Tuesday, November 13, 2012

Šampony Balea

Ahoj všem,

dnes tu mám pro vás malou recenzi na šampony Balea. Jsou oblíbené nejen pro svou bezsilikonovost, ale též pro svou příjemnou cenu. Všechny jsem koupila za příjemných 29,90,-Kč. Všichni jsou teď posedlí péčí o své vlasy a dávají si moc pozor na ty všechny silikony a parabeny. Chtěla jsem vědět, co na tom všichni mají a tak jsem jich pár vyzkoušela.


Balea Seidenglanz Shampoo Pfirsich + Seide
Jedná se o hedvábný šampon s vůní broskve a s hedvábím pro nudné a nevýrazné vlasy. 


Balea Seidenglanz Shampoo Feige + Perle
Jedná se o hedvábný šampon s hedvábím a perlami po nudné a nevýrazné vlasy.


Balea Colorglanz Shampoo Cocos + Tiaréblüte
Jedná se o šampon pro barvené vlasy s vůní kokosu a květem Tiaré.


Balea Feuchtigkeits Shampoo Mango + Aloe Vera
Jedná se o hydratační šampon s vůní manga a výtažky z aloe vera. (Obrázek je z oficiálních stránek, jelikož mi šampon vůbec nevoněl. Putoval dál.)

Zdroj

Vážené, já jsem asi strašný ignorant, ale nevidím v nich žádný rozdíl. Kromě toho, že každý jinak, ale zato krásně, voní. Účinky jsou stejné, prostě si s ním umyjete vlasy a je to. Všechny šampony málo pění, takže helmu alá Marge nečekejte. Moje krepaté a vlnité vlasy jsou po něm stále krepaté a vlnité. Asi je budu muset používat déle, abych viděla rozdíl. Zatím jsou moje vlasy horší  a horší. Rychleji se mastí a po několika hodinách po vyžehlení jsou opět vlnité, což se mi předtím nikdy nestalo. Také se mi nikdy předtím nestalo, že mi se mi začaly vlasy divně cuchat a vlnit po spánku.  Nyní používám většinou modrý šampon s vůní kokosu v kombinaci se silikonovým kondicionérem, který dávám pouze do délek vlasů. Asi budu muset bezsilikonové šampony střídat s těmi silikonovými. A přestat si barvit vlasy, což je můj cíl po další 1 rok! Myslím si, že i to přispívá ke špatné kvalité mých, jinak krásných, vlasů. Takže je možné, že jsou šampony dobré, ale moje vlasy už jsou přepečované. Za mě mají palec nahoře všichni, ale se silikonovými se nedají srovnávat. ;)

Co vy a bezsilikonová péče? Pro nebo proti?

Petra

11 comments

  1. Z těchto tří žádný nevlastním, ale měla jsem malinový a teď mám třešňový :)
    Zvu tě k sobě na giveaway :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. A jsou stejné? Nebo se v nějakém účinku, kromě vůně, liší? :)

      Delete
  2. no, jsem rada, ze jsem je zatim nezkusila... asi to teda odlozim -)

    ReplyDelete
  3. Třicet korun a ty v nich chceš vidět rozdíl? :-D

    ReplyDelete
  4. Chtěla jsem si pořídit ten kokosový, ale tak jsem ráda, že jsem odolala. Já jsem narazila na silikonový, po kterém se mi ale nemastí vlasy, takže super, brzo napíšu článek :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak na to už se těším! :) Možná ažje namíchám s nějakým silikonovým, tak mi vyhovovat budou :) Ale víš jak, každá jsme jiná a jedné může vyhovovat něco, co jiné ne :)

      Delete
  5. Já si vlasy přestala barvit před víc jak půl rokem a od té doby nepoužívam na vlasy nic se silikonama. Původně to bylo dost zvláštní, protože jsem byla zvyklá, že mi už při mytí vlasy "prokluzovaly" mezi prsty a najednou se mi "zasekávaly", působily sušše a po vysušení ručníkem se hodně špatně rozčesávaly. Ale podle mě tohle všechno byla příčina právě těch silikonových šamponů a balzámů, které ten skutečný stav vlasů zakrývaly (tzn. že působily krásně vyživeně a uhlazeně jen díky silikonům), protože sama po té době co je nepoužívám vidím, že ty odrosty jsou v pohodě, krásně vyživený, jemný... a hlavně teď znám skutečný stav mých vlasů :)
    Používám tyhle šampóny od Baley (měla jsem několik balení meruňkového, ale dlouho jsem ho nikde neviděla, tak mám obavy, že se přestal vyrábět) to střídám se Syossem (průhledná lahvička, šampón je zelený a voní po kopřivách) a také s Yes to carrot šampónem, který je z nich nejvíc přírodní a zůstala bych jen u něj, ale a cena (300 Kč) je celkem vysoká, vzhledem k tomu, že si vlasy myju každý den a ten šampón jsem schopná vypotřebovat za měsíc až dva.
    U čeho ale zůstávám stále je balzám od Baley (když jsem používala ten meruňkový šampón kupovala jsem si meruňkový balzám), teď mám ten fialový a účinky má úplně stejné, vlasy krásně uhladí a jsou potom krásné :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waauu, díky za tip. Já si chci teď s barvením dát chvilku pokoj, abych viděla, jaké moje vlasy doopravdy jsou. Zatím jsou pouze krepaté a pokud je nevyžehlím, tak jsou hrozné. Nejsou ani tak zacuchané jako krepaté a rozčepýřené. Syoss mi moc nevyhovoval a to jsem ho používala před vším tím barvením, takže ten už nikdy. Ale Balea jako taková je dostačující za tu cenu :)

      Delete
  6. Jednou jsem nutně potřebovala šampon, tak jsem si koupila právě Baleu, ten fialový. Po 1. použití jsem měla vlasy hebké a lesklé, ale čím déle jsem ho používala, tím to bylo horší. Vlasy se mi začaly více mastit a na dotek byly divné. Aby toho nebylo málo, udělaly se mi lupy a začala mě svědit hlava. Tak jsem se vrátila ke svým kopřivovým šamponům. Po čase lupy zmizely a vlasy se mi vrátily do normálu. Takže já osobně se šampony - no spíše se šamponem - Balea nemám dobré zkušenosti. :)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.