Monday, November 26, 2012

Listopadový SENZABOX

Ahoj všem,

před chvilkou jsem se stavila na poště, abych si vyzvedla očekávaný listopadový Senzabox. Opravdu jsem se těšila na otevření a moment překvapení a to tak, že jsem ani nečetla žádné recenze ani články. Jaké zklamání přišlo, když jsem krabičku otevřela. 

Celý box je menší a měsíc od měsíce se počet produktů zmenšuje. Nevím, jestli s tím mám problém jen já nebo i vy. Já by bych radši třeba více menších lahviček a jedno až dvě plná balení. Prostě abychom si toho mohly více vyzkoušet a pak koupit plná balení. Navíc výplň boxu je opravdu odpad. Měla jsem od něho všechno zaprášené a zelektrizované, takže se mi to všude lepilo.

Obsah:
- Lip, face, hand and bordy balm 8g
- Odličovač očního make-upu 125ml
- Gentle cleansing Shampoo 60ml
- Vlasové hedvábí Silk infusion 15ml
- Přírodní korektor Trend sensitiv 6,5ml
- Mořská sůl do koupele k uvolnění a relaxaci 80g

Jediné co opravdu využiji je vlasové hedvábí od Biosilku. Zkoušela jsem už i balzám, ale vůbec mi nevoní a je takový divný a vůbec dobře nechutná! Nevím, já si nepotrpím na bio věci, takže bych si asi nekoupila korektor za 250kč, který ani moc nekryje. Šampon hezky voní a jsem na něj zvědavá. A ten odličovač? Nevím, o ten bych možná ani nezavadila pohledem v drogérii. Jsem na něj zvědavá a uvidíme, jestli překoná mojí oblíbenou Biodermu. Relaxační sůl asi nepoužiji, když mám sprcháč. Jedině, že bych si to nasypala na dno sprcháče, ať se zrelaxují moje nohy.

Plus, nově jsou v SB i letáky a slevy. No nevím, jestli bych se jela nechat ostříhat do T&G v Praze a pak jela zpátky do Plzně s 10% slevou. Proč to neplatí pro všechny salóny? Já bych tam klidně i šla! A zvýhodnění pražských kupujících při nákupu u Biosilku. Škoda, že není zdarma poštovné pro všechny.

Jak se vám líbí toto vydání SB? Jste spokojené? Zklamané?

Petra

12 comments

  1. ja jsem zklamana... prislo mi to ve stylu: "a to je vsechno?" kdyz jsem to otevrela.

    Takze nejsi jedina.. neboj :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně ten pocit. " A to je všechno? Nic víc?" Jsem ráda, že nejsem jediná :)

      Delete
  2. Jak jsem to viděla, byla jsem fakt ráda, že jsem si to nekoupila :/ Doufám, že Ladybox bude lepší.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No doufám, že prosincová čísla budou lepší. Pokud to bude ještě horší, tak už je neobjednám.

      Delete
  3. Tak já jsem celkem nadšená, zítra vyzkouším korektor a uvidím. Pokud bude stát za prd, tak své nadšení měním ve zklamání...

    ReplyDelete
    Replies
    1. No prý stojí za prd ... ale nerada bych tvé nadšení hned kazila :)

      Delete
  4. Já jsem si ho neobjednala, protože ani ten minulý mě moc nenadchnul a jsem za to ráda :D.

    ReplyDelete
  5. Také mě spíše zklamal.Jen 6 produktů?!!Ten dvoufázový odličovač je totálně mimo.Korektor nic moc-nekryje. Balzámík a šampon je fajnový. Mischa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten korektor je úplně na houbeles. Šampon celkem dobrej, balzám nic moc. A na odličovač si netroufám :)

      Delete
  6. Máš moc pěkný článek.A tvůj blog jsem si zamilovala jen tak dál.Máš úžasný blog už jsi vyzkoušela něco ze Senza Boxu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, děkuju :) Jojo, zkoušela jsem korektor. Vůbec nekryje. Balzám na rty je mi dost nepříjemný. Divně voní a moc dlouho na rtech nevydrží. O tříhodinové přednášce jsem se jím musela natří 5x. Pak ještě šampon od Label.m. ten je celkem dobrý, ale je dost hustý. Vypdá spíš jako med a je i tak táhlý, takže je potřeba rozředit vodou. A nakonec a na co jsem se nejvíc těšila, byla CHI péče. Dost mě zklamala! Strašně hnusně smrdí! Silk Therapy voní stokrát příjemněji a účinky stejné. :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.