 

11) S přítelem jsme spolu 3 roky a bydlíme spolu cca 2,5 roku. Šlo to všechno rychle :)

+ bonus 12) Mám 5 náušnic :)

A teď příjdou na řadu mé odpovědi na otázky od MissBB:
1.Každý má typ kosmetického výrobku, kterého se nemůže nabažit. Jaký je ten váš?
- Já teď zrovna doslova ujíždím na stínech Color Tattoo od Maybelline. Mám odstín Bold Gold a Bad to the Bronze. Používám je defacto neustále a pořád se mi líbí!

2. Jaké se vám nejčastěji zdají sny?
- Strašně nesmyslné. Vůbec nedávájí smysl a mají návaznost na to, na co se koukám nebo čtu před spaním. Co se mi teď stává docela často je to, že se mi zdají sny, které už se mi třeba zdály 5x-6x. Taky se vám to stává?

3. Máte radši kočky nebo psy?
- Na to už jsem odpověděla předtím. Dříve jsem byla pejskomil, ale teď už bych své kočičí kamarády nevyměnila za nic na světě! Kočky! Ale mám ráda, kromě havěti a pavouků, asi všechny zvířata :)

4. Máte na něco alergii?
 - Když jsem byla mladší, říkala jsem, že mám alergii na školu. Teď už nemám alergii vůbec na nic :)

5. Stalo se vám někdy, že jste u filmu nebo u knížky či seriálu plakaly? Nemyslím zaslzely, myslím opravdu brečely tak, že vám tekly proudy slz, které jste nemohly zastavit, a ještě jste se z toho pár dní vzpamatovávaly.
- Já u filmů nebrečím. Jednou jsem zaslzela, když jsem koukala na film Marley a já (scéna na konci, když Marley umře) To mi oko zaslzelo, ale jinak ne. Ani u knížky se mi to nestalo. Jsem asi necita :)

6. Tři věci, které nemůžete nejvíc vystát?
- Zrovna teď rýmu, studené nohy a dopitý čaj :)

7. Jaká je vaše nejoblíbenější pohádka?
- Tak moje úplně nejvíc nejoblíbenější pohádka je Princezna se zlatou hvězdou na čele. Moc se mi líbila ta scéna s tím, jak jí tam předváděl Král Kazisvět šaty. Och. A pak mám ráda pohádku Pták Ohnivák. Tu mi četla maminka vždycky, když jsem měla zánět středního ucha. Naopak nejvíc nesnáším pohádku O pejskovi a kočičce, protože to mi zas epro změnu mamka četla, když jsem si vyrazila přední zuby a vezli mě na šití :(

8. Co vám dokáže zaručeně vždy zvednout náladu?
- Moje kočky, můj přítel a dobrá muzika.

9. Jaký je váš postoj ohledně testování kosmetiky na zvířatech?
- Podle mě je to hnus. Já jsem se o to zajímala hodně, když jsem zjistila, jak musí ty chudinky trpět, i když se vyrábí přímo krmivo pro ně. Ale na druhou stranu si řekněme, že testovat přímo na lidech taky není docela košér a kdybychom různě netestovali, třeby bychom dnes neměli určité léky na závažné choroby nebo další vymoženosti této doby. Je to tak a tak to taky musíme brát.

10. Který je podle vás nejvíc podceněný článek na vašem blogu (neměl tolik ohlasu, kolik by si podle vás zasloužil)?
- Tak to opravdu nevím. Já jsem ráda, že si mé články přečte alespoň někdo. O tohle jsem se nikdy nezajímala a asi zajímat ani nebudu :)

11. Máte nějaké oblíbené přísloví, výrok, moudro, motto?
- Od určité chvíle jdou tyhle věci úplně mimo mě. Nemám žádné oblíbené motto, ani moudro, ani výrok, ani přísloví. Ale hodně se mi líbí: "Přej a bude ti přáno." :) 


Mých 11 otázek:
1) Jak často utrácíte za kosmetické věci?
2) Už jste si někdy něco koupily a pak si to doma rozmýšlely a šly zboží vrátit pod falešnou záminkou?
3) Jaký je tvůj druhý nejtajnější sen? (První se přeci neříká :))
4) Nejoblíbenější parfém? 
5) Za co (z kosmetické oblasti) bys byla ochotná utratit nehorázný balík peněz, kdybys na to měla?
6) Nejoblíbenější knížka?
7) Pes nebo kočka?
8) Jaká je vaše největší úchylka?
9) Nejmilejší pohádka?

10) Město nebo vesnice?
11) Nejhezší zážitek z dětství?

A teď nominace aneb Lidičky, od kterých si tento TAG ráda přečtu. (Samozřejmě ty, které již mají nasvých blozích odpovědi, jsem zde neumisťovala ;)

Bebe 
Madalena
  
Minimalist Lady 
Pavla Gurecká

Petra

Aktualizace: Tak konečně mi po několika týdnech zase začal fungovat seznam pravidelných čtenářů. Takže se k vašim blogům můžu konečně veřejně přihlásit a dát si vás do oblíbených! :)

3 comments

  1. To s těma botama... ani mi nemluv :-D naštěstí mám neuvěřitelně netolerantního tatínka k těmhle věcem, takže strach z jeho příkrých poznámek mě chrání před přeplněným botníkem, stejně jako fakt, že ten botník už je vlastně přeplněný a nebylo by to kam dávat :-D Ale stejně mám několik párů, které jsou naprosto nenositelné, ale jsou prostě tak krásné!
    Čím dál víc čtu odpovědi na své otázky, tedy konkrétně na tu o brečení u filmu a knížky, tím víc si říkám, že jsem asi divná... Bylo totiž pár momentů, které mě v knížce či seriálu neuvěřitelně rozbrečely, že jsem fakt nemohla přestat klidně celý večer! Jsem ubulenka, nooo... :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já už naštěstí bydlím s přítelem. Ten to tedy netoleruje, ale nic jiného mu nezbyde. Já taky musím žít s jeho drátky, pájkami, šroubky, apod. :D
      Já mám zase pocit, že jsem hroznej necita. Rozbrečí mě maximálně smrt zvířete a to jen když jsem ve špatném citovém rozpoložení. Jsem hrozná :D

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.