Thursday, November 22, 2012

Souboj pleťových vod

Ahoj všem,

dnes tu mám pro vás menší souboj pleťových vod na problematickou pleť. Za svůj život jsem jich vyzkoušela již mnoho a za tu dobu stále nemohu najít svou stálici. Snad jsem už našla, ale nechci to zakřiknout.


L´Oréal Pure Zone
Na tyto pleťové vody jsem psala recenzi ZDE. Obě tyto vody vám tedy rozhodně nedoporučuji. Už bych si je nikdy více nekoupila. Ať už se jedná o ten alkohol, který obsahují, nebo o to, že vůbec neplní ten úkol, který mají. Nezmatňují a ani nezabraňují lesku.  Podle mě je to jen obyčejná voda smíchaná s alkoholem za hodně peněz!

Balea Soft&Clear pro problematickou pleť
Tuto pleťovou vodu jsem si koupila jako nouzovku, protože jsme byli s mužem u nás na severu v Chomutově a já, jelikož tam už vůbec nebydlím a nemám tam žádné své věci, jsem si musela koupit nějakou pleťovou vodu na čištění obličeje. Chtěla jsem něco levného, protože na sever už tak moc často nejezdím a už vůbec tam moc často nespím. Takhle voda stála 39,90Kč v DM (kde jinde, že? :). Vybírala jsem čistě podle vůně. Doma jsem se těšila na první ozkoušení. První dojmy byly takové, že voda na pleti nevoní tak, jak voní v lahvi. Na tváři se linula divná a smrdutá vůně. Ale tak, ta vůně by nevadila. Horší je ten účinek na pleti. Měla jsem pocit, že ani moc mou pleť nevyčistila. Jediné, co mi s pletí udělala, bylo to, že jsem jí měla ulepenou. Ulepenou a upatlanou. Připadala mi na pleti strašně težká. Dost ucpávala póry a mně se po ní udělaly další pupínky. No asi jsem toho neměla moc očekávat od pleťové vody za čtyři pětky, že?

Clean&Clear Morning Energy Shine Control
Tuto vodu jsem si koupila na popud Rendy, která má ráda oranžovou verzi této vody. Já si vybrala zelenou, protože ta by měla být pro kontrolu lesku pleti. A tady se stala velká chyba. Po této pleťové vodě jsem se leskla jako zrcadlo. A když už si toho všimne i váš přítel, tak je na snadě s tím něco dělat. Obsahuje alkohol, takže jsem po každém použití musela lapat po dechu, protože vody s alkoholem mi asi nedělají moc dobře. Stála, tuším, 119Kč nebo tak nějak. Opět se mi to zdá docela přemrštěná cena za něco, co vůbec nefunguje tak, jak má! Jinak voda i celkem svěže voní, ale to jí nezachrání.

Neutrogena Visibly Clear Spot Stress Control
Nad touhle vodou jsem hodně rozmýšlela, protože nepatří zrovna k nejlevnějším na drogérkové úrovni. Stojí 159Kč (v DM jsem jí viděla v akci, tuším, za 149Kč). Voda voní krásně po okurkách. Takhle vůně ve mně evokuje čistotu a svěžest, nemůžu si pomoct :) Pleť zbytečně neucpává a ani se vám nestane, že by byla upatlaná nebo ulepená. Možná obsahuje alkohol, ale já ho vůbec necítím. Čistící účinky splňuje na jedničku. Dokonce se má pleť po použití ani neleskne a nepůsobí jako zrcadlo, což hodně oceňuji. Možná jsem našla svou favoritku (ťuk, ťuk, ťuk) a mohu jí jedině doporučit.

Měla jsem ještě pleťové vody od Avonu, Oriflamu, Nivey a ještě pár dalších, ale žádnou jinou jsem dál nenašla. Asi nebyly moc dobré, když jsem si je nekoupila znovu a žádná mi neutkvěla v paměti :)

Máte s nějakou zkušenosti? Nebo mi můžete doporučit nějakou jinou? Lepší?

Petra

12 comments

  1. Replies
    1. Tu mám taky, ale nepoužívám jí na čištění pleti. Pouze na odlíčení :)

      Delete
  2. Doporučila bych Dermacol, ale teď si nejsem jistá cenou. Myslím ale, že je vyšší než ta tvoje favoritka, tak nevím, jestli by se ti líbila :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na ceně nezáleží, ale Dermacol jsem si chtěla koupit místo téhle. Na první přičichnutí asi kámošky nebudeme. Stašně mi smrdí po Tea Tree a ten já k smrti nesnáším!v:)

      Delete
  3. diky za ten loreal.... uvazovala jsem o nem a ted vim, ze ho necham s klidnou hlavou v regalu :-)

    ReplyDelete
  4. zatím jsem taky nenašla vodu kterou bych si přála :))

    ReplyDelete
  5. Já jsem si tu ve Španělsku oblíbila odličovací mléko i pleťovou vodu od Garnieru... obojí voní krásně po hroznech... odličuje a čistí, jak má.. a i na pleti je to moc příjemné. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já bych taky ráda používala normální pleťové vody, ne jen ty na problematickou pleť. :)

      Delete
  6. Tyhle všechny vodicky, o kterých píšeš, mi přijdou hrozne vysusujici. I pro lidi, co mají pleť nastanou. Přijde mi, ze následkem toho je pleť ještě víc podrazdena, a víc se brání.

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Mastnou" jsem samozřejmě chtěla říct:)))
      S tou autokorekci si asi ještě uziju legrace......

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.